2017-08-15, 17:48
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Propparn
Fråga till Twiggygirl;

När BB d.y namn dök upp på tråden, skrev du att han kom från Hassle.

-Är detta sant eller något du Twiggy, har hittat på?
JA, han har sitt föräldrahem i Hassle. Bon.ny Bi.gersson. Det finns 2 B.B i tråden nämligen.
Citera
2017-08-15, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Han har nog potential till mer än rådgivning om jag säger så, alldeles oberoende av just detta fall.

Vet ju hur det är överlag med folk i maktposition...att inget får komma ivägen för deras karriär, speciellt inte i början av den!
Då gör man nog vad som helst för att inte kopplas till kriminalitet!
Citera
2017-08-15, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Britania
Vet ju hur det är överlag med folk i maktposition...att inget får komma ivägen för deras karriär, speciellt inte i början av den!
Då gör man nog vad som helst för att inte kopplas till kriminalitet!

Menar du UA - var på statt denna kvällen oxå?
Citera
2017-08-15, 18:07
Medlem
Twiggygirls avatar
Eftersom det är ideliga påhopp på mej och min trovärdighet så tänker jag sluta nu.
Trodde faktiskt det skulle bli bättre, men ni har jagat mej hela tiden. Därav mina små utbrott ibland.
Jag tänker inte ta ert spott och spe. Jag har inget gjort för att bli utsatt för detta. Jag har varit sanningsenlig. Det är jag lltid, även i verkliga livet.
En sista jämförelse till Lubbe bl.a:
Vem är mest trolig som pilot: M.r som var på stadt och hade pilotbrillor på sej iag dagarna efter, det har Radio skaraborg fångat på bild. Hur många har pilotbrillor på den bilden: Ingen eller kanske en.
M.R ljuger om att han var på stadt.
M.R har ALLT att förlora, precis ALLT om hans namn kommer ut. han Kallas "Mariestadsprofil" i artikeln som finns att han vill sälja Hjorten. Det räcker att namnet kommer ut för att förstöra hans "trovärdighet" i de "fina" kretsar han rör sej i.
M.R kan lagboken utan och innan. Han besitter stora kunskaper i juridik, det har jag fått reda på nu. Han är långt över medelmåttan intelligensmässigt. Platsar i Mensa,han är säkert medlem där.
Betr. Varför han blev anhållen i Juni, så är det så att hans alibi är " botta" botta, botta.
Det hör nog ihop med att det var första frun som gav honom det alibit 92. Sen träffade M.R en ny kvinna och dom fick ett barn.
Denna kvinna lämnade M.R 2015-2016. Då släppte först frun sitt alibi. För då var nya tjejen och pojken borta från hans närhet. Det är min teori om varför han plockades in nu. Han har sagt att han har alibi förut. Men jag VET att han INTE har det nu.
Tja, mot honom ställs då lille oansenlige Klas M. Skrattretande. Jag tänker inte va snäll mot er för ni är så jävliga mot mej.
Hej då.
Citera
2017-08-15, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Menar du UA - var på statt denna kvällen oxå?

Nej,Nej....bara det att han inte ville ha några lik i garderoben som kusin KM kunde ge honom och därför "hjälpte" sin kusin!
Citera
2017-08-15, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Britania
Nej,Nej....bara det att han inte ville ha några lik i garderoben som kusin KM kunde ge honom och därför "hjälpte" sin kusin!

Känns som det är mycket hysch hysch i den här utredningen och i allmänhet så min undran är vem/vilka vill inte polisen trampa på tårna/ komma i onåd med!
Känns också vidare att polisen i samarbete med radio P4 gjorde både förhöret och radioserien för att få övriga att förstå vem pilot är....
Citera
2017-08-15, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
JA, han har sitt föräldrahem i Hassle. Bon.ny Bi.gersson. Det finns 2 B.B i tråden nämligen.

