Citat:
Ursprungligen postat av
P4n0pl147h305
Lead by example.
Ser ju inte dig göra något som helst motstånd, du sitter mest och klagar på svenskar din förvirrade lirare. Sen är det väl du som klagar när folk gör något också?
Säg något du ska utföra sen när vi läser om det i massmedia så har du visat hur man leder via exempel.
Sen kommer fler börja jävlas med dessa, men som sagt led via exempel. NU t.ex. har nu lett via exempel, men kanske inte det bästa exemplet då en var korkad nog att kasta rökprylen.
Så istället för att visa upp hur aggressiva dessa hazarer och deras medlöpare är så sitter nu alla vänstertrollen och ylar om rökprylen.
Tills dess kan du sitta där och apvråla om att folk inte gör något.
Lätt att komma undan på Söder om man vill göra något, speciellt om man hittar.
Varför inte dela ut flygblad där du skrivit ut bilder på dessa hazarer och deras påstådda åldrar och dela ut till folk i området. Det fixar du ihop på en timme eller två.
Du behöver inte ens ge de till folk, sprid ut de över hela Södermalm.
Du kan döpa det till något typ: Syna ensamkommande barn bedragarna i kanten
Klaga inte på andra om saker du själv kan göra genom att leda via exempel.
Se så sätt igång nu.
Jag har genomgått lumpen och t.om jobbat i försvaret i 2 år i ett annat land.
Jag talar sanningen som svider i svenskens ögon, ni har potential då ni är långa ståtliga nordbor men föga konflikträdda , hade vi haft värnplikt skulle vi män lärt oss om brödraskap, skydda sin nation och det viktigaste i min mening att hantera motgångar och vara beredd att ta ta 2 kulor för att ge 1 tillbaka.
Finns ingen folkgemenskap och det är fåtal i Sverige som vågar gadda ihop sig och tala/agera kritisk om flyktingarna. Självklart bär politikerna också ansvar för denna misär. Vart e svensken? 🥀🥀