Citat:
Ursprungligen postat av
Smurfetteflickan
När man åser spektaklet så får i alla fall jag känslan någonstans att Sverige kollektivt har sig självt att skylla - man har ju röstat för denna självdestruktiva idioti gång på gång med stor majoritet, och kommer sannolikt att fortsätta med det.
Svensken har ingen annan att skylla än sig själv. Kollektiv härdsmälta utan dess like.
Citat:
Jag har svårt att se hur det ska gå att vända på det här. Glöm riksdagsval, det är inte där det avgörs - utan genom hur mycket vilja det finns i folklagren att tvinga fram en förändring. Vallöften är en förbrukningsvara med väldigt kort bäst före datum.
Enda lösningen jag ser är att man drar ner de icke-önskvärdas bidrag och förmåner till 0, sen sätter dödsstraff på alla illegala som fortfarande befinner sig i Sverige efter 2 veckor.
Någon fredlig mellanmjölkslösning kan vi glömma, den saken är säker.
Citat:
Det enda som räknas är de konsekvenser som våra regeringspolitiker tvingas möta om de som nu, bestämmer sig för att berika sig själva och köra Sverige i sank. Just nu är dessa konsekvenser noll och intet eftersom i stort sett ingen ställer sig upp och påminner dessa politiker om vems intressen de är satta att företräda.
Alla politiker för 7-klövern samt alla högre tjänstemän inom majoriteten av myndigheter borde avrättas för landsförräderi.
Citat:
Istället för mängder av hazarer på Myntorget/Medborgarplatsen som inte ens borde befinna sig i Sverige, ännu mindre öppet demonstrerande - borde dessa platser intas av en skara på tiotusentals svenskar som vägrar gå därifrån tills regeringen avgår och en expeditionsministär inrättas med tydligt syfte att återupprätta Sverige som nation.
Kommer aldrig ske sålänge svensken har Tacomys, Mello, Netflix och annat som distraherar från verkligheten. Ta bort detta så lär det braka utav bara helvete.
Citat:
Nu kommer detta sannolikt inte att hända. Man har hört att "svenskarna inte är ett protesterande folk" - men var går gränsen undrar jag - grodan i grytan borde vara stekt snart och väldigt få civilisationer har överlevt genom att gå omkring med näven i byxfickan när de attackeras.
Låt skiten gå under. Finns inte en jävel som kommer sörja det här korrupta, efterblivna, fejk-solidariska PK-fjoll-landet. Låt Sverige bli ett varnande exempel för resten av världen.