Citat:
Det är väl ganska självklart varför vi tror det? Varför tror ni att han var medveten om att han var i Hallsberg ?
Jag tror tvärtom!
Har pratat med hans mamma och hon var säker på att han var säker på att han kommit fram till slutstationen för det tåg han satt på = MJÖLBY .
Har man hållt på och åkt tåg ifrån Falun och gjort tågbyten och väntat på vidare byten då är det förbaske mig inte så lätt att hålla kollen på att tåg som skall sluta gå vid en viss station ,helt plötsligt står still i 15 minuter .
Då kan man faktiskt tro att det kommit fram till slutstationen .
Åker ju själv detta tåg massor av gången så vet att folk undrar ,de som inte brukar åka tåget ,över varför lokföraren går ur tåget osv.
Jag blir så trött på att Ni inte tror på Patrik.
Säger han att han är framme ,så ÄR han framme ! enligt sin egen uppfattning ,som därmed gjorde att allt sen blev mer eller mindre kaotiskt.
Misstro för sjutton inte varken mamman eller sonen i det här.
Att tro att han ville ta livet av sig ,är lika illa som alla andra spekulationer.
Grabben råkade gå av på fel station ,värre än så är det inte .
Sen att han hamnade på andra sidan Pylontunneln och sen vidare ut över åkern är fortfarande ett stort mysterium.
Stor otur hade grabben att han gick av på fel ställe .
Blev ju inte direkt lätt för honom då som vi nu har märkt .
Jag tror tvärtom!
Har pratat med hans mamma och hon var säker på att han var säker på att han kommit fram till slutstationen för det tåg han satt på = MJÖLBY .
Har man hållt på och åkt tåg ifrån Falun och gjort tågbyten och väntat på vidare byten då är det förbaske mig inte så lätt att hålla kollen på att tåg som skall sluta gå vid en viss station ,helt plötsligt står still i 15 minuter .
Då kan man faktiskt tro att det kommit fram till slutstationen .
Åker ju själv detta tåg massor av gången så vet att folk undrar ,de som inte brukar åka tåget ,över varför lokföraren går ur tåget osv.
Jag blir så trött på att Ni inte tror på Patrik.
Säger han att han är framme ,så ÄR han framme ! enligt sin egen uppfattning ,som därmed gjorde att allt sen blev mer eller mindre kaotiskt.
Misstro för sjutton inte varken mamman eller sonen i det här.
Att tro att han ville ta livet av sig ,är lika illa som alla andra spekulationer.
Grabben råkade gå av på fel station ,värre än så är det inte .
Sen att han hamnade på andra sidan Pylontunneln och sen vidare ut över åkern är fortfarande ett stort mysterium.
Stor otur hade grabben att han gick av på fel ställe .
Blev ju inte direkt lätt för honom då som vi nu har märkt .
1. Killen är inte utvecklingsstörd
2. "Vi ses i Mjölby"
3. Föräldrarna (som du litar blint på) verkar ju själva gå på den linjen nu...
Nu är det ju du som misstror pappan och sonen. Plus den snälla damen på tåget. Nu kanske dom gråter Eva:/ Attans bananer som det kan bli va😀
Det är mer sannolikt att en tältande gubbe trodde han var en Alien, än att faktiskt tyckte att morsan och farsan var dryga? Du känner ju inte patte vad jag vet? Hur kan du vara så säker på att han är en morsgris? Som mot alla odds(läs; ufojägare, vägpirater, psykoser) gjorde allt för att komma hem till mor och far...