2017-08-15, 00:02
Medlem
Sperssons avatar
.
Att ensamkommande BARN ska få stanna i Sverige kan nog de flesta svenskar ställa upp på.
Men hur gör vi när barnen blir män eller gubbar??

Ska svenska skattebetalare fortfarande ansvara för deras försörjning, eller ska de utvisas som alla andra vuxna afghaner?
Citera
2017-08-15, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Edit: viktigt meddelande från SUAAU:

Vad är SUAAU?

Bortsett från ett i övrigt idiotiskt svammel - man tycks nu alltså känna sig tvingade att erkänna att detta inte handlar om barn.
Citera
2017-08-15, 00:23
Medlem
Citat:
Öh, va? Stockholmare är de som tar hand om barnen på Medis! Idiot!

sommarpappan.
Dax att hålla käften nu. För ditt eget bästa. inget hot eller så lovar, men du ligger inte högt till kurs.
Du snackar som värsta batikhäxan, och annat hensnack.
Att du gillar killar tex är inga problem, men...
Glömde vad jag skulle skriva. Stick härifrån bara är mitt tips annars får du fiender som du inte kan klara av.
Citera
2017-08-15, 00:30
Medlem
Rekas avatar
Tillståndet går väl ut 24:e. Undrar om polisen vågar lösa upp demonstrationen ifall skäggluffarna inte ger sig av frivilligt. Jag tror att jag har större chans att hoppa jämfota till månen än att dom vågar ingripa.
Citera
2017-08-15, 00:34
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Vad är SUAAU?

Bortsett från ett i övrigt idiotiskt svammel - man tycks nu alltså känna sig tvingade att erkänna att detta inte handlar om barn.

SexUtanAnsvarMedAfghanskaUngar kanske?
Citera
2017-08-15, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Att ensamkommande BARN ska få stanna i Sverige kan nog de flesta svenskar ställa upp på.

Ska svenska skattebetalare fortfarande ansvara för deras försörjning, eller ska de utvisas som alla andra vuxna afghaner?

Barn blir snabbt ankarbarn i de här sammanhangen. Varje "barn" - oavsett ålder - som får asyl och PUT kan sedan hala hit åtta släktingar, var och en av dessa kan sedan dra hit upp till åtta klanmedlemmar eller påstådda släktingar till. Så fort dessa personer har fått asyl har de dessutom tillgång till i stort sett samma förmåner och välfärd som infödda svenskar.

Var och en av dem blir efter fem års laglig vistelse i Sverige och utan fängelsestraff (detta är inte detsamma som at de inte *begått* några grova brott, bara att de inte blivit dömda) sedan...svenska medborgare, och kan rösta fram sina favoriter i val. Under tiden fortsätter de föda barn som kaniner, barn som kommer att bli dåligt integrerade i det svenska .-samhället och som ofta komer att tala en ytterst knagglig svenska, men desto bättre pashto, dari eller arabiska. Gissa vad som skulle bli dessa "nysvenskars" fyra viktigaste krav när de går och röstar?

1. Garanterad välfärd som förut, oavsett ekonomiska realiteter.
2. Sharialagar i Sverige (99% av afghanska muslimer förväntar sig att sharialagar ska gälla i ett gott samhälle, enligt en ny undersökning frn ansedda Pew Institute) och "sedesamma" klädkoder för alla kvinnor, t o m i tv.
3. Ännu mer generös migrationspolitik
4. Förbud i lag mot hädelse och smädelser mot Islam.
Senast redigerad av HepCat-X 2017-08-15 kl. 00:41.
Citera
2017-08-15, 00:39
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.

Enligt dom flesta så är dom alla bidrags bedragare, därför skall dom alla ut nu.
Inget mer BS, bara UT!
Citera
2017-08-15, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Tillståndet går väl ut 24:e. Undrar om polisen vågar lösa upp demonstrationen ifall skäggluffarna inte ger sig av frivilligt. Jag tror att jag har större chans att hoppa jämfota till månen än att dom vågar ingripa.
Polisen vill inte kallas rasister och kommer fortsätta gå runt och äta varmkorv. Hade jag varit polis skulle jag spytt istället av att se dräggen och deras nya mammor som dom ligger med.
Citera
2017-08-15, 00:54
Medlem
Citat:
Öh, va? Stockholmare är de som tar hand om barnen på Medis! Idiot!

Det är något med luften i Stockholms innerstad, särskilt Södermalm, som gör att man blir korkad av att bo där.

Exempel på sanningen i detta syns i PK-media och i politiken varje dag.
Citera
2017-08-15, 03:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
De sitter ner i en ring. Samhällsomstörtare?
De afganer jag träffar på har mer jobb än nazzen som slår barn.

Måste de ligga med dig för att få jobb?
Citera
2017-08-15, 03:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
manligt att gå på sittande barn. idioter

Tycker det är viktigare att belysa problemet med vänsterkvinnor och feminister som utnyttjar dessa flyktingbarn för sexuella ändamål i beroendeställning. Det är pedofili och en enorm skandal.
Citera
2017-08-15, 05:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Det är något med luften i Stockholms innerstad, särskilt Södermalm, som gör att man blir korkad av att bo där.

Exempel på sanningen i detta syns i PK-media och i politiken varje dag.

Haha ja, visst, det är därför de bäst betalda samt akademiker bor där. Medan din skithåla är fylld av skithus och skitlägenheter som bebos av folk som längtar till städer som Stockholm

-

En fin historia om en grupp svenskafghanska killar som tagit sig till Medis ända från Karlstad till fots! https://www.facebook.com/aliajha.zardadi/videos/487357384958497/?hc_ref=ARTY09oSgCdxkxlAfLaBvtWuVPl5QbWGtgOwumrIdv p9Ww-cxSAqaXu-ZzBpyu7nlo4&fref=gs&hc_location=group_member_profi le
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in