Citat:
Ursprungligen postat av
hushlittledarling
De sitter ner i en ring. Samhällsomstörtare?
De afganer jag träffar på har mer jobb än nazzen som slår barn.
Jag tar ju hellre en person som skräpar ner än nån som brukar våld mot andra individer.
Allmänna toaletter är just allmänna toaletter. Dit får vem som helst gå. Eller vill du införa "white only?" Du SDare som "jag är inte rasist!"
Turister kan inte bruka toaletten? Sen när pissar en flykting i 24 timmar?
Du har ingen aning om vad du snackar om, men du är full av propaganda och det gör dig dum i huvudet.
Alla människor har rätt att få uttrycka sin bestörtning över att få bli utskickad till döden.
Men du kanske är en sån där cool kille som gärna hade åkt tillbaka mot en säker död.
"Jomen min dotter, det är ok att bli våldtagen, det är dumt att säga ifrån.. in och knulla nu"

Källa på att afghanerna du träffar på har mer jobb än "nazisterna", som du benämner dem... Ja, de sitter ner i en ring, skräpar ner, tar upp allmän plats, har inget tillstånd för detta - denna "DEMONstration" är olaglig, men så länge det är bladingar som gör det så görs inget från myndigheternas sida, så illa är det. De är samhällsomstörtare då de vill tvinga och hota sig till lagändringar som enkom skall se till att rädda sina egna skinn... Det NU gjorde borde de få medalj för - ett mycket bra initiativ då det måste markeras att inte alla är våtkåta, medelålders batikhäxor i Sverige, utan att de istället visas på att motstånd finnes! Bra jobbat, Nordisk Ungdom, mera sådant!
Allmänna toaletter kan inte utnyttjas om 100-tals afghaner och andra förvirrade element hela tiden flänger runt på dessa och skitar ner, i köer - vem skulle iofs vilja gå på toa efter ett tiotals afghaner - USCH! Men, det måste finnas möjlighet till detta. Afghnerna är likt zigenare i tron att de äger allt - kan tänka mig att dessa toaletter måste helrenoveras och/eller saneras, kanske till och med destrueras efter denna "demonstration" och vem betalar detta? Vem betalar bevakningen utav denna olagliga teater? Äckliga är dessa kvinnor som särar på benen för dessa "pojkar". Och männen som hjälper till vill säkerligen ha afghankuk i röven! USCH!
Det är du som är full av skit, propaganda och är indoktrinerad som en liten faderslös flickstackare - du hatar Sverige och dess etniska medborgare, men älskar annat äckligt löske - hur kommer detta sig? Varför detta självförakt? Vad har hänt i ditt liv som fått dig att känns så? Varför är det fel, likt NU, att visa på att man hatar detta afghanska löske och dess "demonstrationer"? Ja, jag är rasist och skäms inte för detta - det är själva massinvandringen som bidragit till detta.
Hehe, "dotter" - hur många flickor/kvinnor tror du det går på 1 manlig invällare? Men, lev du i din fantasivärld där de rosa molnen alltid lyses upp utav en hjärtevärmande sol...
Se så - spring ner till Medborgarplatsen nu, din hynda!