Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-15, 14:16
Medlem
Nu är jag sugarbabe mer än jag trodde jag skulle vara. Det är horeri men har äntligen hittat något jag är bra på

Män betala aldrig för en träff på stan ni är sorgliga om ni behöver betala för en kopp kaffe med en tjej om någon ber om pengar säg hejdå direkt då är hon oseriös.

Glöm inte att på SD håller många sugarbabes kontakten med varandra och varnar för en del vi pratr aldrig om de bästa men om vi ser att en idiot varit på en så varnar vi. Sköt er så blir ni inte svartade.

Ska du ha sex fråga om det ingår men om du frågar i pm är osmart tänk på det.

Finns 30 killar på en tjej så ni måste vara på topp 100% för att vi ens ska vara intresserade.
Citera
2017-08-15, 14:19
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superkanin
Finns 30 killar på en tjej så ni måste vara på topp 100% för att vi ens ska vara intresserade.

Om jag skulle vara rikare än de 29 andra då?
Citera
2017-08-15, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Om jag skulle vara rikare än de 29 andra då?

Är du rik vet du hur du hanterar tjejer
Citera
2017-08-15, 17:38
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Är du rik vet du hur du hanterar tjejer

Javisst, nonchar moneyslavebtiches asap..

När det blir mycket snack about nothing, then leave it !!!
Citera
2017-08-16, 01:14
Medlem
Haft en Money slave i snart 3 som för tillfället är upptagen med annat i livet. Hur får jag kontakt med en ny? Blev kontaktad av slump innan..
Citera
2017-08-16, 10:54
Medlem
Citat:

Oj någon har fört statistik? Nej knappast...

Sluta försök snedvrida detta till att män "måste vara på topp". Patetiskt är det enda det blir.

Kryllar ju av unga damer. Många har dock attityden som du uppvisar, överlägsen och uppblåst ego. Vilket har förstört många och lite av hela grejen, åtminstone i Sverige då det är annorlunda i andra länder.
Men det finns så många att man kan ignorera er som har en överlägsen attityd och tror ni är värd vad som helst
Citera
2017-08-16, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80

Sluta försök snedvrida detta till att män "måste vara på topp". Patetiskt är det enda det blir.

Kryllar ju av unga damer. Många har dock attityden som du uppvisar, överlägsen och uppblåst ego. Vilket har förstört många och lite av hela grejen, åtminstone i Sverige då det är annorlunda i andra länder.
Men det finns så många att man kan ignorera er som har en överlägsen attityd och tror ni är värd vad som helst

Förlåt om du tycker så jag tror jag är minst överlägsen och uppblåst. Jag har tålamod mer än andra. Men som tjej så blir jag less och trött på 30 meddelanden från som bara är lika överlägsen och uppblåsta om inte mer. Försöker ge alla en vchans men många bara spyr man på lika som du säkert spyr över mig.

Om du har många så du kan ignorera så är det bara bra för dig. Då är du nog en som jag såfall svarar på

Förlåt om just du tog illa upp men du kan inte förstå hur det är som tjej och jag kan inte förstå hur set är som kille och vad jag har för erfarenhet är att vi inte är överdrivna eller ego eller förstör för alla andra utan försöker ge alla en chans.

De som förstör är 17 18-åringar som tror att sugarbabes är bara att få killar män att betala utan att ge något tillbaka. Skyll på dem jag är iallafall medveten om vad som gäller och jag går hela vägen med de jag väljer att göra det.
Citera
2017-08-16, 12:53
Medlem
Citat:
Förlåt om du tycker så jag tror jag är minst överlägsen och uppblåst. Jag har tålamod mer än andra. Men som tjej så blir jag less och trött på 30 meddelanden från som bara är lika överlägsen och uppblåsta om inte mer. Försöker ge alla en vchans men många bara spyr man på lika som du säkert spyr över mig.

Om du har många så du kan ignorera så är det bara bra för dig. Då är du nog en som jag såfall svarar på

Förlåt om just du tog illa upp men du kan inte förstå hur det är som tjej och jag kan inte förstå hur set är som kille och vad jag har för erfarenhet är att vi inte är överdrivna eller ego eller förstör för alla andra utan försöker ge alla en chans.

De som förstör är 17 18-åringar som tror att sugarbabes är bara att få killar män att betala utan att ge något tillbaka. Skyll på dem jag är iallafall medveten om vad som gäller och jag går hela vägen med de jag väljer att göra det.

