Citat:
Ursprungligen postat av
elbel
Smart pr kupp
Billig för honom, dyr för kustbevakningen, men det räknas väl som övning
Tror du fortfarande på PR-kupp? Se nedan.
Jag undrar varför så många ständigt ska gissa på de mest urflippade konspirationsteorier istället för sånt som är vanligare, en vanlig hederlig olycka.
Citat:
Ursprungligen postat av
CptKirk
"Its confirmed by Peter that the Nautilus has sunk. He had a minor issue with a balasttank, tried to fix it and it turned into a major issue that ultimately caused Nautilus to sink"
https://www.facebook.com/groups/26947331877/permalink/10155482219926878/?comment_id=10155482470866878&comment_tracking=%7B %22tn%22%3A%22R3%22%7D
Helvetes skit! Den fina ubåten

En jäkla tur att människorna klarade sig i alla fall.
Där står:
"Jonathan Beck Jørgensen Its confirmed by Peter that the Nautilus has sunk. He had a minor issue with a balasttank, tried to fix it and it turned into a major issue that ultimately caused Nautilus to sink"
Fan också, om man väl tagit sig upp till ytan så tänkte jag att faran var över men tydligen inte. Hoppas den går att bärga och fixa till så inte allt det jobbet är åt helsike.
Citat:
Ursprungligen postat av
KamratBlue
Här tror jag att vi har något. De var upptagna av varandra och tänkte inte på tiden som gick. Inga mobiler ringde heller som kunde störa dem. Typiskt två förälskade.
Ja antingen det, marknadsföring eller så hade de bara så roligt att de inte tänkte på tiden. Det blir väl avslöjat i en tv-soffa inom de snaraste!
Tyvärr verkar det inte ha varit så.
Tillägg: Jaha, nu sa de på Ekot att den svenska journalisten sattes i land redan igår så uppfinnaren verkar ha varit ensam på ubåten under nattens färd.