2017-08-09, 14:22
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demensen
De killarna som kommer hit är fina pojkar.

Ok.
Citera
2017-08-09, 14:24
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Protestera mot vad, det är väl j-igt bra att vi utvisar afghanerna nu, och att ge deras demonstration uppmärksamhet genom att attackera den är ju genomkorkat.

Utvisar? Hur många av de 35 000 som kom bara under 2015 har utvisats? Nästan inga. Det är en bild man gärna ger folk att utvisningarna rullar på. Det är inte sant. 95% kommer aldrig att utvisas.
Fler måste ut och visa att vi inte tolererar detta trams längre.
Hade de varit 10 000 hade rosenbad darrat.
Citera
2017-08-09, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Jag skrev för några dagar sedan i en tråd om att nazister utgör ett hot mot samhället idag. Folk skrattade och gjorde narr av det påståendet. Men återigen ser vi hur jag hade rätt och den naiva flashbackhögern ännu en gång har svårt att se verkligheten som den faktiskt är.

Först ger de sig på Pride och nu afghanska ungdomar och barn - sjukt. Det som är ännu mer sjukt är dock alla tragiska användare på detta forum som hyllar aktionen. Ni borde verkligen skämmas.
Det ända jag såg va en rökgranat s kastades och runtflaxande skäggbarn och deras knullmormor som skrek.Nä då är väl vänstern mer hot tycker jag.
Citera
2017-08-09, 14:26
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zarfiot
Det är människor som blir förbannade på de falska asen som sitter där och spelar skenheliga och utsatta.

Mer än så behöver man inte säga men om man nu ska prata taktik så är det bra att dra det till sin spets så att man tvingar in godhetsknarkarna och alla ängsliga "sverigevänliga" cucks i samma fålla för de kommer ändå inte att duga till att bygga upp Sverige igen när den tiden är inne.
Inte kommer jag att vilja att ni ska bygga upp Sverige, det kan du vara säker på.
Citera
2017-08-09, 14:27
Medlem
Citat:
Jag skrev för några dagar sedan i en tråd om att nazister utgör ett hot mot samhället idag. Folk skrattade och gjorde narr av det påståendet. Men återigen ser vi hur jag hade rätt och den naiva flashbackhögern ännu en gång har svårt att se verkligheten som den faktiskt är.

Först ger de sig på Pride och nu afghanska ungdomar och barn - sjukt. Det som är ännu mer sjukt är dock alla tragiska användare på detta forum som hyllar aktionen. Ni borde verkligen skämmas.

Nej, det är inte sjukt.

Samtidigt som man uppmärksammar fenomenet - sittande våldtäktsbarn för amnesti - så drar man även uppmärksamhet till motståndet. Folk undrar vad det är för "dårar" och går in på nätet och förhoppningsvis hittar de in på nån av kanalerna som visar våra perspektiv och hur man resonerar kring problematiken bortom plakat och slagord. Allt är bra som drar folk till nationalistiska medier och bort från åsiktskorridoren inom msm.

Attack eller inte, amnestin kommer att genomföras hursomhelst. Sittningen är bröd och skådespel så att folk ska tro att det inte kom gratis. Beslutet är redan taget.
Senast redigerad av Bananrepublikan 2017-08-09 kl. 14:33.
Citera
2017-08-09, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demensen
De killarna som kommer hit är fina pojkar.

Hur vet du det ?
Citera
2017-08-09, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
De är inte nazister, de är självutnämnda vikingar.

Jag blir fan förbannad över att dessa nollor gör så att skäggbarnen nu kanske får stanna. Om de får stanna så är det 100% vikingarnas fel. Kom ihåg det till nästa gång ni försvarar dessa primitiva vikingamänniskor. Om det vore upp till mig skulle alla sittstrejkande och vikingar utvisas till Afghanistan. Det hade varit väldigt roligt att se. Vilket mottagande de skulle få i Kabul.

Jag har inte försvarat nassesvinen.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokidoki
Den skjuts därifrån men betvivlar ändå att det skulle vara sanktionerat av NU. Deras aktioner har inte präglats av våldsamheter, åtminstone inte från deras sida, utan mer av banderoller och slagord samt möjligen av civil olydnad typ ställa sig i vägen.

Vidare är den inte kontraproduktiv då den aktiverar dem som inte nöjer sig med att bara sitta och hoppas att parasiten tröttnar på att suga och kryper ut själv, samt skriva inlägg på forum, utan har ett behov av att demonstrera handlingskraft (och sin färdighet med fästingborttagaren).

Nej, du har rätt i att NU inte brukar använda sig av såna metoder men likväl ser man varifrån rökbomben lättar så vi kan nog åtminstone utesluta att den skulle komma från något annat håll. Huruvida den biten sedan var sanktionerad av NU eller inte är väl en annan femma.

Jag anser att det är kontraproduktivt då tilltaget på sin höjd lockar några redan frälsta medan det samtidigt lär ge afghanerna och diverse asylhaverister desto fler sympatier. Vidare är min mening att samhället aldrig kommer att förändras genom diverse gatuaktioner. Ska man på allvar komma tillrätta med invandringspolitiken och alla problem den medför så måste det ske genom politiska beslut vilket i sin tur kräver stöd hos stora delar av folket.

Vidare har NU förstås all rätt att demonstrera och en demonstration i sig behöver inte vara kontraproduktiv men med tanke på att alla vet precis hur det kommer att vinklas och rapporteras av MSM så bör man i sådana fall sköta det hela långt bättre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Inte kommer jag att vilja att ni ska bygga upp Sverige, det kan du vara säker på.

Exakt, och det var därför jag skrev att det var bra att bli av med er för ni duger ändå inte till det.
Citera
2017-08-09, 14:29
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
De är inte nazister, de är självutnämnda vikingar.

Jag blir fan förbannad över att dessa nollor gör så att skäggbarnen nu kanske får stanna. Om de får stanna så är det 100% vikingarnas fel. Kom ihåg det till nästa gång ni försvarar dessa primitiva vikingamänniskor. Om det vore upp till mig skulle alla sittstrejkande och vikingar utvisas till Afghanistan. Det hade varit väldigt roligt att se. Vilket mottagande de skulle få i Kabul.

De är inte vikingar. Vikingarna var legosoldater . De plundrade varandra här i Norden sen kom de på att de kunde resa iväg och plundra andra och slåss mot varandra i england och dessutom få bättre betalt. Businessmen helt enkelt.

De var inte identitärer som hade någon sammanhållning som nordiskt folk.
De byggde murar för att försvara sig mot andra vikingar .

Tre kronor = Tre kungar
Citera
2017-08-09, 14:30
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Det ända jag såg va en rökgranat s kastades och runtflaxande skäggbarn och deras knullmormor som skrek.Nä då är väl vänstern mer hot tycker jag.
Tre personer skadades.

Men det är inte det som är problemet. Problemet är att dessa nazister, nationalister eller vad fan ni nu väljer att kalla dessa idioter bryter mot lagen genom att stoppa och störa fredliga demonstrationer. Med andra ord försöker dessa idioter att bryta mot yttrandefrihetsgrundlagen, vilket ironiskt nog, är den lag som ger dessa organisationer rätten att uttrycka sig.
Senast redigerad av Libertarismus 2017-08-09 kl. 14:35.
Citera
2017-08-09, 14:32
Medlem
Citat:

Flyktingarna som kommer hit är ett betydligt större hot mot samhället än nazister. Båda grupper är gör olagligheter och sprider skräck men nazisterna är ju så få att de inte kan hota samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in