Bra förklarat. Nej du verkar nu inte vara en av de uppblåsta

Vill bara att vi aktar oss för att ge inspiration för fler unga damer som du nu beskriver att få luft under vingarna i området
Citera
2017-08-16, 16:52
Medlem
Citat:
Nu är jag sugarbabe mer än jag trodde jag skulle vara. Det är horeri men har äntligen hittat något jag är bra på /.../ Finns 30 killar på en tjej så ni måste vara på topp 100% för att vi ens ska vara intresserade.

Citat:

Citat:
Förlåt om du tycker så jag tror jag är minst överlägsen och uppblåst. Jag har tålamod mer än andra. Men som tjej så blir jag less och trött på 30 meddelanden från som bara är lika överlägsen och uppblåsta om inte mer. /.../

Citat:
Bra förklarat. Nej du verkar nu inte vara en av de uppblåsta

Vill bara att vi aktar oss för att ge inspiration för fler unga damer som du nu beskriver att få luft under vingarna i området

Som jag har tolkat Superkanin - hon får väl rätta mig om jag har fel - så handlar inte "topp 100%" om att man måste vara ung, stilig och vältränad som vissa unga filmstjärnor eller ha miljarder på banken. Det handlar nog om att man bör anstränga sig lite extra och vara hövlig, trevlig och på något sätt vara intressant - vad som sedan gör en intressant är olika för olika tjejer. Man ska ha någonting att erbjuda! Som SD får man använda sin erfarenhet och intuition i sökandet för att hitta de SB som är på någorlunda samma våg längd som en själv!

Sugardaddies sätt er in i situation för SB som antagligen får en massa meddelanden från killar/män som knappt är skrivkunniga och/eller är uppblåsta och har stort ego och som tror att tjejerna kommer springande för att de är unga och vackra samt är "världens bästa älskare" eller erbjuder dem lite pengar. Och förutom dessa så tillkommer diverse webrunkare eller killar som njuter av att falskboka eller trakassera tjejerna ...
Citera
2017-08-17, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slugshage
Som jag har tolkat Superkanin - hon får väl rätta mig om jag har fel - så handlar inte "topp 100%" om att man måste vara ung, stilig och vältränad som vissa unga filmstjärnor eller ha miljarder på banken. Det handlar nog om att man bör anstränga sig lite extra och vara hövlig, trevlig och på något sätt vara intressant - vad som sedan gör en intressant är olika för olika tjejer. Man ska ha någonting att erbjuda! Som SD får man använda sin erfarenhet och intuition i sökandet för att hitta de SB som är på någorlunda samma våg längd som en själv!

Sugardaddies sätt er in i situation för SB som antagligen får en massa meddelanden från killar/män som knappt är skrivkunniga och/eller är uppblåsta och har stort ego och som tror att tjejerna kommer springande för att de är unga och vackra samt är "världens bästa älskare" eller erbjuder dem lite pengar. Och förutom dessa så tillkommer diverse webrunkare eller killar som njuter av att falskboka eller trakassera tjejerna ...

Fast du missade hela min poäng som var rätt uppenbar. Jag motsatte mig påståendet att det går 30 killar på en tjej. Det tror jag inte en sekund på.

Man blir ju som kille även "bombad" med likes och meddelanden varje dag. Många är ute efter sälja CAM/Bilder eller helt sonika få pengar för ingenting. Eller alla dessa ultrafeminister som helt gått bort sig och hamnat på sidorna. De är nog de mest dryga människorna på siter kring SD/SB sett från en mans perspektiv.

Därför skall man inte gå ut och elda på detta fenomen med påståenden som felaktigt visar hur marknaden ser ut. Det kommer bara dra till sig mer flugor till skiten. Det går inte i rätt riktning just nu om man söker en äkta seriös SB som inte är en prostituerad eller CAM-girl.
Citera
2017-08-17, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slugshage

Ungefär såja Läs och lär av slugshage

Fräscha och förnuft är viktigt för mig
Citera
2017-08-17, 21:32
Medlem
Jag tycker tjejerna på SD är seriösa och realistiska. Många, många tjejer har dålig ekonomi och SD erbjuder ett forum att sälja sex. Jag lovar, viftar man med 3-4 tusen så kommer de flesta tjejerna springande. De har generellt svårt att hitta en seriös kund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in