2017-08-10, 17:01
Medlem
Ouch1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Lustigt att dom inte tappar sina fina kläder eller telefoner, någonsin.

Fan jag har inte sett en enda "flykting" som kommit till Sverige som haft krigsskador eller liknande, värt att tänka på.

Nej dom kommer ju hit för att här behöver dom inte jobba o får pengar ändå.
Citera
2017-08-10, 17:06
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Många av dem har tappat sina id-handlingar när de var på flykt till Sverige.

Jag förstår inte varför massmedia sprider ut sån här dynga.

Deras föräldrar har flytt till Iran och de har knappt om ens varit i afghanistan.

Iran deltar i kriget i syrien och irak och dessa afghaner har undvikit militärtjänstgöring.
Detta är såklart även anledningen till att alla är män och i mönstringsålder. Deras systrar är kvar för att säljas på äktenskapsmarknaden.
Citera
2017-08-10, 17:11
Medlem
Varför behöver de fly hela vägen HIT? Det kan bara bero på den vansinniga bidragskarusellen. De flyr ju tillomed från DANMARK och hit för att få högre bidrag, LOL.

Flykten är ju klar redan när de lämnat afghanistan, att de tagit sig hit är för BIDRAG.
Citera
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Många av dem har tappat sina id-handlingar när de var på flykt till Sverige.
Synonymer till "tappat": kastat, slängt, hivat, kasserat, gjort sig av med.
Citera
Bannlyst
Säpo-dudes, om ni är in här å screenar eller om ni får intell av fra, hursomhaver ni får nog stuva om i budgeten tlll -18 ang .personskydd för den eldiga rödtoppen. Mitt tips är att ni tripplar skyddet om hon fortsätter med såna här uttalanden.

Edit: tror hon är en riktig riktig vildkatta behind the sheets.tror de var barnkanalen som gjorde ett hemmahos reportage hos henne kanske kring när hon blev partiledare..en nyfiken unge kollade under sängen och i lådorna...fullsmetat med strings modell sånt som ej säljs på HM. Hennes hår och ansikte antog samma färg när detta kom på tal.
Senast redigerad av stepthefuckback666 2017-08-10 kl. 17:17.
Citera
2017-08-10, 17:13
Medlem
Ouch1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
Jag förstår inte varför massmedia sprider ut sån här dynga.

Deras föräldrar har flytt till Iran och de har knappt om ens varit i afghanistan.

Iran deltar i kriget i syrien och irak och dessa afghaner har undvikit militärtjänstgöring.
Detta är såklart även anledningen till att alla är män och i mönstringsålder. Deras systrar är kvar för att säljas på äktenskapsmarknaden.

Journalister tjänar ju pengar på våldsbrott. Hur många köper inte en tidning för att läsa om nån stackare som blivit gruppvåldtagen eller varför inte alla gängkrig? Som sagt.. våld gör att dom kan producera sina tidningar för vem vill läsa om att Agda ramlade på trottoaren? Lite mer intressant med " 8 män misshandlade och våldtog Lisa 13"
Citera
2017-08-10, 17:14
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Okey, fel av mig om du kan visa upp detta! Ursäkta för att jag trodde att det var omöjligt att uppta en sådan stor plats som är till för allmänheten! Ursäkta att jag trodde det var olagligt att skapa läger där våldsamheter förekommer. Hmm, undrar när alla zigenare ansluter - för dessa kan väl inte få fortsätta att diskrimmineras, eller hur? För dessa flyttas det ju på när de slår läger.

Skulle vilja se på hur, vem och på vilket sätt detta tillstånd getts!

Vad var förresten de andra felaktigheterna jag skrivit?

"
– Vi har tillstånd i 30 dagar men om det krävs mer kommer vi söka ett nytt. Om Ribbenvik inte kommer så går vi inte. Strejken har bara en lösning, stoppa utvisningarna till Afghanistan, säger talespersonen Fatemeh Khavari."

Källa: https://www.svd.se/fler-poliser-pa-plats-efter-attack

Sedan att påstå att turister inte kan gå på muggen, löjligt.

Jag är inte för denna demonstration alls men dom har fått tillstånd så dom har lika stor rätt att sitta där som sossarna har på första maj.
Citera
2017-08-10, 17:15
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
lol vilken idiot du är.

