2017-08-10, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Grattis till Tankovic hammarbyare, maken till en mer osympatisk människa får man leta efter. Önskar honom all olycka, riktig tattare är vad han är. Jag brukar inte ogilla spelare men den här killen retar gallfeber på mig.
Värre än Rosenberg?

Jag har läst flera nämna hans personlighet. Vad är det han har sagt/gjort?
Citera
2017-08-10, 18:19
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Mittback, var vad jag tänkte på.
Ni har inte ens sålt Fjóluson än. Truppen ser jättebra ut och ni behöver inga förstärkningar. Skulle Fjóluson säljas tror jag att ledningen kommer att kunna tänka sig att diskutera huruvida man ska överväga att värva en ersättare.
Citera
2017-08-10, 18:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Värre än Rosenberg?

Jag har läst flera nämna hans personlighet. Vad är det han har sagt/gjort?

Jag fullständigt älskar Mackan inte bara för att han är kapten för mitt kära MFF men även för att han är en sjujäkla spelare trots hans vassa armbågar.

Det är Tankovics bondementalitet som jag stör så ofantligt mycket över. Att spela ut olika parter mot varandra är hans signum t.ex. Sverige/Bosnien händelsen där han spelade ut båda sidorna för att personligen få något ut ur det. Klaga på uttagningar, vägra dyka upp när han blir kallad till "reservlandslaget" för att han anser sig själv vara för bra för det. Blir han petad räknar jag kallt med att han kommer böla ut i pressen om hur orättvist behandlad han är av Michelsen.
Citera
2017-08-10, 18:35
Medlem
Salorms avatar
Nu har ni också fått en sån där smart spelare bajen i Krusell. Han hatade bajen på twitter senast 2016.
http://i64.tinypic.com/2ennne1.jpg
Citera
2017-08-10, 18:37
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Grattis till Tankovic hammarbyare, maken till en mer osympatisk människa får man leta efter. Önskar honom all olycka, riktig tattare är vad han är. Jag brukar inte ogilla spelare men den här killen retar gallfeber på mig.

Nu har Hammarby två spelare utan självkritik, han och Hamad. Det kommer aldrig att vara deras fel om de spelar dåligt.
Citera
2017-08-10, 18:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Nu har Hammarby två spelare utan självkritik, han och Hamad. Det kommer aldrig att vara deras fel om de spelar dåligt.

De två lär nog gilla varandra har jag en känsla av.
Citera
2017-08-10, 19:08
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder

Mittback, var vad jag tänkte på.
Andreas Johansson, Fjóluson, Dagerstål, Falk-Olander, Hadenius.
Lägg till Whalqvist som är mittback i grunden.

Nej, mittback är inte där det är som mest akut att förstärka.
Citera
2017-08-10, 19:09
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Nu har ni också fått en sån där smart spelare bajen i Krusell. Han hatade bajen på twitter senast 2016.
Fejkat, finns ingen sån tweet.
Citera
2017-08-10, 19:13
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Eric Larsson från Sundsvall. Ersättare till Anton.

Vindheim borde få chansen dock. Malmö har ändå satsat på honom med förlängt kontrakt.
Citera
2017-08-10, 19:17
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Vindheim borde få chansen dock. Malmö har ändå satsat på honom med förlängt kontrakt.

Tror man kommer att se Vindheim som mittfältare kommande år.
Citera
2017-08-10, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Fejkat, finns ingen sån tweet.
Tur att han inte twittrat om hur mycket han hatar dif för då hade han förmodligen redan varit signad av Bosse.

Inga tvivel på att Krusnell är gnagare och det känns lite difigt att göra sådana värvningar men har man i åtanke vilken talang han är, Stockholmare och spelar på en position där vi behöver nytt blod så har jag svårt att vara missnöjd med värvningen.

Det har känts så dött på värvningsfronten på sistone så hade helt glömt bort att vi var inne i slutskedet av transferfönstret så man fick lite av en chock med dessa tre värvningar (även om norrbaggen inte är klar än) inom bara någon timmes marginal.
Citera
2017-08-10, 21:00
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Såg det. Men han var ett barn då. Nu är han vuxen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in