2017-08-11, 14:49
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
tycker mest det ser ut som att det är afghaner själv som sitter där, skulle nog vilja påstå att denna demonstration inte har stöd hos breda massan. Sedan är det en massa promiskuösa äldre tanter som visar stöd via facebook. Ingen av de jag pratar eller arbetar med tycker att det är fel att skicka ut afghanerna och då jobbar jag ändå med väldigt många väldigt PK:aktiga. Däremot tycker dom att de tär viktigt att följa lagen. Får man fråga dig hur det kan komma sig att det är okej för afghanerna att bryta mot svensk lag men det är inte okej för NU?

Ja tittar man på bilder publicerade av hazarerna själva:
https://twitter.com/nabizadehse/status/895984581068849153

så är det inte direkt många där. Ett hundratal hazarer, ett par batikhäxor med ekonomisk förtjänst av Kejsarens Nya Kläderskådespelet, en kommunistgubbe med troligvis homosexuella böjelser och så ett antal journalister.

Sverige lyser med sin frånvaro, Sverige är helt uppenbart EMOT dessa, de kanske skulle köpa sig en ledtråd och gitta.
Citera
2017-08-11, 14:50
Medlem
Afghanerna - barnen alltså - verkar känna sig hemma i vårt land. Helt rätt att de tagit Över Medborgarplatsen på detta sätt, samt hindrar folk att filma Även om det är tillåtet på allmän plats så är det bra att de gör om reglerna.

Hört ett elakt rykte om att många afghaner har våldtagit. Men det vet jag att det inte stämmer. Fake News såklart. Barn är änglar.

#rymdkärlek

https://mobile.twitter.com/daccraft/status/895646939055652865/video/1
Citera
2017-08-11, 14:50
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Ledaren fortsätter med kravet att Ribbenvik ska komma dit och tala med dem, det räcker tydligen inte med ett skrivet meddelande. De vill att Sverige ska ansvara för säkerheten i Afghanistan om de fortsätter att utvisa dit. Herregud!

Varför just Ribbenvik? Varför inte infrastrukturminister Tomas Eneroth? Han kan tala med sin kollega i Afghanistan om hur man förbättrar säkerheten i trafiken, så att fler överlever varje år:

Citat:
Fler döda i trafiken än i krig i Afghanistan

Nästan 3.500 civila dödades under förra året, och strax över 7.900 skadades. Den sammanlagda siffran över antalet skadade och dödade är den högsta sedan Unama började föra statistiken 2009.
http://www.svt.se/nyheter/utrikes/fler-civila-offer-i-afghanistan-2016

Enligt WHO dog sannolikt (med 95% säkerhet) mellan 4000-5400 personer i trafiken under 2013.
http://www.who.int/violence_injury_prevention/road_safety_status/2015/country_profiles/Afghanistan.pdf

Källa:
http://grelin1999.blogspot.se/2017/02/fler-doda-i-trafiken-i-krig-i.html

Jag förstår att trafiken är hemsk i Afghanistan. Man ska det räcka som asylskäl?
Citera
2017-08-11, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kri100
Afghanerna - barnen alltså - verkar känna sig hemma i vårt land. Helt rätt att de tagit Över Medborgarplatsen på detta sätt, samt hindrar folk att filma Även om det är tillåtet på allmän plats så är det bra att de gör om reglerna.

Hört ett elakt rykte om att många afghaner har våldtagit. Men det vet jag att det inte stämmer. Fake News såklart. Barn är änglar.

#rymdkärlek

Intressant video.
De gör precis som de vill och tror att alla skall rätta sig efter vad de säger.

Konstigt att poliserna som skall vara där inte agerar och förklarar hur det ligger till att man får filma på allmän plats.
Citera
2017-08-11, 14:57
Medlem
Provokatörs avatar
Medellivslängden i Afghanistan är 60 år och 45% av befolkningen är under 15 år.

Dessa 'ungdomar' som är 20-40 år och som har så lätt att bara hoppa in i svenska gymnasieklasser är ju Afghanistans framtid, om nu alla dessa är här vilka är då kvar i Afghanistan och stökar? Ungar under 15 och gubbar mellan 50 och 60 eller?

Batikkärringarna skryter ju om hur modiga dom är, i mina ögon är det ett gäng fega djävla desertörer som skiter i sina yngre syskon. *Mitt liv ligger i dina händer" står det på den skäggige mannens skylt, i helvete heller. Du har ett eget ansvar för ditt liv, du har ett eget ansvar för dina småsyskon, inte jag!

Åkt tillbaka och ställ era byäldstar mot väggen, utkräv dom på ansvar inte mig, jag blir så djävla arg så jag kokar fanimig över.

/Provokatör
Citera
2017-08-11, 15:00
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
Svensken apvrålar efter förändring men sitter hemma och snurrar tummar, ut med er alla och gör motstånd för fan

Lead by example.
Ser ju inte dig göra något som helst motstånd, du sitter mest och klagar på svenskar din förvirrade lirare. Sen är det väl du som klagar när folk gör något också?
Säg något du ska utföra sen när vi läser om det i massmedia så har du visat hur man leder via exempel.
Sen kommer fler börja jävlas med dessa, men som sagt led via exempel. NU t.ex. har nu lett via exempel, men kanske inte det bästa exemplet då en var korkad nog att kasta rökprylen.
Så istället för att visa upp hur aggressiva dessa hazarer och deras medlöpare är så sitter nu alla vänstertrollen och ylar om rökprylen.

