2017-08-10, 15:40
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Barn och barn...

https://hds.imgix.net/c2zZGbQ51d5opVuA2NJyKlyQ1Ig.jpg

Just dom kanske inte är barn utan vuxna som försöker beskydda barnen mot nazister.

Du gör bort dig som tar en bild på ramdom vuxen och påstår att det skulle vara barn. Det är ingen som påstår att Just DE är barn.
Å andra sidan Googla på Fat Teens så ser du att det är ganska svårt att åldersbedöma.
När jag var barn så var vissa 50 cm längre än och hade hårväxt på kuk och i ansikte, vissa var korta och såg ut som 12 och andra var långa och feta.

Kolla in Arnold hur han såg ut som tonåring.
http://new-childhood-pictures.blogspot.nl/2013/02/arnold-schwarzenegger-childhood-pictures.html
Citera
2017-08-10, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Vilka barn? Förmodar du talar om dig själv i plural nu din schizade horunge. Har för övrigt gått flera stycken och pissar er och er jävla värdegrund.

Barnen som demonstrerar givetvis.
Citera
2017-08-10, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Jag jobbar inte på Migrationsverket så jag kan inte ens döma de här personerna. Men det finns hundratals miljarder nerproppade i hela asylbranschen som faktiskt delvis går till lönerna till de handläggare som de facto dömer dessa personer. Besluten är tagna för många redan. Så varför åker de inte då vidare? De har fått sin asylrätt prövad och domen blev avslag. Detta ska inte kunna diskuteras egentligen, vårt land är fullt av människor utan något att förlora.

Det finaste man kan göra kan aldrig innefatta lögner i min värld men vi har nog ganska skilda moraliska värderingar.

Ja, och idag skickas sjukt duktiga IT-tekniker som HAR arbete ut.
Många som har bott här i 5-7 år och som jobbar och betalar skatt åker ut.
För djälva tramsigt.

Jag har inga problem med att man skickar ut människor som utgör ett hot mot vårt land. Men människor som är duktiga och som kan ordna sin försörjning och göra nytta för vårt land.
Lägg ner för fan.
Skicka ut lågpannorna som slår barn och kvinnor istället.
De hör inte hemma i vårt land.
Fotbollshuliganer.
AFA
Nazister
Islamister
Hustrumisshandlare och barnagare...
ut med packet.
Låt duktiga människor stanna
Citera
2017-08-10, 15:43
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Ta reda på fakta inom du smutskastar barnen.

Testa gå en kurs i värdegrund.

Du kan ta din värdegrund och stoppa upp långt upp i röven ditt politiskt korrekta svin.
Citera
2017-08-10, 15:46
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Vem är du din byfåne att tala om för mig vad jag får skriva eller ej? Gillar du inte vad jag skriver bemöt mina åsikter annars gå vidare utan att passera gå, ta gärna vägen ut ur vårt land.
Det här landet tillhör inte dig och dina folkförrädarvänner din horunge, det lär du snart bli varse.
Citera
2017-08-10, 15:46
Medlem
TransitGlorias avatar
Twitterelitens nya kelgris Amir vädrar morgonluft.

https://twitter.com/nabizadehse/status/895636067533107201

Citat:
Ursprungligen postat av Amir
Nu vet ni varför jag vill bo i Stockholm 🙄 jag måste hittar bostad hör i Stockholm känner ni nånstans? Som jag kan hyra? Kontakta mig bara 🙏

Amirs godhjärtade "välgörare" har naturligtvis missat informera honom om det råder svår bostadsbrist i Stockholm. Några svarar:

Citat:
Ursprungligen postat av Integriteten
Jag skall hyra ut min i några månader, 2.5 rum i Hägersten. 12 000 kr i månaden kommer jag att hyra ut den för.

Citat:
Ursprungligen postat av Rikard Branting
jobbar du i Stockholm eller?

Välkommen till den svenska verkligheten Amir. Utanför HVB-hemmet.

