Som jag har sagt många gångar så verkar det som att man inte hittat ett skit (bevis) om att RussiaHoax is real.
Och det senaste utvecklingen - att Mueller börjar granska Trumps och Co's personliga finanser och raiden mot Manafort bara styrker det. Så inga bevis, men kanske har man hittat några indikationer.
Jag ska förklara hur jag tänker. Trodde att det var uppenbart men det är ju inte Trumphatarnas fel är ju som God Emperor Trump säger
Citat:
Sorry losers and haters, but my I.Q. is one of the highest -and you all know it! Please don't feel so stupid or insecure,it's not your fault
Det verkar alltså att FBI/CIA/etc vet ungefär lika mycket som vi, nämligen att
1) Mötet mellan Trump's närmsta krets (Kushner, Flynn, Sessions, Manafort etc) ägde rum.
2) Trump gillar Putin. Utan tvekan

3) Trump's politik i en rad frågor sammanfaller med Putin's våta drömmar

å andra sidan tycker de flesta förutom neocons att det är en rimlig politik
4) Kanske suspekt timing? Jag har inte studerat timingen faktiskt.
Så punkterna 2, 3 och 4 är inga bevis utan indikationer. Så vi har kvar punkt 1. Och här är det roliga ligger - FBI/CIA/Mueller vet helt enkelt
inte vad som diskuterades vid dessa möten.
Så om ett samröre verkligen ägde rum måste någon av de närvarande berätta om det. Det de har hittills berättat gillar dock inte Mueller. Därför började han granska finanserna. För att pressa ut "sanningen". Men sanningen kan mycket väl vara vad Kushner, Flynn, Sessions och Manafort etc redan berättat
Så mina gissningar:
1% att det hände något olagligt.
10% att det hände något olämpligt.
Ifall det hände något olagligt eller olämpligt så finns det
30% att man hittar några tunga indikationer på det.
5% att man hittar något bevis på det