2013-09-12, 00:11
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Eva Larsson, hon som spelade den där jobbiga grannens fru i början av serien, jobbar på en italiensk restaurang på Rörstrandsgatan, Sthlm.
Citera
2013-11-27, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Trodde utifrån titeln att TS menade alla hockeyspelare som spelat i Tre Kronor. Det skulle bli en lång tråd, det.

hehe nja de tror ja inte.. har de inte gjort reklam för diverse skönhetsprodukter så är de föredettingar.
Citera
2014-07-04, 04:45
Bannlyst
Taggen är sig ändå lik Jag träffade han på tcentralen och var tvungen att ta ett foto med han Han var trevlig och vi pratade lite om tre kronor !

´´Larry the king´´ jobbar på stadsteatern i Stockholm och är med i några pjäser

Clark och tommy verkar fortfarande ha kontakt via facebook
Citera
2014-10-22, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattcancer
Klas "Kotten" Koriander hade ju en liten roll som försäljare i Solsidan också. Satan i gatan vad kass han var i Tre Kronor, särskilt när han spelade förbannad!

Larry och Janets ena son (inte Clark) var ju också en hejare på att spela över och göra allmänt dåliga insatser.

Nä, bästa skådespelaren i Tre Kronor måste nog ha varit Kenta. Ge grabben en karriär i Hollywood och låt det regna Oscars över honom!
håller helt och hållet med dig om att han som spelar Klas erik kotten koriander (Magnus mark) är något av det sämsta som har visats i tv! Och precis som du skriver, allra sämst när han ska spela arg,ha ha ha 👎👎fattar inte hur han kunde få en ny roll i en beck film(skarpt läge)för några år Sen när han skulle spela hustru misshandlare! Exakt lika kass i den som i tre kronor !
Citera
2014-10-22, 10:52
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimson941
håller helt och hållet med dig om att han som spelar Klas erik kotten koriander (Magnus mark) är något av det sämsta som har visats i tv! Och precis som du skriver, allra sämst när han ska spela arg,ha ha ha 👎👎fattar inte hur han kunde få en ny roll i en beck film(skarpt läge)för några år Sen när han skulle spela hustru misshandlare! Exakt lika kass i den som i tre kronor !

Han är dock rätt skön som Mats i Starke man.
Citera
2014-10-22, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peder_ast
Kalle Heino (som spelade Bengt Kassler) är med i NileCity, han spelar en av de två finska designers (Kekke & Raimo på Finlandia Design) som ska göra om radiostation och som Percy förolämpar i direktsändning
Han är dessutom farsa (eller möjligen farbor) till hockeymålvakten/glassgubben Christopher Heino-Lindberg.
Citera
2014-10-22, 16:08
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Han är dessutom farsa (eller möjligen farbor) till hockeymålvakten/glassgubben Christopher Heino-Lindberg.

Farsa.
Citera
2014-10-22, 20:14
Medlem
Mörkblonda bruden med lockigt hår satte jag på i fantasin många gånger när det begav sig..

Vill minnas att hon spelade flickvän till snubben som satt i rullstol..

Någon som vet vad hon heter?
Citera
2014-10-22, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Mörkblonda bruden med lockigt hår satte jag på i fantasin många gånger när det begav sig..

Vill minnas att hon spelade flickvän till snubben som satt i rullstol..

Någon som vet vad hon heter?

Bimbo i serien, Oyana Lugn-Rodriguez i verkligheten.
Citera
2017-08-13, 17:57
Medlem
Enmansdemos avatar
https://twitter.com/pernillawahlgr1/...98155504914432
Pernilla & krypto-moderaten har inte åldrats, Sveriges snyggaste 1996 och dennas kollagen-produktion strejkar däremot med en pinsam frisyr som naturlig följd, Jimmy-boy gör däremot motstånd med försvinnande skägg

Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenhetochskvaller
jasså ingen intresserad av vem prellen knullar med?
Jag är intresserad, förutom att han knullar brioche-surdegsbagaren enligt mix megapol vore det intressant och se en bild på prästen och den 30 år yngre flamman, han försöker alltså leva ut som Kaj eftersom han i stort sätt gjorde samma sak i serien
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-08-13 kl. 18:05.
Citera
2017-08-15, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Spelade Ulf Brunnberg i Tre kronor??

Hur gick det för Reine? Han var ju nästan huvudperson i serien men jag har inte sett honom efter tre kronor, hans fru i serien dyker ju då och då (hette Mimmi i serien och Ing-Marie Carlsson på riktigt).

Rätt många av ungdomarna som det gått dåligt för. En är död och en fick en karriär som knarkades bort. Tur att det gick bra för Zara Zetterkvist minns att jag tyckte hon va väldigt het när serien gick

Hon som spelade Pamela har jag heller inte sett, hur gick de för henne?

Ulf Brunnberg spelade pappa till Klimax och hans syster vadhonnuhette. Deras mamma spelades av Christina Schollin.
Han var bara med i början (en säsong?) och försvann när han hamnade i fängelse efter att ha rånat posten och råkade skjuta Klimax så att han blev förlamad.

"Reine" har mest spelat teater tror jag.
"Pamela" vet jag inte riktigt.
Citera
2017-08-15, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattcancer
Klas "Kotten" Koriander hade ju en liten roll som försäljare i Solsidan också. Satan i gatan vad kass han var i Tre Kronor, särskilt när han spelade förbannad!

Larry och Janets ena son (inte Clark) var ju också en hejare på att spela över och göra allmänt dåliga insatser.

Nä, bästa skådespelaren i Tre Kronor måste nog ha varit Kenta. Ge grabben en karriär i Hollywood och låt det regna Oscars över honom!

Vem var Kenta? (Kommer inte ihåg)

Och vad hette hon som spelade Kottens fru som blev ihop med Pamela sen? Och deras barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in