2017-08-19, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag försökte förklara för en i förrgår att just den "livmoderbarn-mamman" har tjänat mer pengar på ensamkommande än vad som är möjligt att drömma om: "Vad menar du?". Hon är delägare i och föreståndare för minst tre olika HVB-verksamheter...
Tacka fan för att livmodersbarnen blev nöjda i slutändan. Jag blir inte mindre äcklad precis av din upplysning.
Citera
2017-08-19, 16:35
Medlem
buhuuu Afghanistan är inte säkert .... ungdomar har flytt för sina liv ..... vad ska dem göra när de måste återvända .... de har lämnat sina mammor buhuuuuuuu

och sen dagens dummaste:

"det som hände i Barcelona händer varje dag i Afghanistan ....

Varför inte åka till Qatar, Saudi Arabien, Jordanien eller något annat muslimskt land ?

Håll käften kärring jävel - fy fan vilket jävla TJAT

Inte fan kan de fortsätta med den här demon i det oändliga utan att regeringen reagerar ?
Senast redigerad av Antidemokretin 2017-08-19 kl. 16:45.
Citera
2017-08-19, 16:37
Bannlyst
Finns det någon aktiv livestream?
Citera
2017-08-19, 16:37
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
https://www.facebook.com/ungisverige.nu/videos/vb.1861086500803690/1977593812486291/?type=3&theater
Citera
2017-08-19, 16:38
Medlem
sherms avatar
Citat:
Jag försökte förklara för en i förrgår att just den "livmoderbarn-mamman" har tjänat mer pengar på ensamkommande än vad som är möjligt att drömma om: "Vad menar du?". Hon är delägare i och föreståndare för minst tre olika HVB-verksamheter...
De flesta utav dom har förstås affärsintressen i detta. Finns en lista på namn och företag någonstans i tråden.
Citera
2017-08-19, 16:39
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
De flesta utav dom har förstås affärsintressen i detta. Finns en lista på namn och företag någonstans i tråden.
Eller indirekt, jobbar i vanlig skola, SFI, HVB, socionom, jurist eller bara vill ligga med dom lite.
Citera
2017-08-19, 16:40
Moderator
Nu "hotas" det med kollektivt självmord.
Citera
2017-08-19, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Kommer upp olika livestream hela tiden via den här sidan https://www.facebook.com/groups/808057209336108/?fref=ts
och här
https://www.facebook.com/HazaraWorld/?hc_ref=ARQlIobRqI8NqTXX5HpR7HZNN2ep0ELIQXBMmaWWp_ CitSLGS0Vem4PJZzXly_bWptA&fref=gs&hc_location=grou p
Citera
2017-08-19, 16:42
Medlem
sherms avatar
Citat:
Låt dom göra det.
Citera
2017-08-19, 16:43
Medlem
Asklords avatar
Citat:

Det var ju på tapeten för några månader sen vill jag minnas. Kan dom inte komma på något nytt?
Citera
2017-08-19, 16:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Jag finner fan inte ord för att beskriva mitt hat för sådana personer. Att dom ens existerar och att dom premierar vuxna män som låtsas vara barn, framför sina egna!?...Någon borde anmäla aset till socialen.
Landets socialkontor är fyllda av batikhäxor som själva skulle skicka ut sina barn på bakgården för att kunna kokettera och godhetsposera med sina afghanpojkar.

Det här samhället är så genomkorrumperat att kommunhusen på Sicilien framstår som hederliga i jämförelse. Vänstern har verkligen förgiftat samhället från taknock till trossbotten. Det här är ondska i sin renaste form.
Citera
2017-08-19, 16:45
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
Och nu vill en vänsteraktivist "avslöja" dessa hemska rasister med att identifiera dom och kontakta arbetsgivare och familj (som i Charlottesville )

Länk till twitterinlägget
Intressant är att användaren Fredrick med ck‏ svarar "Hoppas inte dom har familjer. Rasism behöver inte spridas" samtidigt som han ett par timmar tidigare skrev på sin egen Twitter "Hejdå Kroatien! +Varmt, otroligt vackert och tryggt! -Äcklig mat, fult språk och tyskar överallt!".

Tycker man inte om Afghanerna är man rasist enligt honom och skall hängas ut medans han själv klagar på att det är Tyskar överallt. PK-logik i en hipsterhjärna.

https://twitter.com/fredrick_med_ck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in