2017-08-12, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Oj, vad du kan din efterblivna inavlade idiot. Nej, det är bara du och din ryktesspridning som påstår det.
Terrorism klassas detta som, så vi får se hur många skadade det rör sig om. Jag har sett varenda video angående bilen och det som skett så stick och gräv ner dig.

Oavsett terrorism eller inte, så hoppas jag att negerkärringen samt kineskärringen får sitta. Två färre skitkärringar på gatorna.
Citera
2017-08-12, 21:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsiner
https://twitter.com/nicholasgraffis/status/896447248661331968

Tydligen smet han och verkar ha blivit tagen av polisen, kanske varulv hade rätt ändå.

Jo Twitter är en absolut trovärdig källa som inte skall ifrågasättas.

Eller hur?
Citera
2017-08-12, 21:32
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Oavsett terrorism eller inte, så hoppas jag att negerkärringen samt kineskärringen får sitta. Två färre skitkärringar på gatorna.

Vem? Källa tack och med hänvisning blir bra.
Citera
Bannlyst
Citat:
Skulle inte bry mig om en random twittrare. VA polisen har ingenting och ingen annan har skrivit om den här föraren heller mer än att det var avsiktligt.

Nix, du ljuger så du kan sluta nu för det är bara en bil det handlar om.

Förutom föraren i förvar då...
Citera
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbersky
Alla blir skingrade pga den allmänna röran.

Nej, guvernören utlyste "state of emergency" just när nationalisterna skulle börja.

National Guard sprang direkt fram och började rikta sina vapen mot nationalisterna och sade åt dom att lämna platsen.

Då började Antifa kasta sten och allt möjligt (som vanligt) mot folk som försökte ta sig därifrån.
Citera
2017-08-12, 21:34
Medlem
Steinarrs avatar
Verkar som att en kommunist dog.
Citera
2017-08-12, 21:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Hur kan du komma till denna slutsats när jag har postat 3 videos som tydligt visar en bil som kör i hög hastighet in i demonstrationen och in i två bilar... att detta är sinnesslö del av FB förstår jag men inte denna nivå... här måste faktiskt även dina medsoldater börja fundera på om du är helt förlorad och borde gå i första ledet och detta snarast.

Jaha, men som jag skrev så var det två svartingar som körde in i demonstrationståget först.

Hudfärgen på den tredje bilens förare är inte bevisad på något sätt av dina videor.

Efterblivna jävla vänstermupp.
Senast redigerad av Rouen 2017-08-12 kl. 21:36.
Citera
2017-08-12, 21:35
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Nej, guvernören utlyste "state of emergency" just när nationalisterna skulle börja.

National Guard sprang direkt fram och började rikta sina vapen mot nationalisterna och sade åt dom att lämna platsen.

Då började Antifa kasta sten och allt möjligt (som vanligt) mot folk som försökte ta sig därifrån.

Nej, det fanns ingen national garde där då sörru. Det var nazisternas egna sk män i militärkläder.
Så om du förhöll dig sakligt skulle det bli betydligt mer intressant.
Citera
2017-08-12, 21:37
Avslutad
Citat:
Nej, det fanns ingen national garde där då sörru. Det var nazisternas egna sk män i militärkläder.

Det låter nästan som om du vore på plats?
Citera
2017-08-12, 21:38
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:

Nu blåljuger du som vanligt. Skäms du inte?

National Guard stod redo och väntade en bit bort.
Citera
2017-08-12, 21:39
Medlem
Citat:
Skulle inte bry mig om en random twittrare. VA polisen har ingenting och ingen annan har skrivit om den här föraren heller mer än att det var avsiktligt.

Nix, du ljuger så du kan sluta nu för det är bara en bil det handlar om.
Nu kommer jag bara in i eran diskussion utan att ha följt den nå vidare, men det är två bilar, en som blir påkörd som framförs utav en svart kvinna.
https://www.youtube.com/watch?v=A6m32JnSBPU
Citera
2017-08-12, 21:39
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Nu blåljuger du som vanligt. Skäms du inte?

National Guard stod redo och väntade en bit bort.

Källa tack ! En verifierbar blir bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in