Citat:
Ursprungligen postat av
Krungthep
Nu vet jag inte men man brukar inte hitta tunga parasollfötter i ubåtar som är lämpliga att sänka folk med och det är nog inte bara att skruva loss prylar från en ubåt och ha som sänke - har han haft en parasollfot med och sänkt henne så är det ju en planerad sänkning och då faller ju olyckteorin bort samt även teorin att hon retat upp honom så att han blev våldsam och hade ihjäl henne.
Planerade han att döda henne så återstår ju frågan - varför? Finns ju inget som motiverar att han har ihjäl en journalist som ska skriva ett reportage om honom i en hyfsat ansedd nörd tidning som Wired.
Det finns många skäl! Om du ser det jag skrivit tidigare så har jag länkat till en artikeln där man sa:
Citat:
Det finns inte en journalist han inte varit i konflikt med! Han skyddar sina projekt till varje pris!
Om det inte var sexuellt, vilket jag inte tror, så blev han eller hans projekt kränkt på något sätt av KW som gjorde att han flippade! Jag tror nog en ubåt kan innehålla sänken som man kan använda sig av. Men jag tror inte det var planerat från början utan nånting hände mellan 20:30-23:30!