2017-08-11, 23:24
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Fast jag är inte nazist tänker mer folkets demonstration eller vad det heter. Tack ändå!
Ingen fara, det är inte dom heller! Du är säkert välkommen att gå med även om du inte stödjer hela deras partiprogram. Är heller inte klart vilken paroll demonstrationen kommer gå under ännu. Själv tänkte jag undersöka möjligheten, tycker de är värda allt stöd.
Citera
2017-08-11, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Lead by example.
Ser ju inte dig göra något som helst motstånd, du sitter mest och klagar på svenskar din förvirrade lirare. Sen är det väl du som klagar när folk gör något också?
Säg något du ska utföra sen när vi läser om det i massmedia så har du visat hur man leder via exempel.
Sen kommer fler börja jävlas med dessa, men som sagt led via exempel. NU t.ex. har nu lett via exempel, men kanske inte det bästa exemplet då en var korkad nog att kasta rökprylen.
Så istället för att visa upp hur aggressiva dessa hazarer och deras medlöpare är så sitter nu alla vänstertrollen och ylar om rökprylen.

Tills dess kan du sitta där och apvråla om att folk inte gör något.
Lätt att komma undan på Söder om man vill göra något, speciellt om man hittar.

Varför inte dela ut flygblad där du skrivit ut bilder på dessa hazarer och deras påstådda åldrar och dela ut till folk i området. Det fixar du ihop på en timme eller två.
Du behöver inte ens ge de till folk, sprid ut de över hela Södermalm.

Du kan döpa det till något typ: Syna ensamkommande barn bedragarna i kanten

Klaga inte på andra om saker du själv kan göra genom att leda via exempel.
Se så sätt igång nu.

Jag har genomgått lumpen och t.om jobbat i försvaret i 2 år i ett annat land.

Jag talar sanningen som svider i svenskens ögon, ni har potential då ni är långa ståtliga nordbor men föga konflikträdda , hade vi haft värnplikt skulle vi män lärt oss om brödraskap, skydda sin nation och det viktigaste i min mening att hantera motgångar och vara beredd att ta ta 2 kulor för att ge 1 tillbaka.

Finns ingen folkgemenskap och det är fåtal i Sverige som vågar gadda ihop sig och tala/agera kritisk om flyktingarna. Självklart bär politikerna också ansvar för denna misär. Vart e svensken? 🥀🥀
Citera
2017-08-11, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Fast jag är inte nazist tänker mer folkets demonstration eller vad det heter. Tack ändå!

Man behöver inte ha Mein Kampf i bokhyllan för att vara välkommen. Räcker med att man vågar släppa tangentbordet i princip.
Citera
2017-08-11, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Ingen fara, det är inte dom heller! Du är säkert välkommen att gå med även om du inte stödjer hela deras partiprogram. Är heller inte klart vilken paroll demonstrationen kommer gå under ännu. Själv tänkte jag undersöka möjligheten, tycker de är värda allt stöd.
Jag tycker att det bästa vore om ingen brydde sig egentligen och att dom sen blir både uttråkade och förbannade efter kat och heroin så dom röjer och river hela Medborgarplatsen inklusive resten av Södermalm. Enda medicinen som kan få i alla fall några journalister från SR att tänka till. Tyvärr är dom nog ombedda av sina knullkärringar att sitta still så dom fortsätter vara offer och martyrer. Kan slå fel att börja bråka med dom då dom blir ännu mer det sist nämnda. Så tänker jag.
Citera
2017-08-12, 00:11
Medlem
Tanuss avatar
Här är det öppet mål.
Det enda som behövs är tid och hazarerna kommer att agera SD-valarbetare hela bunten. Vill man påskynda förloppet så kan man bjussa på starköl och kanske sätta upp en fri wifi-router så att killarna kan kolla strömmad porr i 4K. Då blir det fart på Medborgarplatsen.

Istället så dyker begåvningsreserven upp, tjoar och kastar rökfacklor. Helt plötsligt hamnar fokus och sympatier på helt fel planhalva. J...ä fåntrattar.
Citera
2017-08-12, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leviathan99
Med så här många illegala samlade på samma plats, lär ett bättre tillfälle för en massdeportering knappast yppas.
Bara att abonnera ett 20 tal bussar med destination söderut utan stopp på vägen.
Internera & deportera nu!
Tyvärr det är "barn" enligt polisen.
Citera
2017-08-12, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tanus
Här är det öppet mål.
Det enda som behövs är tid och hazarerna kommer att agera SD-valarbetare hela bunten. Vill man påskynda förloppet så kan man bjussa på starköl och kanske sätta upp en fri wifi-router så att killarna kan kolla strömmad porr i 4K. Då blir det fart på Medborgarplatsen.

Istället så dyker begåvningsreserven upp, tjoar och kastar rökfacklor. Helt plötsligt hamnar fokus och sympatier på helt fel planhalva. J...ä fåntrattar.

Jo storbild med porr låter verkligen genomförbart. Om man sugit i sig 45 sifoner med lustgas.

Det behövs verkligt motstånd inte några rader på Facebook.
Citera
2017-08-12, 00:39
Medlem
Tjoflos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leviathan99
Jadå, de stackarna sitter kvar och får mat nu..

Kärringarna på deras Facebooksida har swishat pengar för att de ska få mat och dricka. Såg massa av dessa kärringar som stolt proklamerade att de swishat för att få varandras inbördes beundran.
Citera
2017-08-12, 00:42
Medlem
Tanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Jo storbild med porr låter verkligen genomförbart. Om man sugit i sig 45 sifoner med lustgas.

Det behövs verkligt motstånd inte några rader på Facebook.

Verkligt motstånd definieras av att det medför verkligt resultat.
Citera
2017-08-12, 00:45
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanus
Här är det öppet mål.

Men i och med att SD accepterar alla uppehållstillstånd så är deras politik meningslös, så det för ju inget att de inte vinner röster.
Citera
2017-08-12, 01:02
Medlem
Provokatörs avatar
Att sätta upp en öppen Wi-Fi och rigga med Wireshark är en kreativ idé nu när dom börjar gå torra på mobilsurfen. Fan vet vilket djävulskap som kommuniceras i trappan denna sena timme.

/Provokatör
Citera
2017-08-12, 01:08
Bannlyst
Har nyss varit förbi och lämnat lite grejer på torget. Det är faktiskt rätt blandat med afghaner och andra som sitter med dem i solidaritet. Väldigt beundransvärt tycker jag att man gör sånt som är svårt för att man anser att det är rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in