Tror och hoppas man ska läsa hans inlägg med ironi i bakhuvudet.
Citera
2017-08-10, 17:20
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
"
– Vi har tillstånd i 30 dagar men om det krävs mer kommer vi söka ett nytt. Om Ribbenvik inte kommer så går vi inte. Strejken har bara en lösning, stoppa utvisningarna till Afghanistan, säger talespersonen Fatemeh Khavari."

Jag är inte för denna demonstration alls men dom har fått tillstånd så dom har lika stor rätt att sitta där som sossarna har på första maj.

Ser du inte vad dessa äckliga kretiner gör? De försöker redan, utan PUT, hota och ljuga sig in i landet - vad för nytta har vi utav sådant löske? Hur fasiken kan man ge tillstånd för detta i 30 dagar? Om NU skulle vilja göra detsamma tror jag knappast det skulle gå igenom - det är skillnad på det nya herrefolket och pöbeln...

Var tror du afghanerna och batikhäxorna gör sina måsten? På toaletterna, månne? Tror du inte att ett hundratals afghaner får till följd att det oftast är en av dem ockuperat toaletten och/eller står i kö för att äntra dem? Hur många toaletter tror du att det finns, egentligen? Vad ger detta för bild utav Sverige, anser du? Positivt?! Nu förtjänar vi väl inte bättre, men ändå...
Citera
2017-08-10, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
"

Han verkar inte förstå vad som händer när hans 14 dagar är slut. Då blir det bortkörning.
Citera
2017-08-10, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Behöver man inte. Det sitter djupt inpräntat i en vanlig human människans DNA. Man hjälper de som behöver.
Men det är jo just det ni inte gör. Dagens politik hjälper bara de mest vällyckade av gruppen fattiga i världen, resten glöms bort för att dö.
FN vädjar om ekonomisk hjälp till Libyen, 660 miljoner kronor. Det är samma summan Sverige brukar på 110 unge Afghanske män (om genomsnittkostnaden är den samma i Sverige som I Norge, det räknar jag glatt med att den är)
FN vädjar också om 12 miljarder kronor för att hjälpa sultkatastrofen som slår hårt till mot 20 miljoner människor i Kenya, Jemen, Sör-Sudan och Somalia. En nota Sverige med enkelhet kan betala, men i stället finansierar vi 2000 migranter från Afghanistan.

När ska ni på vänstersidan i svensk politik inse att politisk ansvar innebär att prioritera. Man kan inte båda behålla tårtan, och äta den, man måste ställa grupper mot varandra.

Varför är det viktigare för er att livstidsförsörja 2110 Afghanske Hazarer i Sverige på bekostnad av miljontals människor i grav kris? Varför är ni bättre människor än mig som vill bruke pengarna där dom gör mest nytta, medan ni vill bruka hela pengesäcken på ett fåtal individer?

Varför anser ni att er lösning på migrantkrisen, är bättre än min? Min lösning hjälper miljoner, eran hjälper några hundratusener. Kostnaden är den samma.

Varför kallas jag rasist för att jag vill hjälpa många, och inte få?

http://www.hegnar.no/Nyheter/Politikk/2017/03/Saa-mye-koster-en-innvandrer
http://www.un.org/apps/news/story.asp?NewsID=56339#.WYx4CdGeyhC

Om Sverige stänger grensorna totalt för migranter och repatrierar dom dom är här utan rätt, och bara släpper in kvotflyktingar typ 10000 per år, så kan Sverige spara miljardbelopp. Tänk om vi kan bruke tex 100 miljarder av pengarna på bistånd. Vi kan hjälpe miljoner av människor.

Tänk hur många chefstjänster i FN som Löfven kan få för 100MDkr per år.
Citera
2017-08-10, 17:28
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ouch1
Journalister tjänar ju pengar på våldsbrott. Hur många köper inte en tidning för att läsa om nån stackare som blivit gruppvåldtagen eller varför inte alla gängkrig? Som sagt.. våld gör att dom kan producera sina tidningar för vem vill läsa om att Agda ramlade på trottoaren? Lite mer intressant med " 8 män misshandlade och våldtog Lisa 13"

Visserligen men de kan alltid hitta på nya saker som inte stämmer med verkligheten.

Förut hade vi de apatiska barnen och det var nästan samma sak.

Jag förstår faktiskt inte varför de inte beskriver saker så korrekt som möjligt när vi har vår svenska yttrandefrihetslag.

Det finns väl ingen som tror att typ en miljon människor tappar sina id-handlingar samtidigt ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in