Citat:
Ursprungligen postat av
Regnflingan
Det finns många skäl! Om du ser det jag skrivit tidigare så har jag länkat till en artikeln där man sa:Om det inte var sexuellt, vilket jag inte tror, så blev han eller hans projekt kränkt på något sätt av KW som gjorde att han flippade! Jag tror nog en ubåt kan innehålla sänken som man kan använda sig av. Men jag tror inte det var planerat från början utan nånting hände mellan 20:30-23:30!
Han kunde ju tydligen kasta saker omkring sig när han brusade upp, som en skiftnyckel och liknande enligt en av hans vänner men han var ändå inte våldsam. Märkligt, jag tycker det är våldsamt att få en skiftnyckel kastad efter sig.
Men låt oss säga att Raket Madsen brusat upp, kastat något mot KW och hon reflexmässigt duckat - vilket man väl gör? - och slagit i skallen i något riktigt hårt och trillat med fatal utgång. Då står Raket Madsen med en död kvinna på sin båt, han behöver då en tyngd, räcker 10 kilo som väl en verktygslåda väger för att sänka en 60 kilos kropp?
Sen behövs det säckar att förpacka kroppen i tillsammans med silvertejp. Kraftiga säckar, inga vanliga sopsäckar - har man det på en hobby ubåt?
Visst, han kan ha styckat kroppen men har man verkligen med sig slaktarknivar och en slaktaryxa på en ubåt? Kan ju ha använt bågfilen i verktygslådan men blodet måste ha sprutat omkring vid styckningen och Raket Madsen måste då haft ett extra ombyte på sig för han såg inte direkt ut som han styckat någon när han klev upp på land. Var har han då gjort av de blodiga kläderna?
Har han styckat henne och bytt kläder så känns det ändå smått omöjligt att tvätta bort alla rester och DNA spår från sin kropp i en liten privat ubåt. Men det är kanske där polisen har haken på honom, blodspår med KW´s DNA på honom?
Tror själv på en ren olycka och sedan har Raket Madsen handlat i panik och nu är han i full denial - tror hans egen advokat sitter med honom nu och försöker förmå honom att släppa den mentala blockeringen och berätta vad som skett.