2017-08-13, 11:36
Medlem
Merwinnas avatar
Det var väl ingen som trodde att han skulle ha varit så dum heller, att han låtit kroppen vara kvar i ubåten? OM det nu har hänt alls att han har dödat henne.
Citera
2017-08-13, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyranitar
Jag finner inget i situationen roligt, så missförstå mig inte snälla.

Men det är ju sjukt hur illa dom sköter detta när kamerorna är på, tex polisen som kastar repet i luften och missar flera gånger, och nu kommer en tekniker rökandes och dricker en kopp kaffe, samt fimpar.. Mycket olämpligt beteende i situationen, eller är jag orimlig i mitt tänkande?
dom har sett för mycket beck filmer
Citera
2017-08-13, 11:38
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det var väl ingen som trodde att han skulle ha varit så dum heller, att han låtit kroppen vara kvar i ubåten? OM det nu har hänt alls att han har dödat henne.
Nä, om han inte var säker på att han skulle hållas icke ansvarig för döden, om hon hängt sig eller liknande.
Citera
Medlem
0xerxes0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyranitar
Jag finner inget i situationen roligt, så missförstå mig inte snälla.

Men det är ju sjukt hur illa dom sköter detta när kamerorna är på, tex polisen som kastar repet i luften och missar flera gånger, och nu kommer en tekniker rökandes och dricker en kopp kaffe, samt fimpar.. Mycket olämpligt beteende i situationen, eller är jag orimlig i mitt tänkande?

Lite känslig är du. Teknikerna har säkert vetat ett tag att det inte finns någon i u-båten. Sedan vet vi inte hur länge de har jobbat. De måste få ta en kopp kaffe och en cigg, de är bara människor. Att folk sedan är dåliga på att kasta saker har väl ingenting med någonting att göra.
Citera
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nej precis, bara en jävla massa efterblivna flashbackare med livlig fantasi. Nu kommer dom vara övertygade om att han styckat och ätit upp henne, påtänd av rymdknark han använt sina raketer för att kunna köpa.
Citera
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cellplast
Man har självfallet tillgång till UV-ljus för att fota eventuell fluorescens från blod, sperma och liknande. Önskar däremot att jag visste hur detta påverkas om metallen fortfarande är blöt av allt havsvatten. Om man kanske måste vänta tills ytorna torkat.

Någon som sett om dom släpat ner extern uv belysning? Dom har ju en extra blixt på kameran, men eftersom dom släpade ner ett stativ antar jag att dom tagit bilder som kräver längre slutartider.
Citera
2017-08-13, 11:39
Avslutad
Han fortæller, at Kim Walls familie er informeret, at der ikke er fundet nogen person i ubåden.
Citera
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lazze93lazze
Polisen har nu gått ut med att det ej fanns/finns någon på ubåten.
Dom sa också att dom ska starta någon form av "sökning" i "Köge", där dom hoppas på att hitta en död person.

I Köge bukten ligger flickstackarn.
Citera
Medlem
Undrar om det kan räcka att han ljugit om att ha släppt av henne för att lycjas fälla honom för dråp?
Citera
Medlem
ieshos avatar
Hoppas att man har koll på alla fartyg som passerade vid aktuell tid och plats ifall hon av någon anledning hamnat i vattnet och plockats upp levande på något fartyg. Slavhandel är som bekant inte avskaffat, bara förbjudet.
Citera
Medlem
Dansk polis har tydligen andra misstänkta :O

Citat:
11:38
Caroline Clante
Jens Møller har lige afvist, at man på nuværende tidspunkt har andre mistænkte i kikkerten.

http://ekstrabladet.dk/112/article6776940.ece
Citera
2017-08-13, 11:40
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Inget lik i ubåten. Enligt dansk polis.

Då hade jag rätt då

Han sänkte den pga blodspår. Varför skulle han sänka den om det bara varit en olycka? Detta är mord eller grov oaktsamhet.

Hittar de ingen kropp och inga mängder blod på båten kommer han gå fri eftersom man då inte kan styrka att hon är död.

KW har dött på torsdag kväll. För det var då PM meddelade sin kollega att fredagens aktiviteter var inställda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in