2017-08-11, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
"Vi vill leva i Sverige och bygga det här landet starkare" säger Hazarerna! Nu har vi klarat oss ganska bra hittills utan deras hjälp men tack i alla fall.Sen är det tydligen för jobbigt att bygga upp sitt eget skitland så man väljer istället att fly till andra sidan jorden där välståndssmörgåsbordet redan står uppdukat.
Man har ju sett tiggarnas hemmabyggen. Det räcker nu och vi bygger själva när packet åkt hem.
Citera
2017-08-11, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Man har ju sett tiggarnas hemmabyggen. Det räcker nu och vi bygger själva när packet åkt hem.
Vårat land är redan färdigbyggt vi behöver inte kineszigenare som ligger på sovsäckar och röker..och nu är jag blockad på deras FB sida också
Citera
2017-08-11, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Min misstanke är att detta är något som är iscensatt och som syftar till att skapa opinion för och så småningom mynna ut i en amnesti för alla "barn".

Ja det är klart att barnen och påhejarna hjälps åt att skapa opinion för amnesti. Men det skulle vara helt fel mot alla andra flyktingar som behöver en fristad. Var och en måste få sina flyktingskäl synade. De som säger att alla som vill ska flytta till Sverige är naiva och okunniga. Då är det snart anarki och inbördeskrig.
Citera
2017-08-11, 22:13
Medlem
Nu har afghanerna börjat bråka med varandra. Man får inte demonstrera på något annat ställe än Stockholm för det har ledaren i Stockholm sagt. Annars får man inte uppmärksamhet från media eller politiker. Dock höll man en presskonferens från Medis i Stockholm idag och knappt någon respons från media. Ojdå...

Vad de inte förstår är att det inte finns lagligt, vanliga svenskars eller EU:s stöd för deras krav.

Kanske kommet det bli ett tillfälligt stopp för utvisningar, bara tillfälligt och betyder inte uppehållstillstånd.

Kommer inte bli någon ändring av den svenska lagen. Den bygger på ett EU-direktiv som är på väg att bli en förordning som är direkt tillämpning och vi har inte möjlighet att ha generösa lagar.

Så vad håller idioterna på med? Har de inte läst på? Har de 58 000 #vistårinteut som inte ökat de senaste månaferna fått dem att tro att vi vill ha dem här? Vi är betydligt fler som vill bli av med afghanerna!
Citera
2017-08-11, 22:23
Avslutad
Länkade ett brev från en av dessa demonstranter i tråden.
De vill rädda oss från aliens och bygga upp landet.
Vilka aliens, och Sverige var väl inte i behov av uppbyggnad, förrän de kom?
Citera
2017-08-11, 22:32
Medlem
https://pbs.twimg.com/media/DG3BVBcXgAAoZHl.jpg:large

svensk media är värre än pravda de ljuger inte bara öppet för oss, de tar er som lobotomerade idioter som de kan säga vad de vill.
Citera
2017-08-11, 22:38
Medlem
Leviathan99s avatar
Med så här många illegala samlade på samma plats, lär ett bättre tillfälle för en massdeportering knappast yppas.
Bara att abonnera ett 20 tal bussar med destination söderut utan stopp på vägen.
Internera & deportera nu!
Citera
2017-08-11, 22:39
Medlem
Jag kan tänka mig att föreslå : En somalier ut för varje afganbarn som får stanna. För mig vore det fördelaktigt. Tror jag.
Citera
2017-08-11, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Betyder "verbalt" att kommunicera genom rökbomber i det här fallet?

Nej, menade just verbalt.
Om det med "rökbomber" har inträffat så tycker jag inte att det är rätt åtgärd, och en dålig metod. Av det som skrivits gällande rökbomberna, så har det varit väldigt luddigt uttryckt av polisen, och en "misstanke" av att någon form av oidentifierat mystiskt rykande föremål "kanske" har kastats ungefär.

Har inte läst egenom allt som skrivits. Är det bekräftat att det kastats rökbomber av NU, eller är det enbart anklagelser ?. Jag vet faktiskt inte, och inte heller inte läst egenom allt som skrivits.
Citera
2017-08-11, 22:45
Medlem
Varför ska migranter/asylsökande samlas i just Sverige?
Har västvärlden planerat för ett nytt världskrig?

Men denna gång ska Sverige och Tyskland bli hjältar?
Tar man hänsyn till sexövergrepp, fundamental islamism, tidigare misslyckad integration?
Skottlossningar, våldsutveckling?

Har folket/folken haft något att säga till om överhuvudtaget i denna utveckling?
Har det drivits igenom ärligt, eller med desinformerande propaganda?

Vem/vad håller i trådarna?
Citera
2017-08-11, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regnidagigen
Jag kan tänka mig att föreslå : En somalier ut för varje afganbarn som får stanna. För mig vore det fördelaktigt. Tror jag.

Vad är det för osmaklig jävla kommentar? Förespråkar inte öppna gränser men det är någonstans människor ni talar om för helvete
Citera
2017-08-11, 22:50
Avslutad
Sitter de kvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här