2017-08-13, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leviathan99
Vad säger du, satt de o rökte?!
Är väl 18 årsgräns på tobaksvaror, verkligen inget som små barn ska syssla med.

Säkert att det inte 'r brass de röker?
Citera
2017-08-13, 15:15
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom iskalle'n
Bara namnet tyder ju på att de kommer från pakistan och således inte ska vara här överhuvudtaget.
Jodå..
Citat:
Amir 🦁 @nabizadehse
Flesta lämnade sin familj i Iran eller Pakistan eller Turkiet pga pengar!
https://mobile.twitter.com/nabizadehse/status/895842787106721795
Citera
2017-08-13, 15:16
Medlem
Smurfetteflickans avatar
När man åser spektaklet så får i alla fall jag känslan någonstans att Sverige kollektivt har sig självt att skylla - man har ju röstat för denna självdestruktiva idioti gång på gång med stor majoritet, och kommer sannolikt att fortsätta med det.

Jag har svårt att se hur det ska gå att vända på det här. Glöm riksdagsval, det är inte där det avgörs - utan genom hur mycket vilja det finns i folklagren att tvinga fram en förändring. Vallöften är en förbrukningsvara med väldigt kort bäst före datum.

Det enda som räknas är de konsekvenser som våra regeringspolitiker tvingas möta om de som nu, bestämmer sig för att berika sig själva och köra Sverige i sank. Just nu är dessa konsekvenser noll och intet eftersom i stort sett ingen ställer sig upp och påminner dessa politiker om vems intressen de är satta att företräda.

Istället för mängder av hazarer på Myntorget/Medborgarplatsen som inte ens borde befinna sig i Sverige, ännu mindre öppet demonstrerande - borde dessa platser intas av en skara på tiotusentals svenskar som vägrar gå därifrån tills regeringen avgår och en expeditionsministär inrättas med tydligt syfte att återupprätta Sverige som nation.

Nu kommer detta sannolikt inte att hända. Man har hört att "svenskarna inte är ett protesterande folk" - men var går gränsen undrar jag - grodan i grytan borde vara stekt snart och väldigt få civilisationer har överlevt genom att gå omkring med näven i byxfickan när de attackeras.
Citera
2017-08-13, 15:20
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Nejdå, jag missar ingenting och förstår allting MEN jag vill inte stå där ensam och skandera och riskera att fulingarna vrålar KÄRLEK till svar.

Du får bli mer subversiv i dina attacker
Kika in olika motståndsrörelser i världen och se hur de gjorde för att sätta käppar ihjulet på ockuperande militärer och förrädare. Finns många metoder som varken är illegala och många metoder där ingen av dessa skadas, men som kommer få bort de.

Som ung grabb så hade vi massor med roliga metoder för att driva bort folk vi inte gillade, dock så var inga av de lagliga tror jag.

Man ska helst göra livet riktigt jobbigt för dessa utan att man skadar de.

Sen har du även massor med hämndtrådar här på FB.
Varför inte starta en tråd i lämplig del av forumet där du frågar hur du på bästa sätt ska kunna få bort marockaner, hazarer, bajsrååmer osv.

Kommer säkert många bra tips.
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2017-08-13 kl. 15:26.
Citera
2017-08-13, 15:25
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Idag fick jag korta av promenaden för att det regnade och blåste snålt. Det känns verkligen som den första höstdagen. Hur reagerar hazarerna på dåligt väder? Får dom riktiga dunsovsäckar av häxorna? Kanske krypa ner och gosa lite...

Skämt åsido, övernattar demonstranterna vid Medis? Jag gissar att det snart kommer att tunnas ut i deras led, dels pga nattkylan men också att media slutar bry sig om att rapportera. Det blir väl till att låta sig gömmas bland aktivister och "sugar mamas'n'papas".

Det är då lämpligt att polisen plockar in avskummen då de trötta och härjade börjar lämna platsen. Vilket förvar kan tänkas få plats att hysa alla som ska avvisas? Logistiken verkar inte riktigt genomtänkt.

