Citat:
Ursprungligen postat av
lespaul80
Oj någon har fört statistik? Nej knappast...
Sluta försök snedvrida detta till att män "måste vara på topp". Patetiskt är det enda det blir.
Kryllar ju av unga damer. Många har dock attityden som du uppvisar, överlägsen och uppblåst ego. Vilket har förstört många och lite av hela grejen, åtminstone i Sverige då det är annorlunda i andra länder.
Men det finns så många att man kan ignorera er som har en överlägsen attityd och tror ni är värd vad som helst

Förlåt om du tycker så jag tror jag är minst överlägsen och uppblåst. Jag har tålamod mer än andra. Men som tjej så blir jag less och trött på 30 meddelanden från som bara är lika överlägsen och uppblåsta om inte mer. Försöker ge alla en vchans men många bara spyr man på lika som du säkert spyr över mig.
Om du har många så du kan ignorera så är det bara bra för dig. Då är du nog en som jag såfall svarar på
Förlåt om just du tog illa upp men du kan inte förstå hur det är som tjej och jag kan inte förstå hur set är som kille och vad jag har för erfarenhet är att vi inte är överdrivna eller ego eller förstör för alla andra utan försöker ge alla en chans.
De som förstör är 17 18-åringar som tror att sugarbabes är bara att få killar män att betala utan att ge något tillbaka. Skyll på dem jag är iallafall medveten om vad som gäller och jag går hela vägen med de jag väljer att göra det.