2017-08-11, 18:49
Medlem
Mr.Swedens avatar
Nu har det gått ett par dagar och ingen ny info om nationalekonomen från Rosersberg har presenterats här på Flashback. Ska vi tolka det som att karma fungerar. Att rättvisan segrar. Att alla förr eller senare får vad som skall komma dem till del.

D v s att Henrik Shyffert nu är en bortglömd föredetting. Gjorde bort sig med naivt prat ang invandringen, hoppade av komikerturnén i somras. Borta.

Henke lille, jag vet att du läser här (och jag vet att du hatar att jag lyfter upp tråden om dig igen, men trycket ska hållas högt) kan du inte berätta hur du har det med lille Nour. Är det sant att du är ersatt av Özz Nujen?
Senast redigerad av Mr.Sweden 2017-08-11 kl. 18:52.
Citera
2017-08-11, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Nu har det gått ett par dagar och ingen ny info om nationalekonomen från Rosersberg har presenterats här på Flashback. Ska vi tolka det som att karma fungerar. Att rättvisan segrar. Att alla förr eller senare får vad som skall komma dem till del.

D v s att Henrik Shyffert nu är en bortglömd föredetting. Gjorde bort sig med naivt prat ang invandringen, hoppade av komikerturnén i somras. Borta.

Henke lille, jag vet att du läser här (och jag vet att du hatar att jag lyfter upp tråden om dig igen, men trycket ska hållas högt) kan du inte berätta hur du har det med lille Nour. Är det sant att du är ersatt av Özz Nujen?

Satan vad kul om kurdvåpet släppt sin sugardaddy och gått isäng med muppkurden. Dom passar verkligen bra ihop. Kan man önska sig en SVT produktion där dom reser till norra Irak eller Turkiet och förhoppningsvis stannar ??
Citera
2017-08-11, 21:12
Medlem
emma80s avatar
Visst tusan var Nour skriven hos Schyffert tidigare? Alltså folkbokförd på hans adress i Stockholm?

Nu är hon hur som helst skriven hos en av sina bröder i Bromma.
Citera
2017-08-11, 21:29
Medlem
rough-justices avatar
Citat:

Det verkar stämma. För Nour El Refai är numera folkbokförd hos storebror Rami i Bromma. Så det var antagligen det riktiga skälet till att Henrik Schyffert hoppade av Badturnén. Och nu är Schyffert ersatt av kurden Özz Nüjen :-)
Citera
2017-08-11, 23:25
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Det verkar stämma. För Nour El Refai är numera folkbokförd hos storebror Rami i Bromma. Så det var antagligen det riktiga skälet till att Henrik Schyffert hoppade av Badturnén.
Men nu verkar det tydligen vara så att hon trots allt har varit skriven i sin egen lägenhet hela tiden, under de typ 4 år hon och Schyffert varit ett par.

Henrik har inte haft henne skriven hos sig: http://www.expressen.se/noje/nour-el...rik-schyffert/

Och OT om Nour, hennes bror och hur Nour & bror bor / inte bor... det hör inte hemma i denna Schyfferttråd. Heller.
Citera
2017-08-11, 23:30
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Och OT om Nour, hennes bror och hur Nour & bror bor / inte bor... det hör inte hemma i denna Schyfferttråd. Heller.

Jag tycker ursprungskällan till ryktet om Özz Nujen får hoppa in och ge en kommentar eller två. Pingar MrSweden!!!

Citat:
Citera
2017-08-11, 23:56
Bannlyst
Jag är inte så billig så jag vill vinkla nåt

Johan Rheborg han var en gubbe i bakgrunden i över 15år bakom Robert Gustafsson och Henrik Schyffert.

Johan Rheborg är ledande i dag. Henrik Schyffert älskade Slösarna (S) och älskade Moona Sahlin det har kostat honom miljoner.

Nu är han ihop med en 16år yngre brud snacka om kompensation för hans vänskap med Monas AShlin.

Just nu är Henrik Schyffert.. No go Zone killen har bara en min och luktar bajs i munnen enligt Robert Gustavsson.

Ärligt för 21år sedan så tänkte man när ska killen som är så lång vara rolig?

Jag är född 1962
Citera
2017-08-12, 00:02
Medlem
Jag önskar genuint skvaller om Schyffert. Varför är han off-grid. Knappt på twitter, facebook eller whatever. Nått måste hänt.

Kan det vara så (som nån skrev tidigare) att verkligheten hann ikapp Schyffert? Har nått av barnen, han själv, Nour, föräldrar eller nått ex fått uppleva det nya Sverige?

Dvs, det spelar igen roll du och din familj tjänat staten och Sverige i flera generationer - nu finns nya "svenskar" som KRÄVER allt möjligt. Kan det vara så att den "nyheten" även nått vasastan och Eastmanhuset?
Citera
2017-08-12, 00:26
Bannlyst
Jag har bara fakta om Henrik Schyffert han var spindeln i nätet och drog in pengar det vet alla.

Men nu gottar han sig med en 90-Talist brud det kostar men SVT köper säkert hans nya ide.
Han är faktiskt bättre än pojkarna på Kanal 5 Rickard och Fredrik eller vad dom heter.

Jag vill han inget illa .
Citera
2017-08-12, 11:20
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Jag tycker ursprungskällan till ryktet om Özz Nujen får hoppa in och ge en kommentar eller två. Pingar MrSweden!!!
Jag ställde en berättigad fråga om Henkes och lilla Nours förhållande är intakt eller om det möjligen gått åt samma håll som Henkes karriär. D v s söderut.
Bakgrunden var Henkes oväntade avhopp från komikerturnen där stora delar av ståupptomtarna medverkar. Och han ställde inte in ett gigg, utan hela turnén, vilket antyder svåra, långvariga problem. Kärleksproblem, drogproblem?
Eftersom verkligheten visat - vilket Henke från Rosersberg missat - att lika barn leka bäst, kunde jag inte undgå att fundera över om kurden Nour hittat vägen till kurden Özz, som också medverkar på turnén.
Citera
2017-08-12, 11:42
Medlem
Såg Henrik på tv för en kort tid sedan (minns tyvärr ej i vilket program/sammanhang) & slogs av att han såg mager ut.
Citera
2017-08-12, 12:23
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Jag ställde en berättigad fråga om Henkes och lilla Nours förhållande är intakt eller om det möjligen gått åt samma håll som Henkes karriär. D v s söderut.
Bakgrunden var Henkes oväntade avhopp från komikerturnen där stora delar av ståupptomtarna medverkar. Och han ställde inte in ett gigg, utan hela turnén, vilket antyder svåra, långvariga problem. Kärleksproblem, drogproblem?
Eftersom verkligheten visat - vilket Henke från Rosersberg missat - att lika barn leka bäst, kunde jag inte undgå att fundera över om kurden Nour hittat vägen till kurden Özz, som också medverkar på turnén.
Det var väl en väldigt kort turné så han kanske helt insåg att han inte skulle hinna bli frisk innan turnén ändå skulle vara över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in