Tills dess kan du sitta där och apvråla om att folk inte gör något.
Lätt att komma undan på Söder om man vill göra något, speciellt om man hittar.

Varför inte dela ut flygblad där du skrivit ut bilder på dessa hazarer och deras påstådda åldrar och dela ut till folk i området. Det fixar du ihop på en timme eller två.
Du behöver inte ens ge de till folk, sprid ut de över hela Södermalm.

Du kan döpa det till något typ: Syna ensamkommande barn bedragarna i kanten

Klaga inte på andra om saker du själv kan göra genom att leda via exempel.
Se så sätt igång nu.
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2017-08-11 kl. 15:17.
Citera
2017-08-11, 15:00
Medlem
Sperssons avatar
.
En bråkdel av alla afghaner har de rikedomar som krävs för att göra resan till Sverige.
Vårt land ska inte premiera de välbärgade på bekostnad av de fattiga.

Därför kräver jag att dessa afghaner återförenas med sina familjer i hemlandet omedelbart.
Citera
2017-08-11, 15:02
Medlem
Naivitet har blivit en svensk folksjukdom. Den värsta och mest förödande sedan digerdöden!
Citera
2017-08-11, 15:04
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kri100

#rymdkärlek

Kommenterar din film.

Polisen som går omkring där och sprätter hindrar inte de s.k. barnen från att mer eller mindre attacker de som filmar, rakryggat.

Plus att det står någon maskerad vänterstolle och filmer de som filmar.

Edit. Våra styrande har visst gett sig fan på att snickra ihop en alldeles egen ABB, att någon förr eller senare kommer att få tokspelet är väl inte en allt för vild gissning.
Senast redigerad av sajebis 2017-08-11 kl. 15:11.
Citera
2017-08-11, 15:06
Medlem
Ja, visst är det synd om alla människor som inte får bo i det på jorden pyttelilla landet Sverige.
Men eftersom det pyttelilla landet nu håller på att braka ihop, måste man sätta in åtgärder för att lindra kraschen.
Sossarna gör i alla fall något rätt som nu nekar människor som helt saknar asylrätt att stanna i landet.
Det här kommer att gynna S vid nästa val.
Av mina 400 vänner på Facebook så är det max fem personer som öppet visar att de vill att de ska stanna.
De flesta jag talat med är djupt bekymrade över hur vår lilla ort ser ut idag.
På bara en kort tid har vi invaderats av 800 flyktingar, de flesta är muslimska män, på en liten ort med ca 14 000 invånare.
Jag känner många kvinnor som inte längre går ut ensam om kvällarna.
Att det då finns svenskar som demonstrerar för att de ska få vara kvar är helt absurt!
Citera
2017-08-11, 15:11
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
*Mitt liv ligger i dina händer" står det på den skäggige mannens skylt, i helvete heller. Du har ett eget ansvar för ditt liv, du har ett eget ansvar för dina småsyskon, inte jag!

Åkt tillbaka och ställ era byäldstar mot väggen, utkräv dom på ansvar inte mig, jag blir så djävla arg så jag kokar fanimig över.

/Provokatör

Gökungar. Psykopater.
Citera
2017-08-11, 15:14
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Löfven är helt oinformerad om IT-skandalen (så ska det va enligt hans egen logik) och två ministrar får gå, resultat - opinionssiffrorna för sossarna ökar.......

Illegala, översexuella, åldersljugande afghaner anordnar en tillståndslös demonstration, resultat - opinionen för att dom ska få stanna ökar......

Förmodligen har jag helt och hållet tappat min fingertoppskänsla för hur opinionsvindarna blåser eller så ljuger någon. Alternativt så stämmer teorin om chemtrails och att regeringen verkligen sprutar ut kemikalier i syfte att hjärntvätta befolkningen.

Södermalm som ligger precis under inflygningen till Bromma verkar vara extremt drabbat.

/Provokatör

Kallas för Fake News och Fake Polls, sen blir de lika överraskade som kvinnan i bubblan Hillary Clinton när hon förlorar valet.
Vi såg redan under EU valet hur man nyttjades sig av fake polls för att försöka få folk att inte rösta SD genom att påstå att de var körda, samma sak i Riksdagsvalet.
Samma metod håller på nu. Friserade undersökningar, samma lögnare påstår att Annie Lööf är den populäraste politikern.

Socialdemokraterna sjunker i opinionen, har själv övertygat flertalet socialdemokrater om att INTE rösta på socialdemokretinerna. Det tar sin lilla tid men det går och de är knappast de enda sossarna som lämnar råttornas skepp a.k.a. socialdemokretin.

Ser man även här, det sitter ett hundratal där varav de flesta folk med avvisningsbesked, i stort sett ingen annan är där.
https://twitter.com/nabizadehse/status/895984581068849153
deras egna bilder.

Det är de vanliga lögnerna från den lilla lilla klicken med extremister.
Precis som de får det till att de attackeras när de attackerade de där NU.
Tvärtomspråket är väldigt vanligt i de där lögnaktiga kretsarna, samma sak även inom islam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in