2017-08-11, 18:06
Medlem
Jaja.
Ingen som reagerar något på att det finns en BW till, en person med vit bil och som ska ha hållit till vid Stadt den aktuella kvällen?
Citera
2017-08-11, 18:09
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morbror Frans
Att 3 kan hålla detta tyst i 25 är svårt.2 som har olikartad anledning och känner likvärdig skuld av olika anledningar är mer troligt.En gm och en som egentligen inte ville bli inblandad? Vem av er var det?

Jag förstår inte din fråga? Menar du att jag skulle vara en av Gm? Har du tittat lite väl långt ner i glaset nu?
Citera
2017-08-11, 18:13
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morbror Frans
Att 3 kan hålla detta tyst i 25 är svårt.2 som har olikartad anledning och känner likvärdig skuld av olika anledningar är mer troligt.En gm och en som egentligen inte ville bli inblandad? Vem av er var det?

Jag tror jag förstår vad du menar nu, det var två st gm inte tre.
Citera
2017-08-11, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Jaja.
Ingen som reagerar något på att det finns en BW till, en person med vit bil och som ska ha hållit till vid Stadt den aktuella kvällen?

Intressant.
Då har de initialerna gemensamt.
Har inte fått bekräftat vilken färg BW hade på bilen han körde från förfesten till statt.
Inte heller var han parkerat den.
Han var vän med H och U...osv
Han pratade och sa hej då till H vid utgången.

Vad har den BW du menar för berörings punkter?
Citera
2017-08-11, 18:26
Medlem
Citat:
Jaja.
Vem avser du ben*y wå*gdahl? Eller vem?
Citera
2017-08-11, 18:38
Medlem
Citat:
Visst kan man tycka att han borde förklara sig om han är oskyldig och att han har betett sig märkligt om det som framkommit stämmer om förhören men han kanske inte vill förknippas med detta alls och hoppas att detta ska stanna i tråden. Det finns en liten möjlighet att det är så. Det går inte att tvinga någon att schavottera.

(Nu väntar jag på att bli avstängd för det jag skrev nyss I ett tidigare inlägg så slipper ni mig.)

Det är otroligt frustrerande att se en massa energi går åt i onödan! Fast jag förstår att ni som inte har följt fallet / tråden i från början håller på med dessa olika teorier fortfarande ..som har skrivits om 2-5 ggr minst ..
Och eftersom jag vet att Klas M ifrån Mariestad är pilot så skrollar jag bara förbi dessa buskörnings teorier med mera.
Det är klart att han inte vill bli förknippad med detta och hoppas att det ska stanna i tråden!! Men då har jag dåliga nyheter för Klas M .
För jag har varit hemma i Mariestad i veckan och varje person jag frågar vet du vem som har varit inne och suttit frihetsberövad för skäligen misstänkt för mord!

Många som säger stackars familjen stackars frun stackars pojken med mera men detta visste du ju redan Klas!

Det är en liten stad! Eftersom jag vet att du läser det här så är det inte bäst att " börja minnas " vad som hände!
Citera
2017-08-11, 19:03
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Det är otroligt frustrerande att se en massa energi går åt i onödan! Fast jag förstår att ni som inte har följt fallet / tråden i från början håller på med dessa olika teorier fortfarande ..som har skrivits om 2-5 ggr minst ..
Och eftersom jag vet att Klas M ifrån Mariestad är pilot så skrollar jag bara förbi dessa buskörnings teorier med mera.
Det är klart att han inte vill bli förknippad med detta och hoppas att det ska stanna i tråden!! Men då har jag dåliga nyheter för Klas M .
För jag har varit hemma i Mariestad i veckan och varje person jag frågar vet du vem som har varit inne och suttit frihetsberövad för skäligen misstänkt för mord!

Många som säger stackars familjen stackars frun stackars pojken med mera men detta visste du ju redan Klas!

Det är en liten stad! Eftersom jag vet att du läser det här så är det inte bäst att " börja minnas " vad som hände!

Kom igen Klas! Skriv bara som det var. Du har ändå inget att förlora, allt är förlorat ändå så du sölar bara bort massa tid för dig själv och andra. Var du ensam eller var ni flera? Vilka då i så fall?
Citera
2017-08-11, 19:22
Medlem
[quote=Greensky|61467490]Kom igen Klas! Skriv bara som det var. Du har ändå inget att förlora, allt är förlorat ändå så du sölar bara bort massa tid för dig själv och andra. Var du ensam eller var ni flera? Vilka då i så fall?
Åter till KM
Vad jag läser mig till spelar han schack - så han har ju förrutsättning o hålla på med strategiska inlägg här.
Citera
2017-08-11, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky
Jag tror jag förstår vad du menar nu, det var två st gm inte tre.
Det var bara 1 gärningsman men 2 vet..
Citera
2017-08-11, 21:05
Medlem
Klimakteriehaxans avatar
[quote=Hardbeck|61467665]
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky
Kom igen Klas! Skriv bara som det var. Du har ändå inget att förlora, allt är förlorat ändå så du sölar bara bort massa tid för dig själv och andra. Var du ensam eller var ni flera? Vilka då i så fall?
Åter till KM
Vad jag läser mig till spelar han schack - så han har ju förrutsättning o hålla på med strategiska inlägg här.

Är väl det som hänt här senaste tiden men uppenbarligen inte uppmärksammats av alla
Citera
2017-08-11, 21:08
Medlem
[quote=Klimakteriehaxan|61468726]
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck

Är väl det som hänt här senaste tiden men uppenbarligen inte uppmärksammats av alla
Eller så har det visst uppmärksammats men man väljer att inte låsa sig...
Citera
2017-08-11, 21:28
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Det är vad du tror ja, men du vet inte eller hur? Har ni blivit paranoida en del av er här? Visst kan man undra varför det dyker upp än det ena än det andra just nu men allt som skrivs som inte handlar om KM måste inte vara för att avleda. Hur gärna ni än vill så kan ni inte styra andra människors fria rätt att tänka själva och på annat än det ni tycker är relevant. Varför i höge farao kan man inte få ha och uttrycka olika tankar och olika möjliga eller omöjliga scenarier samtidigt? Och vad ska vi säga om KM som leder någon vart? Många av oss har inget att säga om honom för vi vet inte och ni som säger att ni vet kommer inte med något nytt. Bara ihopsnickrade historier med KM som huvudperson är vad som bjuds och alltid lurar det väl någon nytillkommen att tro att det är sanningen.

Det roliga är att jag upplevde exakt samma fenomen när FD Mariestadsbo och jag själv, ansatte M.Rö. Ni andra märkte inte det då, för ni är helt "stängda" av honom som pilot. Det kom mängder av nya "nick" under Juni. Däribland Freija 21. Många av dom har inte synts till mer, men samtliga ville avleda från M.R.Ö. Jag fick också en länk i pm som ville åt min ip-adress. Så ni som är förbannade nu. Håll till godo" Ni märkte inget i Juni utan köpte allt, bara det pekade ut Klas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in