2017-08-16, 21:34
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Jag har varit emot deras demonstration av ren princip, men nu när de är en nagel i ögat på alla fina Södermalmare så hoppas jag att deras demonstration fortsätter, drar till sig Hazargubbar från hela landet och kanske till och med blir våldsam.

Asen på Södermalm har länge propagerat för öppna gränser, sålänge andra blivit påtvingade mottagandet. Sen har man stått vid sidlinjen och glatt slagit sig för bröstet för man minsann är en så god och fin människa. Nu när de själva blivit en samlingsplats för packet så är det inte lika roligt längre.

Brinn, Slöddermalm, brinn!

Håller med dig från den första bokstaven tills det sista utropstecknet.

Jobbigt för kommunisterna att vara goda när dom själva drabbas, nåväl hoppas hazarpacket blir kvar länge till och förpestar hela söder.
Citera
2017-08-16, 21:35
Medlem
Citat:
Valresultatet från 2014 säger allt man behöver veta om Slöddermalm:

http://www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/kvalkrets/01/80/01/index.html

FI ligger stabilt över 10% i mer än hälften av områdena, närmare 15 jävla % i flera (!!!)
SD ligger på fjuttiga 5-6% i alla områden, samma nivå som rikssnittet 2010.
"Allt åt alla"-MP ligger stabilt runt 15-20%.

Slöddermalm vill ha mångkultur, och mångkulturen är påväg med stormsteg! Mer av det goda kommer, var så säker på det

Det är nog inte fi eller miljöfjantarna som klagat, dom hänger nog i trappan på medis. Men vi är fler som bor här, många fler.
Citera
2017-08-16, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rikarvinge
Jag tror att polisen kommer flytta dem till slut. Det räcker med att fel person irriterar sig på dem. Man kommer ha någon ursäkt för det förstås och media kommer inte göra en big deal av det.

Sneögona är ju dramaqueens som älskar när det är ståhej, tror dom trivs jävligt fint där nu, kan tänka mig att de är en strid ström med Hermann Hesse läsande medelklass tjejer som är dit och visar sitt stöd. Mest troligt har dom aldrig haft så mycket kontakt med unga fina bruttor som nu.

Det här kommer fortgå länge till.
Citera
2017-08-16, 21:39
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Jag hoppas att Söder blir en enda stor folkfest där solidariteten med tiggare och ensamkommande baaaarn kan manifesteras.
Tal och gyckel från eliten, billiga droger och sexuella tjänster från afghanerna. Zigge pantar och tar hand om "upphittade" värdesaker.
Citera
Medlem
Wayaheads avatar
Svenska politiker är livrädda att sätta igång med utvisningarna, Sverige kommer att gå ifrån humanistisk stormakt till ett superrasistiskt land internationellt, då man väl sätter gång och gör det som måste göras! Snacka om prestigeförlust för våran vidriga feministregering och sverigebilden sätts i brand. Nu har de jävla asen målat in sig ett helveteshörn och det brister närsomhelst!

Att allt detta kommer att starta på vidriga Slöddermalm gör mig oerhört upprymd, snacka om payback och få äta sin egen skit!

Pull the fucking trigger!
Citera
Medlem
Ganska väntat.
Hoppas demonstrationen flyttar till ett välbärgat område även nästa gång
Mångkultur är bra, men inte på våran bakgård...
Citera
2017-08-16, 21:40
Medlem
tzjs avatar
Påminner om Ryssland. Det finns Ryssland, och så finns Moskva. Så har det blivit i Sverige med. Det finns Sverige, och så finns Stockholm.

Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta. Dessa stackare som oroar sig kan inte ha läst en enda nyhet på 15 år.
Citera
2017-08-16, 21:41
Medlem
Borgarbohemens avatar
Hur vet ni att det är någon från den rödgrönrosa sidan som klagar? Det finns ändå en del borgare och sverigedemokrater på Södermalm. Det bor en hel del människor där.

Jösses vad snabba ni är med att bilda er vad som för er blir självklara uppfattningar.
Citera
2017-08-16, 21:42
Medlem
Lustigt att inte fler av dessa multikultivurmare öppnat upp sina hem och bjudit in barnen- det är trots allt rätt farligt och kallt att sova på gatan... Eller var deras gapande om "öppna hjärtan" och att "bjuda hem en flykting" bara tomt prat? Visar det sig nu att de alla innerst inne var simpla nazister? Ja jävlar vad komiskt.
Senast redigerad av martinator 2017-08-16 kl. 21:47.
Citera
2017-08-16, 21:42
Medlem
Citat:
Valresultatet från 2014 säger allt man behöver veta om Slöddermalm:

http://www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/kvalkrets/01/80/01/index.html

FI ligger stabilt över 10% i mer än hälften av områdena, närmare 15 jävla % i flera (!!!)
SD ligger på fjuttiga 5-6% i alla områden, samma nivå som rikssnittet 2010.
"Allt åt alla"-MP ligger stabilt runt 15-20%.

Slöddermalm vill ha mångkultur, och mångkulturen är påväg med stormsteg! Mer av det goda kommer, var så säker på det

Kollade din länk och SD ligger inte på 5-6% i alla områden på Södermalm. Högalid hade över 10% och Katarina Ringen och Katarina Rosenlund hade över 8%. Flera med 7%. Gillar inte när det sprids desinformation om antalet röster på SD, räcker som det är att viss media försöker få dem att låta mindre populära än vad de är.
Citera
2017-08-16, 21:43
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbohemen
Hur vet ni att det är någon från den rödgrönrosa sidan som klagar? Det finns ändå en del borgare och sverigedemokrater på Södermalm. Det bor en hel del människor där.

Jösses vad snabba ni är med att bilda er vad som för er blir självklara uppfattningar.

Ja, de rödgröna brukar sällan beklaga sig över sådant här. Det handlar förmodligen om kränkta vita män å kvinnor i övre medelåldern. De flesta huserar nog bland moderater och sverigedemokrater skulle jag tro.
Citera
2017-08-16, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odensnorre
Det är nog inte fi eller miljöfjantarna som klagat, dom hänger nog i trappan på medis. Men vi är fler som bor här, många fler.

Om du inte röstade för skiten så hoppas jag ärligt talat att du inte blir drabbad av något "berikande" eller liknande. Men de hycklande kommunisterna och feministerna som har ylat om att pracka på resten av Sverige mångkultur i evighet tycker jag förtjänar att få behöva leva som de lär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in