2017-08-14, 23:03
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Just nu är ölhaket Charles Dickens (200 m) fullt av afghaner enligt personer på plats. Så tydligen kan dom röra på sig.

/Provokatör
Jävla mardröm att driva affärsverksamhet i dagens Sverige när man rätt vad det är, översköljs av dylika "gäster".
Dricka lär dom ju inte göra så vad? Låna muggen?
Citera
2017-08-14, 23:07
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Öh, va? Stockholmare är de som tar hand om barnen på Medis! Idiot!

Personligen är jag övertygad, att du har seriösa problem med att inse vad som är en Svensk och vad är inte. Anyway, hoppas vi aldrig någonsin möts! Saxans Landsförrädare.
Citera
2017-08-14, 23:07
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Jävla mardröm att driva affärsverksamhet i dagens Sverige när man rätt vad det är, översköljs av dylika "gäster".
Dricka lär dom ju inte göra så vad? Låna muggen?
Barnen är troligen där och super sig redlösa medan polisen som vanligt står vid sidan och tittar på.
Citera
2017-08-14, 23:17
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Jag ser uttalandet som ett hot. Obehagligt.
Är det slut på handhjärtan och KÄRLEK nu?
.

Jim Jones. Saft i plastmuggar.
Citera
2017-08-14, 23:27
Medlem
Tanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Just nu är ölhaket Charles Dickens (200 m) fullt av afghaner enligt personer på plats. Så tydligen kan dom röra på sig.

/Provokatör

De verkar ha gömt och sparat sina riktiga pass, bra att ha när man ska köpa starkbärs på krogen.
Citera
2017-08-14, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Fyfan, vad vidrigt allt låter. Glad att jag bor långt ifrån Sthlm så jag slipper se skiten. Hur luktar det kring platsen egentligen? Hur går det med de sanitära olägenheter som hela "strejken" medför? Förutom att människorna på platsen är äckliga i sig, så måste de ju kasta sopor och göra sina vidriga behov nånstans?

De borde SKITSTREJKA istället för SITTSTREJKA

För 4 år sen var vi efter en bostadsrätt på Södermalm, men priserna var så höga att vi fick tänka om. Tackar för det. Priserna på bostäder på Södermalm måste ha rasat eller kommer att rasa efter spektaklet.
Citera
2017-08-14, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Jag ser uttalandet som ett hot. Obehagligt.
Är det slut på handhjärtan och KÄRLEK nu?
.

Nej du, utan att avslöja för mycket så kan jag säga att det om något är mer kärlek som det handlar om

-

Edit: viktigt meddelande från SUAAU:
Citat:
För er upplysning: För att vara med i Sverigedemokratisk ungdom ska man vara 13-29 år. De cirka 15 medlemmarna i Nordisk ungdom är enligt polisen 25-50 år.
De asylsökande som sitter på trappan är uppskattningsvis 16-20 år. De måste definitivt räknas som ungdomar. En del av dem är dessutom barn, dvs under 18. (Det finns äldre stödpersoner som också sitter på trappan.)
Det är väl rimligt att 16-20 åringar har skägg, oavsett om de är ljus- eller mörkhåriga?

Hur ställer ni rasister er till detta?
Senast redigerad av sommarpappan 2017-08-14 kl. 23:42.
Citera
2017-08-14, 23:41
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Nej du, utan att avslöja för mycket så kan jag säga att det om något är mer kärlek som det handlar om

Inga detaljer, tack. Det räckte med bilden på Rossana.
Citera
2017-08-14, 23:41
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Från sådana som dig eller?
Citera
2017-08-14, 23:58
Bannlyst
Citat:

-

Edit: viktigt meddelande från SUAAU:

Hur ställer ni rasister er till detta?

Haha, vad är det där för rant? Orkar du förklara?
Citera
2017-08-15, 00:00
Bannlyst
Citat:
Öh, va? Stockholmare är de som tar hand om barnen på Medis! Idiot!

Nja. Mest idioter som tar hand om vuxna med skägg.
Citera
2017-08-15, 00:02
Bannlyst
Citat:
Öh, ja. Bortsett från dina källor så läggs det även upp bilder från olika manifestationer runtom i landet. Det är därför det kallas för "folkrörelse".

Att 0,5% av folket gör något snarlikt koordinerat är inte en folkrörelse. Ledsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in