Titta på bilderna så ser du fullt med madrasser uppe i hörnet på trappan de ockuperar.
Klart som faan de sover över, eftersom Polisen inte gör ett skit att sparka iväg zigenare och polska fyllon som sover gatorna så lär de inte sparka bort sina överkvinnors hazariska hobbyprojekt heller.

Här bilder:
https://pbs.twimg.com/media/DHGQy61WsAAlvro.jpg
https://pbs.twimg.com/media/DHGQwzxW0AEdcKx.jpg

Pressenningar, madrasser och sovsäckar...

De har gjort ett Calaisläger på Medis. Med skitsnutens medgivande. Snuten är SKIT i Sverige, sämsta jävlarna någonsin.
Citera
2017-08-13, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
.

De har gjort ett Calaisläger på Medis. Med skitsnutens medgivande. Snuten är SKIT i Sverige, sämsta jävlarna någonsin.

Eliasson definitivt. Det är väl ändå denne man som ytterst säger vad får/ska göra och inte.
Tror det finns många bra gräsrotspoliser som gärna hade börjat jobba.
Citera
2017-08-13, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfetteflickan
När man åser spektaklet så får i alla fall jag känslan någonstans att Sverige kollektivt har sig självt att skylla - man har ju röstat för denna självdestruktiva idioti gång på gång med stor majoritet, och kommer sannolikt att fortsätta med det.

Jag har svårt att se hur det ska gå att vända på det här. Glöm riksdagsval, det är inte där det avgörs - utan genom hur mycket vilja det finns i folklagren att tvinga fram en förändring. Vallöften är en förbrukningsvara med väldigt kort bäst före datum.

Det enda som räknas är de konsekvenser som våra regeringspolitiker tvingas möta om de som nu, bestämmer sig för att berika sig själva och köra Sverige i sank. Just nu är dessa konsekvenser noll och intet eftersom i stort sett ingen ställer sig upp och påminner dessa politiker om vems intressen de är satta att företräda.

Visst handlar det pom att ett gäng do-gooders med stora visioner har kapat politiken, alternativt att dessa agerar nyttiga idioter för olika intressen som t ex bankerna. Partierna har förvandlats från folkrörelser till valmaskiner befolkade av cyniskt pratglada PR-konsulter, det har också underlättat denna utveckling. Men det är trots allt en klar minoritet som är lika frälsta som dessa godhetsproffs: problemet är att dessa aktivister och drömmare under lång tid haft kontrollen över media och informationsflödena, därmed trängde avvikande information och ocensurerade "berättelser" inte igenom.

Men idag är detta monopol, denna kontroll brutna. Väldigt många vet om t ex att våldtäkterna på musikfestivaler osv i allt väsentligt begås av "nysvenskar" och inte av vilka män som helst - trots att MSM har försökt mörka detta faktum. Vilka det är som driver hedersförtrycket, som omskär sina flickor eller som släpar en kvinna efter en bil i Malmö är inte heller någon hemlighet för vanligt folk. Allt fler har tröttnat på lögner och jamsande.
Citera
2017-08-13, 15:32
Medlem
Smurfetteflickans avatar
Frågan är om inte Nima Gholam Ali Pour prickade mitt i prick, när han skrev att afghanerna beter sig så här, för att annars har de betalat mellan 50 - 100 000 kr i onödan till smugglarna.

De vill helt enkelt se att de får avkastning på sina investerade pengar. De vet med sig att de inte är i någon fara. Men de vill leva ett liv i sus och dus, på vår bekostnad. De ska ha hit familjen, släkten, klanen, och alla ska bo och äta gratis här. Sen, när de känner för det, ska de åka hem på semester. DET är vad deras plan är, inte "fly för sina liv". För det behöver de inte.

Och vi har en massa godtrogna, främst medelålders kvinnor, som faller för dessa "BAAAARN". Och utnyttjar dem sexuellt. För det är vad det är utnyttjande. Dock inte av barn, för dessa män är inga barn. De är snarare "parasiter", om man ska uttrycka sig lite kraftigare....
Citera
2017-08-13, 15:32
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Jag tror det är något annat i görningen. Afghanska politiker och tjänstemän följer givetvis situationen med stort intresse, och ser nu möjligheten att utpressa Sverige på lämpliga mutor.

