Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-22, 22:22
  #1
Medlem
Det e så att jag och min tjej vill ha sex, men vi kan inte ha det hem hos varandra eftersom våra föräldrar e hemma då. Finns det platser där vi kan ha sex privat och som är gratis och är inte utomhus?
Citera
2017-06-22, 23:53
  #2
Medlem
UngeHerrProms avatar
Solarium, relativt billigt.
Källaren, ta ner en luftmadrass så har gratis mys.
Donken toan, går bra för en snabbis och alla har gjort det.
Citera
2017-06-22, 23:59
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Solarium, relativt billigt.
Källaren, ta ner en luftmadrass så har gratis mys.
Donken toan, går bra för en snabbis och alla har gjort det.

Donken, människor kommer se oss gå in i toan, vi har ingen privat källare så alla kommer kunna se, solarium kostar fortfarande
Citera
2017-06-23, 00:00
  #4
Medlem
Drinkycrows avatar
Du låter inte så gammal så du kanske fof är i gymnasiet? Kör handikappstoan där? Annars handikappstoalett på lasarettet eller bibloteket? Körde det en del i högstadiet när tjejen inte hade bilen.

Onödigt att starta två trådar för övrigt- Ville nästan inte hjälpa till.

Jag har själv knullat mitt ex bakom ett kebabhak vid ån i centrala malmö. Smyg upp i ett parkeringshus? Är du inte kåt nog att lista ut den här skiten själv så kanske ni egentligen inte vill ligga? Jag hade då aldrig några problem med detta.
Citera
2017-06-23, 00:44
  #5
Medlem
misslovers avatar
Nu vet jag inte hur gamla ni är... men tyvärr måste ni nästan vara villiga att betala lite för att kunna få privacy.
Man kan ju alltid i värsta fall hyra ett solarie rum. Man betalar sen går man in i rummet och gör det ni har lust för.
Vill man däremot gosa och så, så är ju stranden(nu när det är varmt), parken etc ett bra ställe att utföra det på om man tar med en filt:-).
Men annars är det ju tyvärr hotell om man vill ha sex och gosa på samma gång...
Citera
2017-06-23, 00:48
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misslover
Nu vet jag inte hur gamla ni är... men tyvärr måste ni nästan vara villiga att betala lite för att kunna få privacy.
Man kan ju alltid i värsta fall hyra ett solarie rum. Man betalar sen går man in i rummet och gör det ni har lust för.
Vill man däremot gosa och så, så är ju stranden(nu när det är varmt), parken etc ett bra ställe att utföra det på om man tar med en filt:-).
Men annars är det ju tyvärr hotell om man vill ha sex och gosa på samma gång...


Hur mycket kostar det? Är det okej enligt personalen att två personer går in i samma rum?
Citera
2017-06-23, 00:51
  #7
Medlem
misslovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momme99
Hur mycket kostar det? Är det okej enligt personalen att två personer går in i samma rum?

Solarier brukar oftast vara obemannade. Leta efter ett solarie som är obemannat, sök på nätet...
Om ni hittar ett billigt solarie så kan ni få en halv timme för 50-60 kr
Citera
2017-06-23, 00:59
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misslover
Solarier brukar oftast vara obemannade. Leta efter ett solarie som är obemannat, sök på nätet...
Om ni hittar ett billigt solarie så kan ni få en halv timme för 50-60 kr

Okej, har hittat nu en i limhamn, tack!
Citera
2017-06-23, 04:44
  #9
Medlem
PixlJunkies avatar
Knulla i skogen? Bör ju inte finnas folk, speciellt om det är på natt eller morgon. Ta gärna med en filt ni kan ligga och gosa på.
Citera
2017-06-23, 04:56
  #10
Medlem
75190255508s avatar
Har du körkort så ta kör till någon avlägsen hörna mitt i ingenstans och gör det i bilen
Citera
2017-06-23, 13:43
  #11
Medlem
ace_secs avatar
På min skola hade vi ett bibliotek, ett riktigt gammalt skolbibliotek. Bara gamla, kassa böcker. Obemannat. Dessutom låg det längst bort från i princip allt annat, vilket gjorde att det ALDRIG var någon som besökte det. GUD vad jag och min flickvän knullade där under gymnasiet
Citera
2017-06-23, 15:45
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
På min skola hade vi ett bibliotek, ett riktigt gammalt skolbibliotek. Bara gamla, kassa böcker. Obemannat. Dessutom låg det längst bort från i princip allt annat, vilket gjorde att det ALDRIG var någon som besökte det. GUD vad jag och min flickvän knullade där under gymnasiet

haha ja, men det blir svårt för mig
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback