2017-08-09, 14:32
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Nej, det är inte sjukt.

Samtidigt som man uppmärksammar fenomenet - sittande våldtäktsbarn för amnesti - så drar man även uppmärksamhet till motståndet. Folk undrar vad det är för "dårar" och går in på nätet och förhoppningsvis hittar de in på nån av kanalerna som visar våra perspektiv och hur man resonerar kring problematiken bortom plakat och slagord. Allt är bra som drar folk till nationalistiska medier och bort från åsiktskorridoren inom msm.
Jo, det är sjukt. Speciellt när du försvarar denna aktion.
Citera
2017-08-09, 14:33
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
De är inte vikingar. Vikingarna var legosoldater . De plundrade varandra här i Norden sen kom de på att de kunde resa iväg och plundra andra och slåss mot varandra i england och dessutom få bättre betalt. Businessmen helt enkelt.

De var inte identitärer som hade någon sammanhållning som nordiskt folk.
De byggde murar för att försvara sig mot andra vikingar .

Tre kronor = Tre kungar

Jag vet att de inte är vikingar, men de tror att de är vikingar. De är självutnämnda vikingar. Därför använder jag det namnet.
Citera
2017-08-09, 14:33
Medlem
Eastman92s avatar
Ju fler "attacker" som NU anklagas för när dom endast protesterar (jaja, någon kastade en smällare, bu-fucking-hu), desto mer sympati får dom av mig.

Man kanske skulle gå med så en också kan protestera vänstern och deras skäggbarn?
Citera
2017-08-09, 14:34
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Flyktingarna som kommer hit är ett betydligt större hot mot samhället än nazister. Båda grupper är gör olagligheter och sprider skräck men nazisterna är ju så få att de inte kan hota samhället.
Att sittstrejka fredligt på ett torg skulle jag knappast kalla för ett hot. Det nazisterna/nationalisterna gjorde var att skada tre personer och bryta mot yttrandefrihetsgrundlagen. Nazister/nationalister är inte bara ett hot mot individuell säkerhet, utan demokratin också.
Citera
2017-08-09, 14:36
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Min vän, det är väl bara bra att polisen eskorterar dom då barnen/ungdomarna blev brutalt attackerade av sånadäringa nazister igår. Nu känner ju dom sig tryggare med polisens närvaro. Hoppas dom får prata med Ribbenvik och skynda på amnestin. F! Stödjer sittstrejken och det värmer i hjärteroten. Ungdomarna är så modiga, deras speciella ljus i sina ögon som vittnar om kärlek och framåtanda.

#vistårinteut

Rymdkram.

Fan, du är inte klok på något plan eller troll!
Citera
2017-08-09, 14:36
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Tre personer skadades.

Men det är inte det som är problemet. Problemet är att dessa nazister, nationalister eller vad fan ni nu väljer att kalla dessa idioter bryter mot lagen genom att stoppa och störa fredliga demonstrationer. Med andra är försöker dessa idioter att bryta mot yttrandefrihetsgrundlagen, vilket ironiskt nog, är den lag som ger dessa organisationer rätten att uttrycka sig.
Pyttsan, dessa "fredliga demonstranter" har inget i vårt land att göra - problemet är såna som du.
Citera
2017-08-09, 14:37
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Vilken grupp talar du om?

Ja det undrar jag med?
Gruppen NU eller vad.
Fanns det någon grupp med administratörer där vid demonstrationen.

Förstår inte saker ibland men det här förstår jag inte alls.
Citera
2017-08-09, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Nej, det är inte sjukt.

Samtidigt som man uppmärksammar fenomenet - sittande våldtäktsbarn för amnesti - så drar man även uppmärksamhet till motståndet. Folk undrar vad det är för "dårar" och går in på nätet och förhoppningsvis hittar de in på nån av kanalerna som visar våra perspektiv och hur man resonerar kring problematiken bortom plakat och slagord. Allt är bra som drar folk till nationalistiska medier och bort från åsiktskorridoren inom msm.

Attack eller inte, amnestin kommer att genomföras hursomhelst. Sittningen är bröd och skådespel så att folk ska tro att det inte kom gratis. Beslutet är redan taget.

Ja, för nazister har ju verkligen gjort sig kända för att hylla yttrandefriheten...
Citera
2017-08-09, 14:38
Medlem
Citat:
Jo, det är sjukt. Speciellt när du försvarar denna aktion.

Hade man avslagit deras önskemål om de inte attackerats?
Citera
2017-08-09, 14:39
Medlem
sherms avatar
Citat:
Att sittstrejka fredligt på ett torg skulle jag knappast kalla för ett hot. Det nazisterna/nationalisterna gjorde var att skada tre personer och bryta mot yttrandefrihetsgrundlagen. Nazister/nationalister är inte bara ett hot mot individuell säkerhet, utan demokratin också.
Bra att de är ett hot mot demokratin, det är ett system som sedan länge passerat bäst-före datum.
Citera
2017-08-09, 14:39
Medlem
Citat:

Se det lite större, kolla de speciellt utsatta områdena, kolla alla gruppvåldtäkter, alla rån, stölder, våldsbrott, terrordåd osv. som invandrarna står för och jämför med vad Sveriges nazister ställer till med.

Sen är ju invandrarna ett hot mot samhället eftersom att de kostar så förbannat mycket pengar också.
Senast redigerad av Itoy 2017-08-09 kl. 14:41.
Citera
2017-08-09, 14:40
Medlem
DRD4s avatar
Gulligt med fake news när det finns video på allt.

Klart att Nordisk ungdoms ramsor kan ha sårat dessa vuxna män som utger sig för att vara barn, hösten 2018 så åker dom ut allihopa hur som helst.

Kommunist kräk bör avsluta sina liv innan om dom inte vill bli inlåsta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in