2017-08-13, 14:14
Medlem
Krungtheps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Är det din Teori/spekulation eller du har läst dem i tidningar?

http://www.expressen.se/kvallsposten/madsens-ubat-bargas-fran-havets-botten/

Här finns uppgifter från danska polisen att han ändrat sig om att han släppte av henne vid restaurangen. De håller på att knäcka honom nu, han är ingen yrkeskriminell som lärt sig tiga genom förhör. Jag ger det 24 timmar sedan har vi ett erkännande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCANIAvsVOLVO
vilken källa säger att han dragit tillbaka uttalandet om att han släppte av henne i hamnen 22:30?

Källa?... Ja kolla på alla stora nyhetskällor.. den stora uppdateringen och rubriken samt ämne på diverse live streama lyder att han ändrat uttalandet/historien. Går inte att missa 😊
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonaquaaa88
Ja men jag håller med GW han försökte nog våldta KW och sen har han gjort av sig med kroppen i havet och därefter sänkt ubåten för att undanröja bevis i saltvattnet.

Vart skriver han om att det varit något våldtagande? Detta med sexbrott automatiskt är liksom något som väldigt många bara verkar anta direkt. Sett till motiv för mord är det pengar eller sex som är de två främsta. Men sedan kan det liksom vara hur många andra som helst. Just denna person verkar vara lite egen så att hon kränkt hans heder genom någon dum fråga kan verka lika troligt som om det var sex.
Senast redigerad av Zaedrews 2017-08-13 kl. 14:16.
Citera
Medlem
Citat:
Ja men jag håller med GW han försökte nog våldta KW och sen har han gjort av sig med kroppen i havet och därefter sänkt ubåten för att undanröja bevis i saltvattnet.
PM kan vara en sån typ man som har svårt att acceptera ett nej. Han hade trott att sex är med på köpet. En pervers person som ville ha sex under vatten på vilket pris som helst. Kim sa nej och allt gick överstyrt!
Citera
Medlem
Sameshs avatar
Jag hoppas för dom anhörigas skull att journalisten kropp kommer att hittas så dom kan få slut på hela historien.
Citera
2017-08-13, 14:15
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Var bara ett tänkbart scenario om han säger sanningen att han lämnat av henne, men ljugit om att hon fallit i och han sket i att försöka få upp henne om hon drev iväg. Finns det bevis att han inte varit vid den omnämnda kajen?
Vet ej, rimligen torde båten ha synts på radarbilder eller via egen positonsangivelse.
Citera
2017-08-13, 14:15
Medlem
En likhund borde väl kunna avgöra om det funnits avliden människa i ubåten? Även fast det varit rejält vattenfylld?
Citera
2017-08-13, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krungthep
http://www.expressen.se/kvallsposten/madsens-ubat-bargas-fran-havets-botten/

Här finns uppgifter från danska polisen att han ändrat sig om att han släppte av henne vid restaurangen. De håller på att knäcka honom nu, han är ingen yrkeskriminell som lärt sig tiga genom förhör. Jag ger det 24 timmar sedan har vi ett erkännande.

Del av bluffen för att bibehålla intresse? När journalisten dyker upp är det över. Hon kan komma med vilken förklaring som helst och då har ingen begått ett bevisbart brott.
Citera
2017-08-13, 14:17
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
Jag hoppas för dom anhörigas skull att journalisten kropp kommer att hittas så dom kan få slut på hela historien.

Han kommer snart att erkänna var han dumpat henne. Därmed inte sagt att de kommer att hitta henne tyvärr...
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kjelle83
Bara jag som tycker att det borde vara betydligt större chans att både hitta(förutsatt att man har ubåtens färdväg) och dessutom säkra spår om han sänkt kroppen med tyngder (förhoppningsvis inplastad) än om den flyter fritt..?
Inplastad för???
Det gör man väl bara när man transporterar för att hindra att dna sprids eller att folk ser liket, i vattnet är en naken det bästa om man vill att det skall försvinna fortast, och i strömt vatten kastar du inte på kedjor och skit, då kan du inte hänvisa till olycka typ man över bord. Och du vill ju att den följer med strömmen bort från platsen där polisen letar. Typ.
Citera
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:

Det här bevisar ju det som flickor fått lära sig av sina mödrar i alla tider, att de ska aldrig sätta sig i en situation ensam med en man, för män vill bara en sak. (Om man inte själv vill samma förstås.) Idag har förstås många unga kvinnor fått lära sig av sina feministmorsor att de "ska" kunna följa med män till deras lägenheter, hotellrum, ubåtar, whatever... för män "ska" inte våldta. Och då går det ju så här. För 50 år sedan hade det här inte kunnat hända, för då hade en kvinnlig reporter alltid med sig en manlig fotograf på sina uppdrag, och han fungerade även som förklä och bodyguard om det blev nödvändigt.
Citera
2017-08-13, 14:18
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
PM kan vara en sån typ man som har svårt att acceptera ett nej. Han hade trott att sex är med på köpet. En pervers person som ville ha sex under vatten på vilket pris som helst. Kim sa nej och allt gick överstyrt!

Lägg till detta att han är dansk och fallet är så gott som uppklarat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in