Citat:
Svår fråga.
I dagens Sverige är du nazist om du uttrycker att du vill stoppa invandringen. Du riskerar för mycket då, ditt arbete, vänner, familj och ditt anseende, trots att det enda du vill är att Sverige ska vara enhälligt, tryggt, rikt, modernt välmående land med en hoppfull framtid.
I dagens Sverige är du nazist om du uttrycker att du vill stoppa invandringen. Du riskerar för mycket då, ditt arbete, vänner, familj och ditt anseende, trots att det enda du vill är att Sverige ska vara enhälligt, tryggt, rikt, modernt välmående land med en hoppfull framtid.
Det stämmer inte. Det är några ur den kommunistiska massmördarsekten ANTIFA, fake news media som Aftonbladet, samt politiker som sätter epitet: http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/021/818/hitlerbook.JPG
Ja...sedan har vi på Flashback vår alldeles egna Libertarismus också. Som skriker: https://www.youtube.com/watch?v=FHjfC780Mm4
Till alla höger om Ingvar Carlsson.
Citat:
Jag har tyvärr inget svar då PK-etablissemanget håller oss fast i sin rävsax.
Nej, dem håller att på förlora slaget.
Därav allt hårdare motstånd från kulturmarxisterna.
Ta Youtubes allt hårdare motstånd mot oliktänkande som ett bra exempel.
Citat:
Klart är att NUs metoder är urdåliga och ger en motsatt effekt, vilket bevisas just i skrivande stund.
Vilka bevis, för vad?
Citat:
Det finns kanske svar över vad man skulle kunna göra?
Jag känner att vi är i en hopplös situation.
Jag känner att vi är i en hopplös situation.
Defeaitism...
Citat:
Regeringen kommer låta de flesta stanna av dem som kommer.
Det stämmer.
Citat:
Så vad gör man?
Ja, jag ställer samma fråga till dig. Du tycker NUs senaste manifestationer är dåliga, så vad föreslår du istället?
Du kan inte säga att något är dåligt utan att komma med annat förslag.
det här är ett debattforum.
Jag förstår att du vill ha ändring Singoalla. Men någon måste säga nog är nog.
Dessutom så förstår även NU att deras manifestationer inte kommer få Svenska regeringen att stänga sina gränser imorgon.
Men om några, några få vågar visa vad de flesta andra tycker, så kommer fler våga säga ifrån.
Elementär psykologi.
Alternativet är att alla sänker huvudet på stan med nedstämd blick och låter de onda fortsätta sin destruktion av Sverige och slå ner på alla som inte tycker som dem. Fortsätta med åsiktsförtrycket.
Tystnadens skräck.
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2017-08-09 kl. 16:27.
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2017-08-09 kl. 16:27.