Tack för svar!
Citera
2017-08-15, 18:40
Medlem
Citat:
Eftersom det är ideliga påhopp på mej och min trovärdighet så tänker jag sluta nu.
Trodde faktiskt det skulle bli bättre, men ni har jagat mej hela tiden. Därav mina små utbrott ibland.
Jag tänker inte ta ert spott och spe. Jag har inget gjort för att bli utsatt för detta. Jag har varit sanningsenlig. Det är jag lltid, även i verkliga livet.
Vem är mest trolig som pilot: M.r som var på stadt och hade pilotbrillor på sej iag dagarna efter, det har Radio skaraborg fångat på bild. Hur många har pilotbrillor på den bilden: Ingen eller kanske en.
M.R har ALLT att förlora, precis ALLT om hans namn kommer ut. han Kallas "Mariestadsprofil" i artikeln som finns att han vill sälja Hjorten. Det räcker att namnet kommer ut för att förstöra hans "trovärdighet" i de "fina" kretsar han rör sej i.
M.R kan lagboken utan och innan. Han besitter stora kunskaper i juridik, det har jag fått reda på nu. Han är långt över medelmåttan intelligensmässigt. Platsar i Mensa,han är säkert medlem där.
Betr. Varför han blev anhållen i Juni, så är det så att hans alibi är " botta" botta, botta.
Det hör nog ihop med att det var första frun som gav honom det alibit 92. Sen träffade M.R en ny kvinna och dom fick ett barn.
Denna kvinna lämnade M.R 2015-2016. Då släppte först frun sitt alibi. För då var nya tjejen och pojken borta från hans närhet. Det är min teori om varför han plockades in nu. Han har sagt att han har alibi förut. Men jag VET att han INTE har det nu.
Tja, mot honom ställs då lille oansenlige Klas M. Skrattretande. Jag tänker inte va snäll mot er för ni är så jävliga mot mej.
Hej då.

Tycker inte du ska lämna den här tråden!
För mig finns det 2 intressanter dels KM som känns intressant i.o.m sitt släktskap till UA som vill tysta ner detta för att det kan skada hans karriär men även MR är intressant pga.att man upplever honom som väldigt psykopatisk...självisk, uppmärksamhetsbehov...känns som han vill stå lite över andra o gärna i centrum ( kan ju va en kattens lek med råttan det här)....tråden behöver detta tjafsandet för o komma framåt....kör bara!
Citera
2017-08-15, 18:41
Medlem
Citat:

Den här personen, BB du nämner vet du något där?
Har han snackat på fyllan om vad som hänt H?
Har det funnits anledning, isfl har han varit på förhör ang H någon gång?
Känner han till någon vit bil på sjukhuset?
Citera
2017-08-15, 19:09
Medlem
Citat:
Hej då.

Tycker inte heller att du ska lämna tråden.
Men förstår dig om det är det du vill.
Sååå tråkigt att det ska bli onödigt tjafs i tråden bara för att man tycker olika.
Men jag hoppas du stannar kvar, tycker dina inlägg är intressanta. 😊
Citera
2017-08-15, 19:44
Medlem
FedupFlorences avatar
Gick tillbaka för att se hur det skrevs när KM kom ut här i tråden. Såg att många inlägg från juli är raderade, så pass många att det som skrivs nu inte är begripligt om man börjar läsa idag. Läs igen från mitten av juli ni som ids.

Några användare är tillfälligt avstängda och kvartetten som osar 1.07 är kvar.
Citera
2017-08-15, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xeitum
Hehe....känner du vederbörande lr?

För sakens skull....alltså rent teoretiskt, KM=pilot o MRö=GM, dvs den ena utesluter inte den andre. Dock, i så fall, HUR o VARFÖR?

Förstår inte frågan; om jag känner PU, MR eller ruggugglan? Hursom så känner jag ingen av dem.

Jag har också funderat på om det finns utrymme för att någon annan än Pilot, oavsett vem han är, kan vara GM. Det torde vara möjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in