2017-08-09, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Detta är en invasionsgrupp och inget annat.
Våra kvinnor kommer inte att hjälpa till med transport från landet eller på något vis förhindra fler att komma.
Det är upp till oss män.
Dessvärre har vi en "feministisk" regering så det lär inte hända.

Vi får bygga o bygga bostäder till dessa och förvänta oss stora skattehöjningar framöver.
Lägg därtill skola (vuxenskola), vårdapparater, blåljusmyndigheter och allt som krävs.

Seså "Svensson", kanske kan du ta ett jobb till?

Vi bygger bostäder för fulla muggar och självklart får svenska folket bekosta det hela och belåna sig för en livstid för detta. Hyresbostäderna man lämnar efter sig överlåts till skadedjuren och gissa vilka som får betala deras uppehälle? Jo, svenskarna genom skatten och förlorad välfärd. Sen klagar man över att det råder brist på poliser, sjuksköterskor och lärare och att de är underbetalda. Folk sitter till och med och demonstrerar på BB i Skellefteå för att kvinnor tvingas föda barn i Finland. Dra strecken mellan punkterna för helvete, blir så enormt trött. Det kan inte hålla, det måste spricka någon gång. Tillbaka till topic. Det sker en gradvis radikalisering och den här typen av aktioner är en viktig del i det. Synd bara att man inte är mer framgångsrika i det hela.
Citera
2017-08-09, 22:28
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
delete

Nej jag är ganska lat du får gärna hjälpa mig
Citera
2017-08-09, 22:28
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Det är ju inga afghaner/hazarer?

Är du någon expert på ämnet? Här är en bild på en afghansk tjej.

Ser ut som vem som helst i ditt närområde.

http://contest.afghanistanmatters.com/?tag=afghan&paged=2
Citera
2017-08-09, 22:30
Bannlyst
Tämligen pinsamt av media att kalla NU för nazister. Men det är tydligt att det är sommarredax som är i görningen. Daniel Poohl har själv avfärdat dem som nazister. Han är medias vetenskapskälla.
Citera
2017-08-09, 22:31
Medlem
Provokatörs avatar
Eftersom tråden har ett högt nyhetsvärde och handlar om afghaner så passar jag på att länka till tråden där vi samlat afghanska våldtäkter och mord mm. Allt finns länkat, domar, FUPar etc.

Sprid gärna denna tråd som dokumenterar den afghansk våldtäktskulturen:
(FB) Samlingstråd: Afghanernas sexuella våld - Socioekonomiska pojkstreck eller hot?

/Provokatör
Citera
2017-08-09, 22:33
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Blir det sten imorgon?
Varför inte en handgranat?
Citera
2017-08-09, 22:33
Medlem
Har de sittstrejkande skadat någon eller förstört något? Hur kan man ge sig på oskyldiga, fredliga individer? Är genuint nyfiken.

Missnöje mot samhällets agerande bör riktas mot samhället genom att bidra politiskt (rösta osv.) inte genom att rikta frustrationen mot andra medmänniskor, oavsett deras ålder eller ursprung.
Senast redigerad av herter 2017-08-09 kl. 22:36.
Citera
2017-08-09, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry

https://www.youtube.com/watch?v=ZDONEfhK98A

https://www.youtube.com/watch?v=8Y6eptstr9I

http://nordiskungdom.com/film-sanningen-om-aktionen-pa-mynttorget/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
https://www.youtube.com/watch?v=W6w-YCufNVI

Det pågår squaredans på gräsmattan, men afghanerna är inte särskilt på. De hade nog varit mer intresserade om det varit får ute på grönbete.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Har de sittstrejkande skadat någon eller förstört något? Hur kan man ge sig på oskyldiga, fredliga individer? Är genuint nyfiken.

(FB) Samlingstråd: Afghanernas sexuella våld - Socioekonomiska pojkstreck eller hot?

Sen är det väl ingen som gett sig på någon. Man får stå på avstånd och markera sitt missnöje. Det var dock en hel del "rusningar" av afghanungarna.
Senast redigerad av B.Dowie 2017-08-09 kl. 22:40.
Citera
2017-08-09, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herter

Ingen gav sig på någon. Sluta läs Aftonbladet. Se på filmerna så ser du vad som hände.
Citera
2017-08-09, 22:38
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicKnight
Älskade intervjun på radio nyss. "Kan Sverige lova att inget krig där hemma vi åka tillbaks?".

Kan de lova att det är finito med gruppvåldtäkter, rån, wastade boenden, heroinmissbruk och bidragsfusk då?

Känns som att man gjorde lumpen förgäves. Ett år av sitt liv gav man bort, och sen öppnade någon bakdörren och släppte in parasiterna och rovdjuren utan strid.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2017-08-09 kl. 22:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in