2017-08-16, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Att Shroud bänkas är inte så konstigt då han sagt att han kommer sluta snart i vilket fall. Han verkar allt annat än motiverad.
N0thing har ju rutin så det räcker och blir över. Blir aldrig stressad. Om det är någon spelare från NA som har legendstatus så är det han. Jag tycker att han fortfarande håller.

Jag kan köpa att C9 byter ut dessa två, men att RUSH och Tarik är svaret har jag svårt att se.

Håller fullständigt med dig.

Och ja; i c9 är det stew som är IGL. Inte nothing.
Citera
2017-08-17, 10:19
Medlem
Forever Winters avatar
Märkligt att Zeus återkomst till NaVi inte nämnts här. De flesta verkade överens om att det draget var omöjligt.
I och med Seized comeback till active roster lär nog Guardian känna sig lite lurad, även om han nog är mer än nöjd med flytten till Faze.

S!mple antar jag blir dedicated awp:er.

I vilket fall ska det bli intressant att följa. Känns som att de har en övertro på Zeus förmåga att räta ut alla frågetecken i NaVi.
Citera
2017-08-17, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Märkligt att Zeus återkomst till NaVi inte nämnts här. De flesta verkade överens om att det draget var omöjligt.
I och med Seized comeback till active roster lär nog Guardian känna sig lite lurad, även om han nog är mer än nöjd med flytten till Faze.

S!mple antar jag blir dedicated awp:er.

I vilket fall ska det bli intressant att följa. Känns som att de har en övertro på Zeus förmåga att räta ut alla frågetecken i NaVi.

Ja, uppenbarligen hade jag fel. Trodde inte han skulle återgå till navi. Men ja, tydligen så är det "money talks" så det är väl inte förvånande.
Citera
2017-08-17, 17:19
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Ja, uppenbarligen hade jag fel. Trodde inte han skulle återgå till navi. Men ja, tydligen så är det "money talks" så det är väl inte förvånande.

Zeus återkomst till navi hade inget med pengar att göra, det har han själv gått ut och sagt.
Alla spelarna i Gambit förutom han själv ville kicka deras coach.

Då ställde Zeus ett ultimatum, om han får kicken så går jag.
Dom kickade coachen och dom två gick till navi.
Citera
2017-08-17, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
Zeus återkomst till navi hade inget med pengar att göra, det har han själv gått ut och sagt.
Alla spelarna i Gambit förutom han själv ville kicka deras coach.

Då ställde Zeus ett ultimatum, om han får kicken så går jag.
Dom kickade coachen och dom två gick till navi.

Å andra sidan så har ju gambits ägare sagt att det enbart handlade om pengar. Att hans kompis fick kicken är bara en bekväm ursäkt.
Citera
2017-08-17, 19:10
Medlem
Forever Winters avatar
Verkar som att ryktet stämmer:

"Fnatic star Olof "olofmeister" Kajbjer is on the verge of completing a move to FaZe, according to a report from Flickshot.fr."

https://www.hltv.org/news/21254/olofmeister-set-to-join-faze-report
Citera
2017-08-17, 19:24
Medlem
Jag är bara glad för nikos skull, olof or not.
Citera
2017-08-19, 11:13
Medlem
Forever Winters avatar
Silly season gör en verkligen inte besviken.

"According to the report, Adam "friberg" Friberg, who was recently released by NiP, will likely take over as ingame leader, reuniting with former teammate Aleksi "allu" Jalli, who had been benched by FaZe following Ladislav "GuardiaN" Kovács's signing. Emil "Magisk" Reif joins in from North, who had moved the 19-year-old to a backup position, with PENTA's Kevin "HS" Tarn completing the roster."

https://www.hltv.org/news/21266/optic-to-unveil-european-team-report

Friberg som igl?
Citera
2017-08-25, 11:37
Medlem
Tänkte slänga ut en fråga i denna tråd, jag är intresserad av att komma i kontakt med någon som är insatt i cs och har stenkoll på alla lag och hur dem spelar etc, någon som är vass på ge predictions innan varje match och skulle kunna tänka sig att jobba med detta.

Finns det någon i denna tråd som passar in i det jag söker?
Citera
2017-08-25, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjelliss
Tänkte slänga ut en fråga i denna tråd, jag är intresserad av att komma i kontakt med någon som är insatt i cs och har stenkoll på alla lag och hur dem spelar etc, någon som är vass på ge predictions innan varje match och skulle kunna tänka sig att jobba med detta.

Hade du frågat för ca. ett år sedan hade jag nog ärligt kunnat svara ja, men blivit att jag fått mindre och mindre koll även om den inte är dålig. Vet inte om det hade lite att göra med att de svenska lagens storhetstid tog slut runt tiden för Olofs skada, för tillfället i alla fall många lag och länder har ju visat att det går att komma tillbaka till toppen även om jag tvivlar på att t.ex. NiP kommer att göra det. Själva lagspelet har ju utvecklats enormt på bara ett år, allt sker betydligt mer inövat och professionellt, man kan se att de lagt in en jävla massa tid och övande på rätt små detaljer. Men finns i alla fall garanterat någon som har stenkoll, men vad är det för jobb du pratar om? Du får gärna utveckla lite.

FaZe var ju ett lag man "skrattade" lite åt för bara något år sedan, i alla fall ett lag man inte fäste något större avseende vid och skulle de möta t.ex. Fnatic så kunde man vara rätt säker på att de skulle förlora. Man blir lite förvånad vilka lag som helt plötsligt är i toppen, att t.ex. Gambit vinner en major. Men det är väl eg. ingen skillnad på att vinna vilken turnering som helst, det råkar bara vara så att just den turneringen har blivit en major. Men vet inte FaZe skulle bytt spelare, individuellt mer skillade spelare betyder nödvändigtvis inte ett bättre lag, på samma sätt som ScreaM inte är världens bästa spelare trots att han förmodligen har världens bästa aim och sätter flest HS.
Citera
2017-08-26, 12:25
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjelliss

Tiden när man kunde sätta predictions i 4/5 matcher är över. Idag slår i princip alla lag alla. Som sagt, vem trodde att Gambit skulle vinna en major?

Förr kunde spelare som Olof, F0rest, GTR, Shox, mm dominera en match. Idag går det 13 talanger på dussinet. Det är sjukt jämnt i toppen.

Det är fan enklare att tippa NHL-matcher.
Citera
2017-08-26, 19:21
Medlem
Fan vad störande det är när det bara finns ryska, franska och till och med någon liten polsk stream men ingen på engelska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in