Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Lindholm
Men vad hände nu med våran kära urbana gotik? Vad hände nu med dessa bögonassar som minsann sett film på VHS vilken tid på dygnet som helst utan att fråga vare sig Gud, inrikesministern eller SVT om lov? Vad hände nu med de som hade total kontroll på både tid och rum och på bara ett par timmar kunde hasta sig igenom och städa undan efter mord, bögsex, styckning, kannibalism, fotografering och fingerfärgsmålning?
Jag är besviken!
Ah, ordet "logik". Skall vi undersöka de premisserna som måste vara sanna för att du skall ha rätt?
- P1: da Costa blev mördad. INTE BEVISAD SANN! - Dödsorsak okänd.
- P2: da Costa blev skändad sexuellt postmortem. INTE BEVISAT SANT! - Inte ens styckningen kan sägas ha sexuella undertoner.
- P3: Det går att ostört mörda och stycka någon på Rättsmedicin. FALSKT! - Akademiska institutioner är att betrakta som bemannade 24/7.
Så vi har alltså två obevisade premisser och en som är falsk. Inte så bra underlag...
Jag känner att jag bara måste få kommentera ditt inlägg. Alltså, obducenten med nyckel till Rättsmedicin kan alltså mörda och stycka hur många fruntimmer han vill bara han gör det på arbetsplatsen för att det ingår i hans jobb?
Denna teori talar än mer för att obducenten och allmänläkaren lurade ner daCosta till Rättsmedicin med löfte om droger. Där hon medvetslös styckades i sexorgierna. Att ta bort det ena bröstet tyder på sexsadistisk böjelse.
Man slapp en massa besvär när man gjorde allt under samma tak Rättsmedicin. Inget onödigt kånkande på kropp och att offret daCosta gick dit själv.
Hur kan ni ignorera obducenten som bevisats ha setts ragga horor på Malmskillnadsgatan, som arbetar som obducent. (Bara det ger dåliga wibbar) Det är speciella individer som dras till detta yrke. Kärleken och längtan till att få skära och stycka kroppar. Mordmisstänkt tidigare. Snacka om klockren första kandidat till vem som mördade och styckade daCosta.
Det enda ni gör är att anklaga mig för att älta saker för att slippa ta tag i problemet. Varsågod berätta vem som mördade och styckade daCosta. Fortfarande har ni inga belägg eller bevis som bevisar att läkarna inte kan vara gärningsmännen. Alibin har dom inte och aldrig haft. Ni sällar er till lilla kompisgruppen som drömmer om att deras älsklingar är oskyldiga offer.
Om någon skulle sett mig med min dotter när jag styckar en kvinnas kropp och skär av henne ena bröstet då vill jag att ni burar in mig på Kumlabunkern för resten av mitt liv och att jag fråntas rätten att träffa min dotter mer. Sluta dalta med mördare.