En annan tragikomisk kulturkrock:

https://twitter.com/georgechamoun/status/894920551118118913

Citat:
Ursprungligen postat av Dong Lover
Hej! Finns det någon HBTQ-person som rasifieras & som jobbat med ungdomar som kan tänka sig jobba på läger för nyanlända queers? 16-19 aug

Citat:
Ursprungligen postat av Amir
Persiska och dari kan jag ✌

Citat:
Ursprungligen postat av Disponten
Ja, men är du bög? Det måste du vara för att få vara med.
Citera
2017-08-10, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Fanns inga barn på plats. Och det var baaarnen som attackerade, inte tvärtom.
Nja. Bara närvaron av nazister som skriker är ett hot mot vårt land.
In med ridande polis som skjuter skarp.
Vi ska skydda fredliga människor som uttrycker sin oro för att åka mot en säker död.
Nazisterna kan åka hem till sin lilla bondgård, krypa ner hos sin lillasyster och få mat för dagen som betalas av oss skattebetalare.
Men de som demonstrerar vet vi gör det av säker oro för sin framtid. Det gör inte nazisterna. De skränar för att de kan. De kommer inte åstakomma ett skit av förändring. Bara att vi vanliga dödliga får större förakt och vårt motstånd kommer slå tillbaka stenhårt.
Troligvist genom en lagstiftning som förbjuder nazister att gå på våra gator.
Antidemokrater ska utvisas.
Citera
2017-08-10, 15:49
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
För djälva tramsigt.

Jag har inga problem med att man skickar ut människor som utgör ett hot mot vårt land. Men människor som är duktiga och som kan ordna sin försörjning och göra nytta för vårt land.
Lägg ner för fan.
Fotbollshuliganer.
AFA
Nazister
Islamister
ut med packet.
Gick jag för rakt på sanningen där? Du svamlar bara och verkar även vilja leva i en utopi där inga självupplevda hot finns. "Ut med packet".

Jag frågar igen. Varför åker de inte vidare? Du sa själv att "skola, jobb eller ut" ska gälla.

Sen kan du lägga ner att blanda in irrelevanta saker i dina sinande argument. Problem med arbetstillstånd har ingenting med asylrätt att göra.
Citera
2017-08-10, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monco
Ja, verkligen fegt att attackera dessa arma små barn. Tur att det finns många svenska kvinnor på plats för eventuellt blöjbyte och vilostund.
Manligt att ta en bild på vuxna människor och påstår att jag påstår att det är barn.
Idiot.
Dessutom behöver det inte bara vara barn där utan även vuxna.
Det är ni nazister som påstår att det bara skulle vara barn.

Jag skiter i om de är 1 år eller 45 år. Ingen ska behöva utvisas mot en säker död.
Det är bara psykopater och känslokalla individer som önskar det.
Men jag tror man blir ganska känslokall när farsan har slagit en hela ens uppväxt, blivit knullad av sin bror och fått noll i betyg i skolan.
Citera
2017-08-10, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Gick jag för rakt på sanningen där? Du svamlar bara och verkar även vilja leva i en utopi där inga självupplevda hot finns. "Ut med packet".

Jag frågar igen. Varför åker de inte vidare? Du sa själv att "skola, jobb eller ut" ska gälla.

Sen kan du lägga ner att blanda in irrelevanta saker i dina sinande argument. Problem med arbetstillstånd har ingenting med asylrätt att göra.

Om de inte vill åka vidare så ska man inte tvinga de.
UD avråder från att åka till Afganistan. Så därför bör man inte skicka individer dit, speciellt inte när man vet att många av de kommer gå mot en säker död.

http://www.regeringen.se/uds-reseinformation/ud-avrader/avradan-till-afghanistan/

"Skola, jobb eller ut" ska gälla. Men UT gäller inte om de ska åka mot en säker död. Då är det stanna som gäller.
Men du blandar ihop vad jag menar.
De jag pratade om är de som inte kommer från afganistan utan andra invandrare / flyktingar som kommer hit, levt här och begår brott. Då ska de förvisas och aldrig mer få återkomma.
Citera
2017-08-10, 15:54
Medlem
Worldwatchers avatar
Citat:
För djälva tramsigt.

Lägg ner för fan.
Fotbollshuliganer.
AFA
Nazister
Islamister
ut med packet.

De här afghanernas IT-kunskaper begränsar sig nog till svart bälte i porrsurfning. Förövrigt var det vänsterterrorister och afghaner som gick till attack mot NUs motdemontration. Vilket framgår tydligt av Roger Sahlströms film från händelsen.
Citera
2017-08-10, 15:56
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Tror att om nazisterna slagit ner dessa damer så hade de nog fått rubriker.
Hade inte hört ett skit om dessa afganer innan nazisterna gjorde reklam för deras kamp.
Idag stödjer jag afganerna fullt ut. Sverige ska inte skicka ut människor till en säker död.
Duktiga individer ska göra nytta här. Skicka ut nazisterna till Afganistan istället så kan de slåss med både barn, kvinnor och getter.

Källa på att de skickas till en säker död ?

Migrationsverket, Migrationsdomstolen, experter på afghanistan, samtliga EU-länder m.m. gör en annan bedömning och därför har de fått avslag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in