Citat:
Ursprungligen postat av
radice
Det är ju just det man kan som svensk. Men som många svenska vita män har svårt att ta till sig.
Intressant att flera i denna tråd ser scenariot att angripa sig på en kvinna pga feminist som en rimlig förklaring trots att det är en nordisk man i detta fall vi pratar om. Hur kan så många se den bilden? Jo, kanske för att ni är just nordiska män. Då är det legitimt att våldföra sig på kvinnor? De som anklagar offret i detta fall är exakt varför feminister som Kim behövs. Så ge upp.
Det är ju ingen som påstår att våldta och mörda en kvinna är ett korrekt och föredömligt beteende. Det är galenskap.
Men när nu detta är ett troligt scenario så är det klart att man spekulerar. Vad kan driva en man till vansinne? Jo, obesvarad kärlek och hot mot status och ego.
En dum feminist kunde mycket väl ha triggat honnom.
Många genier är ju också galna. Exempel på det, läkaren som byggde en betong bunker för att förvara sin sexslav i.