2017-06-24, 00:28
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momme99
Donken, människor kommer se oss gå in i toan, vi har ingen privat källare så alla kommer kunna se, solarium kostar fortfarande
Donken toan nej ingen bryr sig om fler går in där tro mig.
Men hur ofta går någon ner i källaren? sen finns de väl flera delar typ förråd o sånt gå in där har själv gjort det flera gånger i ett flerfamilje hus.
Solarium din snåla jävel det kostar typ 50kr för 20 min du hittar inget bättre
Citera
2017-06-24, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Donken toan nej ingen bryr sig om fler går in där tro mig.
Men hur ofta går någon ner i källaren? sen finns de väl flera delar typ förråd o sånt gå in där har själv gjort det flera gånger i ett flerfamilje hus.
Solarium din snåla jävel det kostar typ 50kr för 20 min du hittar inget bättre

hahah klart jag e snål när jag e nt har pengar, räkna me 50 kr flera ggr i veckan...tänk lite snälla
Citera
2017-07-01, 10:32
Bannlyst
Finns solarium ni kan ha sex på annars skulle jag rekommendera nästan varsomhelst på natten, i porten, utomhus, i källaren, på tåget (gamla tågen utan kameror) osv.
Citera
2017-08-07, 16:27
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag å min fd tjej knullade överallt, en gång pumpade jag på henne i tvättstugan vi gjorde det i skogen, i en provhytt i klädaffären, på offentliga toaletter. En gång på en fest så satte jag på henne i polarens bil.
Citera
2017-08-08, 00:23
Medlem
Dr.LincoNs avatar
Men herregud TS! är du helt tappad? att skapa en tråd på FB om vart man ska ligga...
Använd fantasin, gå ut i skogen, parkeringshus, toalett... flyg till månen om så är..
Citera
2017-08-08, 16:46
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Solarium, relativt billigt.
Källaren, ta ner en luftmadrass så har gratis mys.
Donken toan, går bra för en snabbis och alla har gjort det.

Nej, alla har inte knullat på en skabbig donkentoalett, jag klarar mig hellre utan sex om det är enda stället att tillgå, och var i ditt klyftiga förslag hade du sett att man skulle uppehålla sig? Damernas?

Ont. Har du tillgång till en skog?
Citera
2017-08-08, 18:52
Medlem
Citat:
Det e så att jag och min tjej vill ha sex, men vi kan inte ha det hem hos varandra eftersom våra föräldrar e hemma då. Finns det platser där vi kan ha sex privat och som är gratis och är inte utomhus?

Citat:
hahah klart jag e snål när jag e nt har pengar, räkna me 50 kr flera ggr i veckan...tänk lite snälla

Är ni båda 15 år och bor hemma hos era sjukskrivna föräldrar?
Om du inte kan fixa fram 50:- för att kunna knulla med din tjej, så tvivlar jag på att du verkligen vill. Handlingsförlamning level 9000?
Citera
2017-08-09, 11:31
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Nej, alla har inte knullat på en skabbig donkentoalett, jag klarar mig hellre utan sex om det är enda stället att tillgå, och var i ditt klyftiga förslag hade du sett att man skulle uppehålla sig? Damernas?

Ont. Har du tillgång till en skog?

Skogen kan vara rätt kul, på sommaren dock, jag har en skog 500 meter ifrån där jag bor å jag å min fd kar kört där några gånger.
Citera
2017-08-10, 00:25
Medlem
Solarium är kanon
Citera
2017-08-10, 00:32
Medlem
Ravenboxs avatar
Ställen jag har haft sex på:

Biografer
Nattklubbar/krogar
Utkikstorn
Buss/tåg
Parker
Parkeringsplatser

Använd fantasin..

Man kan också besöka tjejens föräldrar och skaka hand med farsan efter man satt på dottern.

Favorit.
Citera
2017-08-10, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Ställen jag har haft sex på:

Biografer
Nattklubbar/krogar
Utkikstorn
Buss/tåg
Parker
Parkeringsplatser

Använd fantasin..

Man kan också besöka tjejens föräldrar och skaka hand med farsan efter man satt på dottern.

Favorit.

haha, är du inte rädd att folk ser er? Eller bryr du dig inte?
Citera
2017-08-10, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoBandit
Solarium är kanon

Har tänkt faktiskt göra det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto