2017-08-10, 10:30
Medlem
Det där var ju bara skönsång ingen våldsam attack, "abdullha, mohammed, go away!".

Afghanerna var ju våldsverkarna.

Massmedia ger ju helt fel bild av denna olagliga afghan demonstration av parasiter.
Citera
2017-08-10, 10:31
Medlem
Glajjans avatar
En av Nordisk Ungdoms aktivister kördes ut i polisbuss och misshandlades av tre poliser efter aktionen.
Pressmeddelande: Nordisk Ungdom anmäler polisen efter allvarlig misshandel av aktivist (NordiskUngdom.com)

Citat:
Ursprungligen postat av NordiskUngdom.com
...
Extra aggressiv var en polis av mellanösternursprung. När aktivisterna kontrollerats kördes de ut ur Stockholm i olika polisbussar. Aktivisterna släpptes av en och en söder om Stockholm, långt ifrån kommunaltrafik. När en av aktivisterna, som hade handfängsel, skulle släppas blev han allvarligt misshandlad av tre poliser, där den tidigare nämnda polisen av mellanösternursprung var drivande. En annan aktivist satt i polisbilen och vittnar om att den misshandlade aktivisten lämnades kvar liggandes på marken när polisbilen körde iväg. Aktivisten tvingades senare uppsöka sjukhus för sina skador. När vi får tillgång till vårt filmmaterial kommer bild på nämnda poliser att presenteras.
...
Vi hyser inga större förhoppningar om att våra anmälningar kommer att leda till att rättvisa skipas, men vi väljer ändå av anmäla av principskäl.
Senast redigerad av Glajjan 2017-08-10 kl. 10:50.
Citera
2017-08-10, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INTJ
Ber om ursäkt om detta redan avhandlas tidigare i denna tråd, eller i annan tråd (som jag inte hittat), men finns det någon ytterligare motdemonstration planerad som jag kan gå med i?
Ja, en motdemonstration deluxe vore inte en dag för tidigt! Dom som har svårt att ta sig till Stockholm, kan ju ordna demonstrationer i sina hemstäder. Det finns så mycket att protestera mot nu. Kom igen nu!
Citera
2017-08-10, 10:39
Medlem
LaScalas avatar
Efter att ha fått mitt operationssår omlagt på Vårdcentralen får jag skjuts fram till Medis och en stark arm att hänga på. (Ja, tyck gärna synd om mej. Jag skulle ju vila.)
Jag kan vara där c:a en timme, lyssna på kommentarer från förbipasserande, spana in eventuella "kändisar" och politiker som besöker platsen samt fråga var de går på toaletten.
Jag kommer inte att delge tråden ett ord eller en bild tack vare att det anses vara vi boende på Södermalm som bjudit in hazareländena till Sverige.
Citera
2017-08-10, 10:40
Medlem
Ju fler som ser detta gäng desto bättre. Finns inget som dödar lögnen om ensamkommande "barn" snabbare än dessa grabbars fula nunor.
Citera
2017-08-10, 10:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herrArmbandsur
Det där var ju bara skönsång ingen våldsam attack, "abdullha, mohammed, go away!".

Afghanerna var ju våldsverkarna.

Massmedia ger ju helt fel bild av denna olagliga afghan demonstration av parasiter.

Någon förvånad? Finns någon statistik om hur många våldtäkter och annat brottslighet som dom här bluff barnen ligger bakom? Det är sjukt att man vill ge Amnesty till en samling som inte kan förfölja Svenska normer och Svensk kultur.
Citera
2017-08-10, 10:48
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Du har missuppfattat vad NIMBY betyder också. Det avser folk som är för invandring men inte i deras område.
Försök att ta reda på det. F ö så tycker jag inte nån enda liten ort i Sverige ska behöva berikas mot sin vilja.
Not in any backyard
Jo, det med Nimby har du rätt i. Kom på det i samma stund som jag loggade ut från FB. Men vad har jag i övrigt missuppfattat? Att södermalmsfolk i själva verket röstar på SD? Att södermalmsfolk inte är särskilt vare sig PK eller mångkulturförespråkare? Eller att det inte alls bor några journalister där?
Citera
2017-08-10, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niracave
Ja, en motdemonstration deluxe vore inte en dag för tidigt! Dom som har svårt att ta sig till Stockholm, kan ju ordna demonstrationer i sina hemstäder. Det finns så mycket att protestera mot nu. Kom igen nu!

Tror att "tysta" protester och upptåg också kan funka.
Typ ordna stopp i toaletterna, råka spilla ut en burk surströmming på torget, laxermedel i mammas bjudbullar, ta med sig hundar osv. osv.
Citera
2017-08-10, 10:51
Medlem
Nu är ju Nordisk ungdom näppeligen nazister. Tvärtom. De är dessutom de enda som reagerar att lagen inte följs. Vi har kriminella utlänningar som har en olaglig demonstration och en inkompetent poliskår som är helt politiserad samt multikultiförespråkare som spårat fullständigt.. De enda sansade och sverigevänliga är just NU. Resten polis, batikkärringar massmedia och bladingar är direkt Sverige- fientliga och borde(absolut så i ett normalt land) ställas till svars och fängslas.
Citera
2017-08-10, 10:53
Medlem
Den här afghan demonstrationen visar ju på något annat, nämligen att de är kvar trots TRE AVSLAG och inte deporterade utan kan öppet sitta på torget framför politikerna och vara våldsamma.

Bristen på fungerande avvisning har påvisats i alla led, inkompetent myndighetsutövning.
Citera
2017-08-10, 10:53
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Jo, det med Nimby har du rätt i. Kom på det i samma stund som jag loggade ut från FB. Men vad har jag i övrigt missuppfattat? Att södermalmsfolk i själva verket röstar på SD? Att södermalmsfolk inte är särskilt vare sig PK eller mångkulturförespråkare? Eller att det inte alls bor några journalister där?

Att södermalmsbor inte är en enhetlig grupp. Alla röstar inte lika, alla vill inte ha massinvandring samt att väldigt mångas är inflyttade från andra delar av landet för att fritt få leva ut sina märkliga ideer och lustar i det anonyma myllret.
Citera
2017-08-10, 11:02
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Någon förvånad? Finns någon statistik om hur många våldtäkter och annat brottslighet som dom här bluff barnen ligger bakom? Det är sjukt att man vill ge Amnesty till en samling som inte kan förfölja Svenska normer och Svensk kultur.

Här har du den grova brottsligheten som afghaner ägnat sig åt på senare tid: (FB) Samlingstråd: Afghanernas sexuella våld - Socioekonomiska pojkstreck eller hot?

/Provokatör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in