2017-08-10, 16:47
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
De är inte demonstarnter, de är samhällsomstörtare - terrorister om du så vill. De har självklart inte tillstånd för att sitta där x antal dagar i sträck! Dessutom skitar de ner, tar allmänna toaletter i anspråk så att turister och medborgare ej kan nyttja dessa. De sviker Sverige och svärtar ned medborgarna och landet innan de ens fått PUT! De är avarter som fortast möjligt skall återbördas till bergen och/eller deras öknar...

Vad är detta för överraskningar? Dina vänner från AFA, månne?! Kärringar, precis som du!

Du verkar ju ha noll koll. Dom har ju för fan tillstånd att demonstrera fram till slutet på augusti. Bara ett av alla felaktigheter du spyr ur dig.
Citera
2017-08-10, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Det här gör nog att hon blir vår nästa statsminister:
http://www.expressen.se/debatt/utvisningarna-till-afghanistan-maste-pausas/?social=fb

Utvisningarna till Afghanistan bör pausas.

Och de människor som var under 18 år när asylansökan lämnades in i här Sverige ska bedömas utifrån den åldern när beslut fattas, skriver Centerpartiets Annie Lööf och Johanna Jönsson.

Tyvärr förstår jag INTE mitt eget folk längre, där är en till landsförrädare (nej två Johanna J oxå).

Tur att artikeln är från 2:a juli, innan den här cirkusen i Stockholm började
Citera
2017-08-10, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Nja. Bara närvaron av nazister som skriker är ett hot mot vårt land.
In med ridande polis som skjuter skarp.
Vi ska skydda fredliga människor som uttrycker sin oro för att åka mot en säker död.
Nazisterna kan åka hem till sin lilla bondgård, krypa ner hos sin lillasyster och få mat för dagen som betalas av oss skattebetalare.
Men de som demonstrerar vet vi gör det av säker oro för sin framtid. Det gör inte nazisterna. De skränar för att de kan. De kommer inte åstakomma ett skit av förändring. Bara att vi vanliga dödliga får större förakt och vårt motstånd kommer slå tillbaka stenhårt.
Troligvist genom en lagstiftning som förbjuder nazister att gå på våra gator.
Antidemokrater ska utvisas.

Håller med. Skjut varenda illegal på plats. Samhället blir bättre så.
Citera
2017-08-10, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrArmbandsur
Läkarundersökningar visar att de ljuger till mer än 90% om sin ålder.

Man har bara ålderstestat de som migrationsverket varit osäkra på, i nuläget räknas majoriteten av alla ensamkommande flyktingbarn som kommit som barn.
Citera
2017-08-10, 16:52
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Du verkar ju ha noll koll. Dom har ju för fan tillstånd att demonstrera fram till slutet på augusti. Bara ett av alla felaktigheter du spyr ur dig.

Okey, fel av mig om du kan visa upp detta! Ursäkta för att jag trodde att det var omöjligt att uppta en sådan stor plats som är till för allmänheten! Ursäkta att jag trodde det var olagligt att skapa läger där våldsamheter förekommer. Hmm, undrar när alla zigenare ansluter - för dessa kan väl inte få fortsätta att diskrimmineras, eller hur? För dessa flyttas det ju på när de slår läger.

Skulle vilja se på hur, vem och på vilket sätt detta tillstånd getts!

Vad var förresten de andra felaktigheterna jag skrivit?
Citera
2017-08-10, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Man har bara ålderstestat de som migrationsverket varit osäkra på, i nuläget räknas majoriteten av alla ensamkommande flyktingbarn som kommit som barn.

Med endast deras egen uppgift om ålder, ingen faktisk uppgift som är sann.

Dessutom har du fel, de testade bara de som gick med på det så den verkliga andelen lögnare är antagligen högre med tanke på det.
Citera
2017-08-10, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Det här gör nog att hon blir vår nästa statsminister:
http://www.expressen.se/debatt/utvisningarna-till-afghanistan-maste-pausas/?social=fb

Utvisningarna till Afghanistan bör pausas.

Och de människor som var under 18 år när asylansökan lämnades in i här Sverige ska bedömas utifrån den åldern när beslut fattas, skriver Centerpartiets Annie Lööf och Johanna Jönsson.

Kräktes i munnen när jag läste detta... och denna storrövade talfels kvinna har högst förtroende av alla politiker.

Nu försöker hon tvinga sossarna att återgå till den tidigare systemhotande politik som gällde innan november -15.

Där sprack alliansen fullständigt.
Citera
2017-08-10, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrArmbandsur
Med endast deras egen uppgift om ålder, ingen faktisk uppgift som är sann.

Många av dem har tappat sina id-handlingar när de var på flykt till Sverige.
Citera
2017-08-10, 16:56
Medlem
Citat:

Tror du på det där själv?
Citera
2017-08-10, 16:56
Medlem
Citat:

Precis som de "tappar" sina pass och får sen nya som de kan sälja.
Citera
2017-08-10, 16:58
Medlem
Citat:

Lustigt att dom inte tappar sina fina kläder eller telefoner, någonsin.

Fan jag har inte sett en enda "flykting" som kommit till Sverige som haft krigsskador eller liknande, värt att tänka på.
Citera
2017-08-10, 17:01
Medlem
Citat:

70% av de ensamkommande ålderstestas och 90% av dem är vuxna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in