Citat:
Ursprungligen postat av
cleolin
Visst kan man tycka att han borde förklara sig om han är oskyldig och att han har betett sig märkligt om det som framkommit stämmer om förhören men han kanske inte vill förknippas med detta alls och hoppas att detta ska stanna i tråden. Det finns en liten möjlighet att det är så. Det går inte att tvinga någon att schavottera.
(Nu väntar jag på att bli avstängd för det jag skrev nyss I ett tidigare inlägg så slipper ni mig.)
Det är otroligt frustrerande att se en massa energi går åt i onödan! Fast jag förstår att ni som inte har följt fallet / tråden i från början håller på med dessa olika teorier fortfarande ..som har skrivits om 2-5 ggr minst ..
Och eftersom jag vet att Klas M ifrån Mariestad är pilot så skrollar jag bara förbi dessa buskörnings teorier med mera.
Det är klart att han inte vill bli förknippad med detta och hoppas att det ska stanna i tråden!! Men då har jag dåliga nyheter för Klas M .
För jag har varit hemma i Mariestad i veckan och varje person jag frågar vet du vem som har varit inne och suttit frihetsberövad för skäligen misstänkt för mord!
Många som säger stackars familjen stackars frun stackars pojken med mera men detta visste du ju redan Klas!
Det är en liten stad! Eftersom jag vet att du läser det här så är det inte bäst att " börja minnas " vad som hände!