2017-08-17, 00:43
Medlem
Sam.Boyds avatar
Nu är ju de boende luttrade av att i årtionden haft den brottstätaste och farligaste platsen i Stockhom vid sina fötter (Björns trädgård).

Viss utmattning av solidaritet och godhet har dock de senaste två årens snubblande på Romer medfört.

Den ökade närvaron av de (fruktade och för det otränade ögat förvirrande lika afghanerna) marokanska gatubarnen har lagt sordin på glädjen mot Mosebacke.

Så naturligtvis så ringer man polisen och vill att de ska flytta på problemet. Så att man kan nyttja uteserveringarna utan obehag.

Om glädjen i Sofho falnar så är risken stor att bostadspriserna faller. Men blir man outad som rasist så kan man förlora "vänner" och arbete.... så när man ringer så är man inte rassist men...

När de går till valurnorna i om ett år så är de anonyma. Risken är då stor att de säger att de inte är rasister men Sverige (söder) behöver en paus.
Citera
2017-08-17, 00:45
Medlem
Först tiggaröversvämning, sedan de marockanska gatubarnen ( med tillskott från Göteborg ) och sist men inte minst afghanerna som svämmat över Södermalm.

Folk kommer nog se om sin situation och fortsätter det kommer utflyttningen att börja till lugnare områden.
Citera
2017-08-17, 00:51
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realist50tal
Dom på Södermalm kommer nog att påverka Eliasson m.fl. så att de deporterar de oönskade till andra ställen i landet...I tysthet förstås....

"Pyttsan" som man säger.

Södermalm kommer precis som andra offras på mångkulturens altare, om fjollträskarna trodde de skulle skonas genom sin absoluta underkastelse så trodde de fel. Alla förrädare får sitt straff förr eller senare.
Citera
2017-08-17, 00:53
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOMOONRIVER
Först tiggaröversvämning, sedan de marockanska gatubarnen ( med tillskott från Göteborg ) och sist men inte minst afghanerna som svämmat över Södermalm.

Folk kommer nog se om sin situation och fortsätter det kommer utflyttningen att börja till lugnare områden.

Det är väldigt lungt innanför tullarna. Där märks förslummningen av Sverige som minst.

Åk till Skärholmen och Kista centrum och titta.

Åk sedan till Brunogallerian och Sture gallerian och titta.

Beskriv skillnaden.
Citera
2017-08-17, 00:59
Medlem
Bellossoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnDodTiger
Inte säkert att det händer. Källhänvisningen i denna artikel är för klen, kan lika gärna vara påhitt.
Johan Westerholm är en seriös bloggare och en nagel i ögat på sossetablissemanget. Han har bra försänkningar inom polis, militär och underrättelsetjänst. Pålitlig go-to guy för många som som vill läcka info, även inifrån höga politiska kretar.
Citera
2017-08-17, 01:05
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odensnorre
Fy fan vilket hat man upplever från tråden. Jag har bott på söder sen fornstora dagar. Jag har ALDRIG röstat för mångkultur, tiggare, eu eller landsförädaren reinfeldt och hans anhang. Jag vet att det är meningslöst att svara på era påhopp, ingen av er känner väl någon här. Men ni kan väl komma hit och titta, hör av er, jag guidar.

Vad konstigt då.

Jag och resten av landet skiter fullständigt i vad du röstat på, har du inte opponerat dig genom att flytta har du tyst accepterat status quo men nu faller muren kring ditt lilla grindsamhälle och allt ni får förtjänar ni. Må mångkulturens förbannelse ni givit riket drabba er med full kraft.
Citera
2017-08-17, 01:31
Medlem
Läste på Marcus Oskarssons facebooksida att socialdemokraterna har sagt sitt om detta och ska börja utvisa afghanerna. Så varför i hela friden är dom kvar där?

https://www.facebook.com/marcus.oscarsson.7/photos/a.591567890949857.1073741828.591566134283366/1230129880426985/?type=3

Om jag fick bestämma så ska dom skicka hem iallafall 90% av dessa "barn". Men tyvärr så blir det väl ingenting av detta. Kan knappt vänta tills valet och valvakan

Hittade en video med diskussion från en svensk man och en afghan: https://www.facebook.com/ali.karrar.3979/posts/1957461464532501

Kolla vid 1:00 när han frågar om åldern och genast börjar afghanen att tänka och slår till med att han är född 1997.
Senast redigerad av krekpepsi 2017-08-17 kl. 02:09.
Citera
2017-08-17, 02:06
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fogster
Det är Ledarsidorna.se som genom kontakter i polisen som låter oss veta södermalmsborna börjat tröttna på den pågående sittstrejken

Fråga. Kommer rapporteringen kring invandringen påverkas nu närkonsekvenserna av mångkulturen börjar nå journalisttäta Södermalm?

https://ledarsidorna.se/2017/08/jag-ar-inte-rasist-men/

Om Södermalmshororna nu blir aningens irriterade över DEMONSTRATIONEN är det enkelt löst. Bjud in dem till er så är det över.
Citera
2017-08-17, 02:08
Bannlyst
Nu är jag tyvärr på semester och kommer ej kunna närvara på lördag men jag vill tipsa alla er rädda Flashbacksoldater att ta er ut i verkligheten och komma dit. Skrik inte fula ord utan konversera med kidsen. Många av er kommer komma tillbaka nästa dag, men inte för att protestera utan för att ge ert stöd.
Citera
2017-08-17, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Nu är jag tyvärr på semester och kommer ej kunna närvara på lördag men jag vill tipsa alla er rädda Flashbacksoldater att ta er ut i verkligheten och komma dit. Skrik inte fula ord utan konversera med kidsen. Många av er kommer komma tillbaka nästa dag, men inte för att protestera utan för att ge ert stöd.
-Sossarna vädrar medvind i opinonen och kommer sätta in kavallerichock mot Hazarerna och Afa.
https://youtu.be/dT1AbXqG_2Y
Citera
2017-08-17, 02:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan

Vad fan menar du med det? Minst hälften av "kidsen" består av vuxna män!
Citera
2017-08-17, 03:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Precis, för jag har ju liksom du aldrig varit på söder. Liksom du känner jag ingen som bor här utan sväljer och tror blint på allt jag kan läsa under i&i.

Finns gott om vanligt folk som bor på söder fortfarande och de som besöker söder tillhör knappast "kultureliten".

Vad som verkligen är patetiskt är att ni begränsat er bildning till detta forum, avpixlat, friarider, ledarsidorna och andra siter vars agenda vi alla känner till.

Att ni tror att det bara är journalister och vänsterröstande medelklass på söder avslöjar er.

Edit: Sen begriper jag att ni inte bryr er om vad jag skriver då ni redan vet att ni har rätt då detta är vad ni lärt er hemma på vischan.

Gott folk här har ni en Söder metrobög som försöker skrädda orden och rädda ansiktet. Räcker med att se hur de röstade så får man ett bra hum om vad det är för patrask som bor där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in