2017-08-11, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bett
MGM stämmer träff med langare och åker till Sura för att köpa knark vid återvinningen. Suget och upphetsningen över att snart få i sig drogerna - i kombination med sin ilskna pundar-personlighet - gör att MGM är extra lättriggad och mycket sårbar. MGM parkerar sin bil på trekvarten i väntan på langaren som inte dyker upp.

Istället kommer BO som är lärare och väldokumenterat skicklig pedagog, men nu sänker hon garden, varför, kommer vi kanske aldrig att få veta, men det kan handla om den felparkerade bilen eller kanske inser/vet BO att det säljs droger och hon ger uttryck för sin ilska över vad det nu än handlar om. Ibland kan damer från Ryssland/de forna öststaterna vara riktiga världsmästare på att säga ett sanningens ord, men som inte vet när man ska tala eller tiga.

Det kokar över för MGM, resten vet vi.

Därmed inte sagt att hon får skylla sig själv, MGM är antagligen en idiot som - om han visar sig vara skyldig - bör sitta inne på väldigt lång tid.

Hur är det med damerna på vårdcentralen då? De är ju inte från östaterna.. eller? Det visar sig att han behöver inte så mycket för att bli arg, känna sig kränkt osv.
Citera
2017-08-11, 11:45
Medlem
Grandpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattalskaren1
Hur är det med damerna på vårdcentralen då? De är ju inte från östaterna.. eller? Det visar sig att han behöver inte så mycket för att bli arg, känna sig kränkt osv.
Dom behöver varken vara damer eller från öststaterna för att någon ska ha anledning till utbrott på en vårdcentral!
Citera
2017-08-11, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Nja! Det kan bli dropp med mycket kortare fängelsestraff.
Dråp?
Homicid med förmildrande omständigheter.
Det finns inga omständigheter som är förmildrande vad jag kan se.
Citera
2017-08-11, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandpa
Dom behöver varken vara damer eller från öststaterna för att någon ska ha anledning till utbrott på en vårdcentral!
Vill du säga att på en återvinningcentral har det stor betydelse att det var en kvinna från östaten?
Citera
2017-08-11, 12:35
Medlem
Grandpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandpa
Citat:
Vill du säga att på en återvinningcentral har det stor betydelse att det var en kvinna från östaten?
Har ingen erfarenhet av det...
Citera
2017-08-11, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Dråp?
Homicid med förmildrande omständigheter.
Det finns inga omständigheter som är förmildrande vad jag kan se.

Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Tror inte vi har dropp som straff i Sverige. USA har nog det, kemisk avrättning eller vad det kallas. Men i Sverige använder vi inte dropp som straff även om det ibland kunde önskas.
Ber om ursäkt, jag har språkhandikapp. Det skulle vara "dråp".
Detaljer har inte kommit fram ännu. Det kan vara så att han inte menade att döda. Om det är bara en skruvmejsel som har träffat hennes pulsådern i halsen, kan det vara en olycklig händelse.
Citera
2017-08-11, 13:58
Medlem
Ouch1s avatar
Citat:
Tycker synd om dig

Det är mer synd om dina katter din tokiga kattkärring. Brukar du smeta grädde på fittan och locka på katterna eller?

PS Det va en katt som brukade springa på min tomt och pissa och jävlas med mig tills jag köpte ett luftgevär. Du saknar inte en orange vit hankatt?

Edit: Tusse stod det i halsbandet kom jag på. Vilket jävla namn på en katt..
Senast redigerad av Ouch1 2017-08-11 kl. 14:01.
Citera
2017-08-11, 15:37
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
MGM ska tydligen gilla "lamkött" i BO ålder.Kärleksgnabb eller en flört som som gick lite snett?

Hon klagade på hans sätt att parkera. Så han mördade henne på plats. Enligt en teori från polisen iaf. Kanske kan ligga något mer bakom.
Citera
2017-08-11, 15:44
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Hon klagade på hans sätt att parkera. Så han mördade henne på plats. Enligt en teori från polisen iaf. Kanske kan ligga något mer bakom.
Ja det låter bättre men det var något annat han ville parkera.Men du har rätt, det låter väl vettigare att man klagar om en parkeringsplats som är öde.
Citera
2017-08-11, 22:26
Medlem
Citat:
Detaljer har inte kommit fram ännu. Det kan vara så att han inte menade att döda. Om det är bara en skruvmejsel som har träffat hennes pulsådern i halsen, kan det vara en olycklig händelse.

Det är lugnt du behöver inte be om ursäkt.
Men oavsett om GM har svart bälte i karate eller ett tillhygge har han ingen som helst anledning att attackera kvinnan.
Då kvinnan som är kraftigt i underläge rent fysiskt inte utgör ett hot mot honom finns det inga förmildrande omständigheter så jag tror inte att åklagaren kommer att åtala för något annat än mord.
Citera
2017-08-12, 09:20
Medlem
På den aktuella parkeringen ställer i princip alla bilburna sina bilar kors o tvärs medan de slänger sitt skräp.
Jag har svårt att tro att någon skulle stört sig på en snedparkerad bil på just denna parkering. Om den nu inte blockerade in/utfart för någon förstås..
Citera
2017-08-12, 16:56
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:

Olycka? Hur går det till när någon får en skruvmejsel inkörd i halspulsådern genom en olyckshändelse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in