2017-08-09, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Ja, dem sitter tydligen där på trappan. Undrar i mitt stilla sinne, var ska de sova ?

Hos de dansande vita kvinnorna.
Citera
2017-08-09, 20:27
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Min korkade svägerska ringde nyss min fru och grät. Hon hade åkt dit med lite gamla barnkläder från 128 ända upp till 158 cl. men ingenting passade, nu undrar hon om jag har något jag vill bli av med....vilka storlekar drar dessa barn?

/Provokatör
Skulle tro att allt från Large till XXL passar bra för dessa storvuxna skäggbäbisar.
Citera
2017-08-09, 20:29
Medlem
-Okej,hur länge orkar Hazarerna hålla ut? På fredakvällen skingras väl de flesta möjligtvis att det blir ett vattenhål för festande Afganer där man kan pusta ut.
Citera
2017-08-09, 20:29
Medlem
Citat:
Min korkade svägerska ringde nyss min fru och grät. Hon hade åkt dit med lite gamla barnkläder från 128 ända upp till 158 cl. men ingenting passade, nu undrar hon om jag har något jag vill bli av med....vilka storlekar drar dessa barn?

/Provokatör

Många av barnen är runt 17 år och kanske ca. 170 cm långa.
Citera
2017-08-09, 20:32
Medlem
Citat:

/Provokatör

Haha, du måste skämta? Hur gamla tror hon de är? 128 cl - den storleken växer väl de flesta barn ur redan under lågstadiet...?

Edit: Hade varit helt underbart om någon fotat där hon stod och måttade med shorts i 128 framför gubbarna...
Citera
2017-08-09, 20:36
Medlem
Grailguns avatar
Citat:

/Provokatör

Tror inte på att det där har hänt.
Citera
2017-08-09, 20:37
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Den här pajasen tror verkligen att samerna välkomnar hazarer Samer anser att en person som inte har samiskt blod i sig kan bli same Inte ens adopterade samer ses som riktiga samer Hur ser det ut med mångkultur i Sapmi Om vi låter samerna ta över landet införs nationalism En kommentar jag fann när jag scrollade Aftonbladet.

https://m.imgur.com/a/KHf82
Citera
2017-08-09, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Oj kolla hur batikhororna dansar framför de svartmuskiga "gossarna". Ur led är tiden.

Dansen och dess deltagare har ingenting med "strejken" (från vad?) att göra, det var en kurs i squaredance/liknande. Låt dom vara.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Fan, du är inte klok på något plan eller troll!
Själv blev jag provocerad tidigare tills jag förstod att Praktjakt trollar😀
När man väl vet detta blir inläggen skapligt roliga. Nej ingen kan vara så naiv på riktigt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Polisen borde vara på plats och skydda sittdemostranterna.
Otroligt att de inte häktas och utvisas påen gång. Vad de håller på med är emotionell utpressning som: "Om vi inte får bidrag och pengar tar vi livet av oss". Dags att myndigheterna tar tag i det här och verkställer fysiska utvisningar i handbojor, helst på tåg då flyg kostar oss skattebetalare alltför mycket. Hade Nordisk Ungdom sittstrejkat på denna vackra plats vid slottet, hade de häktats direkt, de är ju inga inkräktare utan svenskar. Dessutom, har "skäggabarnen" bett om tillstånd hos polisen?
Citera
2017-08-09, 20:43
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Oj kolla hur batikhororna dansar framför de svartmuskiga "gossarna". Ur led är tiden.

Varför går inte gossarna upp och dansar?
Ge dem nåra klänningar och be dom köra lite bacha bazi.
Går bra med lakan i värsta fall.
Citera
2017-08-09, 20:44
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Många av barnen är runt 17 år och kanske ca. 170 cm långa.

Är det inte märkligt att alla är runt 17år År 2000 måste ha varit ett speciellt år i Afghanistan. Kan inte forskare ta sig an Afghanistan runt 2000 Året då 98% av alla födslar gav pojkar. Har det alltid sett ut så i Afghanistan och vad är hemligheten.

Jag kan bjuda dig på en synundersökning hos Synsam du behöver det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in