Citat:
Ursprungligen postat av
Naranbaatarkhan
Det kan vara så som jag berättar här. Men jag kan också ha fel. Det har jag ofta.
Utan att gå i polemik med nån i tråden kan jag inte känna nån harm gentemot demonstranterna. Jag hade förmodligen agerat på ett liknande sätt hade jag varit i en liknande situation. Däremot blir jag lite irriterad på jounarlister och politiker och tjänstemän som skapat den aktuella situationen i Sverige. Lite irriterad. Och åt hjälparna skakar jag bara på huvudet. Förr hade jag gapskrattat men den svenska invandringscirkusen har för länge sedan slutat vara rolig. Den är i dag bara galenskap. Och tyvärr finns för politisk galenskap ingen botten. Det är bara ett enda stort svart slukhål som bara växer och växer.
Bra skrivet. Och jag skulle verkligen uppskatta att fler människor i vårt samhälle erkänner att man kan göra fel. T ex våra politiker och godhetsivrare.
Nej, det är verkligen inte roligt, men ibland måste man hantera galenskaperna med galghumor. Och jag känner inte heller i grunden något hat mot skäggbarnen (fast lite ibland).
Men det allra viktigaste att påpeka är att det godhetsmaffian åstadkommit är ren och skär ondska på en magnitud vi inte sett sedan grabbarna i mustasch härjade som värst. Man lockar hit folk från andra länder med falska förespeglingar, får dom att desertera, ljuga, betala gigantiska flyktingsummor, drunkna på hav m.m. Allt för att i bästa fall få dom att utgöra en gigantisk etnisk underklass i de koloniserade länderna. Det är fan varken humorfritt eller galet, det är ett jävla
mord på humaniteten.
När vi istället kunde ha låtit vårt land framstå som en stabil förebild för deras hemländer, och hjälpa dem att bygga upp sina egna samhällen. Nu smetar vi ut eländet över hela världen istället och rycker upp människor med sina rötter.