Citat:
Ursprungligen postat av
Fear2be
Från GS kanal:
Det här är kontroversiellt så till den grad i Tyskland att det där antagligen är förbjudet att diskutera ämnet på grund av deras lagstiftning, men det är inte det i Sverige. Att ta upp ämnet och att över huvud taget diskutera det leder förstås till omåttlig moralpanik och det är väl där felet ligger, att han vågade ta upp det mest kontroversiella ämnet som finns?
I klippen på youtube så tar de avstånd från både kommunism och nazism upprepade gånger i flertalet klipp så oavsett hur mycket du tjatar om det så förändras inte deras ställningstagande.
Om någon blir intervjuad en skribent i Proletären, Brand eller ETC - är de då revolutionära kommunister och anarkister som vill störta samhället, eller är de intresserade av att diskutera med meningsmotståndare och vidga sina perspektiv? Jag är övertygad om att Karl Marx, Pol Pot eller Lenin har åtminstone någon åsikt som kan se intressant ut trots att värdegrunden är folkmord.
Vad som sker på Nordfront eller Motgift har jag inte orkat intressera mig för, men jag är säker på att Fabian har ett gott omdöme och att han lika gärna kunde ha pratat med ETC, Brand eller Politism. Fabian, Johan och Nina har ju pratat med IRM utan att för den skull vara eller bli kommunister. Skulle det vara värre att prata med en nazist än en kommunist?
Hon har bra åsikter om inrikespolitik av det jag har sett.
Till skillnad från Fabian som då uttryckt sina sympatier för Nordfront och skulle gå med i deras tåg.
Då är man Nazist.
Vad Ekerot är eller inte spelar väl ingen roll, han är en dömd brottsling. Och kommer så att vara. Och han är rasist ut i fingerspetsarna.
Men det är ju detta jag säger, ju mer vi diskuterar ju mer övertygande blir ni att GS är en del av SD svansen och nazister.
Ni anser vidare att man inte behöver ha nån kontroll över media, SD vill ta bort presstödet och det innebär fortfarande att då blir det de som har makten som kontrollerar media.
Ska vi gå tillbaka i tiden och bli som Polen och Nordkorea? Enligt er då?
Eller som Trump som har startat en egen nyhetskanal.
Det blir bara tydligare och tydligare var ni står nånstans..
Sen, att hävda att samtalet med domaren i Ekerothmålet var bra? Hahahaha
Har ni funderat på stand up comedy?