2017-08-10, 21:13
Medlem
Nu har en till admin "avgått" (4 st totalt..)
Citera
2017-08-10, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mot-alla-odds
Nu har en till admin "avgått" (4 st totalt..)

Varav två är föräldrarna?
Citera
2017-08-10, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swilla
Varav två är föräldrarna?

Precis
Citera
2017-08-10, 21:24
Medlem
Föräldrarna är nog nyckeln till svaret på "världens story", förutsatt att Patrik inte ligger i någon av de gödselbrunnar som verkar blivit lite av en trådsanning utan reell substans...
Citera
2017-08-10, 21:31
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
nu kommer jag med mina idiotiska inlägg igen ,hrmp ,,,,eh...!
Men vet ju att en utav hans kära estetvänner boendes i Strängnäs (kvinnlig vän) , skulle resa ner till Italien över sommaren ....bara ett info ...

Det är gammal information!
Vi VET inte ens, att den informationen är med sanningen överensstämmande!
Någon ringde den här kamraten och möttes av ett inspelat meddelande, att hon var i Italien!
Skulle hon ha plockat upp Patrik på väg till Italien utan, att han fick med sig packningen???
Eva! Tänk en gång till!
Citera
2017-08-10, 21:32
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piavik
Ja mycket möjligt Eller så har pappans pådrag endast varit till för att dölja något

Nu blir jag också nyfiken, vad skulle pappan dölja?
Citera
2017-08-10, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Nu blir jag också nyfiken, vad skulle pappan dölja?

Någonstans i tråden har det nämnts att pappan tydligen hade Hitler som smeknamn/öknamn...

Som en del spekulerat kring så kan det ju vara så att "psykosen" är uppdiktad av föräldrarna i syfte att få Polisen att hjälpa dem att få hem Patrik, som kanske inte alls ville spendera en sommar med föräldrarna. Föräldrarna har ju agerat märkligt sedan första sekunden.
Citera
2017-08-10, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Men Pia ,nu blev jag orolig ,vad är det för något som pappan döljer ? Liksom ,vad finns att dölja i ett försvinnande ?
Tell me ...
För att de inte har rent mjöl i påsen helt enkelt
Vad döljer dom?
Varför?
Citera
2017-08-10, 21:53
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusmoped
Någonstans i tråden har det nämnts att pappan tydligen hade Hitler som smeknamn/öknamn...

Som en del spekulerat kring så kan det ju vara så att "psykosen" är uppdiktad av föräldrarna i syfte att få Polisen att hjälpa dem att få hem Patrik, som kanske inte alls ville spendera en sommar med föräldrarna. Föräldrarna har ju agerat märkligt sedan första sekunden.

Det är sant, det tror nog många av oss men jag fick uppfattningen att Piavik trodde att hela försvinnandet och pådraget skulle vara för att dölja något annat
Citera
2017-08-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piavik
Kanske helt enkelt är så att de kan ha med försvinnadet att göra? Att allt hela världens story bara är ett villospår för att ingen ska tro eller ana vad som egentligen blev fel
Ja, jag misstänker också detta. Det har varit något som hela tiden har känts lustigt, det stämmer inte överens. Kom Patrik hem till Malmö istället för Hallsberg? Något kanske hände i Malmö, som var så förskräckligt att de fick göra en avledningsmanöver. Hela HP försvinner snart troligtvis!
Citera
2017-08-10, 22:04
Medlem
Citat:
Det är sant, det tror nog många av oss men jag fick uppfattningen att Piavik trodde att hela försvinnandet och pådraget skulle vara för att dölja något annat

Så kan det mycket väl vara, jag skulle inte alls bli förvånad om "världens story" visar sig vara "världens bluff" med föräldrarna som regissörer. Jag har inga belägg för det, men allt som gäller detta försvinnande, eller kanske "försvinnande", har varit konstigt sedan den första efterlysningen gjordes.
Citera
2017-08-10, 22:04
Medlem
Citat:
Tror Piavik har rätt. När jag var med i HP så tjatades det om skorna i massor. Så viktiga kan ju inte hans skor ha varit så att de hela tiden måste upprepa hurdana skor han bar. Kom ut bilder på blommiga skor med mera. Alla vet ju att man kan skifta skor på några sekunder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in