2017-08-14, 10:33
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Bla bla, du tycker att SD inte ska dömas för vad man gjorde för 20 år sen men du tycker att Vänsterpartiet ska hållas ansvariga för vad ett annat parti (VPK) gjorde för 40 år sen. Helt ofattbart.

Du vet inte hur mycket jag vet och kan således inte komma med ett sådant påstående utan att exponeras som en renodlad lögnare.

Hm, syrier? Samma syrier som visat sig vara en ren vinstaffär?
Du kan vara säker på att KOMMUNISMEN kommer förbjudas då detta land vi lever i blir mera muslimskt, ska du sitta då på medis trappen och demonstrera för DINA rättigheter...??? glöm det. Men då kanske dina ögon går upp ,troligen alldeles försent.
Citera
2017-08-14, 10:34
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ska dit idag igen snart och leverera mat och då kan jag ställa seriösa frågor. Om du vill fråga vad de hoppas få ut av ett liv i Sverige, vad de vill jobba med när de blir stora, vilken deras favoriträtt i Sverige är osv så kan jag göra det. Tänker inte förolämpa dem med de frågor du redan har dina fördomsfulla svar på.

Passa på att fråga dem varför i helvete jag ska försörja dem med mina skattpengar och om de är medvetna om att en stor del av Sveriges befolkning kommer att hata dem hela livet pga deras jävla mentalitet, och att de försöker demonstrera sig till rättigheter de inte har
Citera
2017-08-14, 10:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Passa på att fråga dem varför i helvete jag ska försörja dem med mina skattpengar och om de är medvetna om att en stor del av Sveriges befolkning kommer att hata dem hela livet pga deras jävla mentalitet, och att de försöker demonstrera sig till rättigheter de inte har

.. och vilka rättigheter ska man försöka demonstrera sig till? De som man redan har? Hade du sagt samma sak till din farmor som kämpade för rösträtt?
Citera
2017-08-14, 10:38
Medlem
Citat:
Ska dit idag igen snart och leverera mat och då kan jag ställa seriösa frågor. Om du vill fråga vad de hoppas få ut av ett liv i Sverige, vad de vill jobba med när de blir stora, vilken deras favoriträtt i Sverige är osv så kan jag göra det. Tänker inte förolämpa dem med de frågor du redan har dina fördomsfulla svar på.

den här "sommarpappan" måste ju driva med oss eller är han seriös tror ni??
hahaha "vad de vill jobba med när de blir stora" hahaha är du blind eller ser du inte att många av dom ser ut som 30-40??
Senast redigerad av weedissweet 2017-08-14 kl. 10:41.
Citera
2017-08-14, 10:46
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
.. och vilka rättigheter ska man försöka demonstrera sig till? De som man redan har? Hade du sagt samma sak till din farmor som kämpade för rösträtt?
min farmor tog sig inte in i ett annat land utan ID och krävde att få bli medborgare där
Du pratar inte bara "päron och äpplen" utan befinner dig i en helt annat fruktträdgård !
Dessa baaarn har redan fått utvisningsbeslut (om man ska tro dem själva) och de ska alltså UT ur Sverige men de tror att om de gapar och skriker tillräckligt mycket och länge så ska MV ta avsteg från de regler som i dag finns och de ska få glida in i samhället som losers och bli försörja av det samhälle som bland annat min farmor var med och byggde upp
Citera
2017-08-14, 10:46
Avslutad
Citat:
Våra farmödrar var svenska och kämpade för sina rättigheter i sitt eget land.
Mer stake i dessa farmödrar, än de män som sitter på Medis och kämpar för att slippa åka tillbaka och kämpa för sitt land och sina landsmäns rättigheter. Tycker du inte?

Så gott som alla dina inlägg är ogenomtänkta och rapas bara upp efter vad mallen säger att du ska säga och tycka.

Det skrivs nästan inget alls om dessa män som sittstrejkar i pressen. Intresset verkar inte speciellt högt.
Citera
2017-08-14, 10:51
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
den här "sommarpappan" måste ju driva med oss eller är han seriös tror ni??
hahaha "vad de vill jobba med när de blir stora" hahaha är du blind eller ser du inte att många av dom ser ut som 30-40??

(FB) Hur bäst ta kontakt med svenska tonårspojkar?

här kan du läsa ett inlägg av sommarpappan som beskriver varför han vill att baaarnen ska stanna
Citera
2017-08-14, 10:56
Medlem
Citat:
En hjälte från V skriver i vår Facebookgrupp:

Detta är ju väldigt intressant. Stämmer det att MV använder sig av utdaterade säkerhetsrapporter? I så fall har vi en ny stor skandal för det vore helt oacceptabelt med tanke på hur den delen av världen är ökänd för förändringar vid sånt. En by som är säker idag kanske inte är säker om en månad.
Ni greppar efter halmstrån här. Detta är ingen skandal, man kan inte beställa en ny rapport så fort det blir tal om att skicka iväg någon. Ta och tagga ner dig lite nu, du verkar lite rabiat precis som dina kompisar på vänsterkanten. Vet dom om dina perversa intressen förresten?
Citera
2017-08-14, 11:15
Bannlyst
Citat:
Det är skillnad kämpa till sej rättigheter i det land man lever i än att komma som gäst till ett land och kräva en massa rättigheter,

Sverige är svenskarnas land , vi som bott här i generationer, socialstyrelse anser man skall ha bott i Sverige i 5 generationer innan man är äkta svensk.
Senast redigerad av 53280 2017-08-14 kl. 11:23.
Citera
2017-08-14, 11:20
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Står deras plakat " Min framtid är i era händer" med ett blodigt handavtryck.
http://avpixlat.info/2017/08/11/vi-tanker-inte-ga-harifran-forran-utvisningarna-till-afghanistan-stoppas/
Borde stå "Snart är din pånbok i min ficka"
Citera
2017-08-14, 11:24
Medlem
I ett vettigt land hade man samlat ihop de här ungherrarna, kontrollerat deras identitet, placerat alla som saknade giltigt tillstånd bakbundna på lastbilsflak, dragit ner huvor eller slöjor över deras ansikten och sedan snabbt kört dem till ett säkert förvar för snabb transport ut ur landet.

Men som sagt, this is Sweden...
Citera
2017-08-14, 11:48
Medlem
Och VARFÖR tycker en del att just AFGHANERNA ska få stanna i Sverige? Alla andra grupper av "ensamkommande barn" då? Somalier, irakier, syrier m. fl.
Massor av "barn" vill bo och leva på vår bekostnad, så varför är det ingen som skriker sig hesa för dem?

Tillägger, för säkerhets skull, att jag är FÖR att svensk lagstiftning följs för ALLA som fått sitt negativa beslut angående put. Varför ska vi annars ha en lag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in