Självklart tar de emot avskummet, men de vill ha bättre betalt först. Det handlar om något slags omvänd lösensumma. Hazarströmmen är ägnad att förbättra Afghanistans handelsnetto på ett radikalt sätt, och med möjlighet för landets korrupta elit att skala av några procent för sina egna bankkonton.

Givetvis är det så här.
Afghanerna vill ha cash för att ta emot sin egna skit.
Om vi hade haft någon riktig affärsman i Regeringen så hade den hotat med att dra in samtliga bidrag, svenska styrkorna som skyddar heroinet och även dessa patetiska afghanska eliter som om Västs militära skydd dras bort faller till Talibanerna på en kvart?

De hade tagit emot dessa gratis direkt. Inget tjafs inget gnäll.
Finns som sagt inga förhandlare i Regeringen, de sitter på Royal Straight Flush, Afghanistan sitter på ett par med tvåor.

Det där pisslandet kan man hunsa hur mycket man vill, det är inte vi som får bidrag av Afghanistan, vi får bara skit från Afghanistan i form av deras gatuslödder.

Går att krossa såna här lortländer hur lätt som helst, de skulle t.o.m. uppskatta att bli tillsagda på skarpen, det är så muslimer fungerar. De respekterar bara våld och hot om våld.

Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Eliasson definitivt. Det är väl ändå denne man som ytterst säger vad får/ska göra och inte.

Jag tror de slutat redan (du har väl hört talas om alla Poliser som slutar), kvar är bara hensnutar.
Om de inte vore hen så hade de sett till att Polischef Kräks försvunnit på ett eller annat sätt.

Bara titta på den dåliga kvalitén på de ingripanden de FÅR göra.
Det är Kling & Klang för hela slanten även när de får ta i ordentligt.

De bra lär inte ha velat stanna kvar i den dagisverksamhet som är Polisen av idag.
Jag förstår varför en bra snut slutar och jag förstår varför bara de dåliga blir kvar.
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2017-08-13 kl. 15:36.
Citera
2017-08-13, 15:33
Medlem
LaScalas avatar
Nu har de börjat bygga kåkstad på Medis! Har fått tak över huvudet minsann!
Har de bygglov?
Snart börjat de vinterbona sina nya bostäder.
Citera
2017-08-13, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfetteflickan

Istället för mängder av hazarer på Myntorget/Medborgarplatsen som inte ens borde befinna sig i Sverige, ännu mindre öppet demonstrerande - borde dessa platser intas av en skara på tiotusentals svenskar som vägrar gå därifrån tills regeringen avgår och en expeditionsministär inrättas med tydligt syfte att återupprätta Sverige som nation.

Nu kommer detta sannolikt inte att hända. Man har hört att "svenskarna inte är ett protesterande folk" - men var går gränsen undrar jag - grodan i grytan borde vara stekt snart och väldigt få civilisationer har överlevt genom att gå omkring med näven i byxfickan när de attackeras.
Jag tvivlar på att politikerna vill annat än att låta förfallet fortgå. Antingen de har en dold agenda eller "bara" agerar lämlar som springer med i PK-tåget eller vill sko sig själva. Politiskt bedrägeri är det hur som helst. Om något sätter stopp på befolkningsutbytet så kan det bara vara svenskarna och européerna själva, inte deras folkfientliga politiker. Den andra "boten" är att samhället, med dess svällande välfärdsåtaganden, konfiskering och självförstärkande omhändertagandekultur, helt enkelt kollapsar. Frågan är vem och vad som tar över därefter. Låt gå, för så här kan det inte fortsätta.
Citera
2017-08-13, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer

Vi måste visa hänsyn och respekt för dessa barn/ungdomar. Afghanistans säkerhetsläge är bekymmersamt och då får vi ha lite diffusa regler i detta fallet och låta dom få ut sitt budskap. Dom är rädda för att skickas till en säker död i Kabul. Det är så fint arrangemang av Ung i Sverige. Dom bemöter hat med kärlek och med glimten i ögat.

#vistårinteut

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2017-08-13 kl. 15:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in