den 7 augusti kl. 11:11
..
Hej på er alla som vara på Mynttorget jag blivit så ledsen för att jag kunde inte komma med er för att jag fått utvisning😓jag kan inte göra nånting men jag kan bara säga att hoppas att ni kan hitta en lösning stora kramar till er 💗💗
Mattias har fått avslag 4 (!) ggr, men de ger sig inte. Läs kommentarerna:
Susann Carlsson Mattias- har du överklagat?
Gilla · 1 · den 7 augusti kl. 11:58
.
Dölj 14 svar
.
Mattias Mattias Safari
Mattias Mattias Safari Jag gjorde det men de acceptera inte.
Gilla · 1 · den 7 augusti kl. 12:31
.
Susann Carlsson
Susann Carlsson 3 gånger? Sedan kan du göra verkställighetshinder. Har du advokat?
Gilla · 2 · den 7 augusti kl. 12:43
.
Mattias Mattias Safari
Mattias Mattias Safari Ja jag fått 4 avslag 😓
Gilla · 1 · den 7 augusti kl. 12:44
.
Susann Carlsson
Susann Carlsson Skriv verkställighetshinder. Ta hjälp
Gilla · 1 · den 7 augusti kl. 12:45
.
Susann Carlsson
Susann Carlsson Var befinner du dig?
Gilla · den 7 augusti kl. 12:46
.
Mattias Mattias Safari
Mattias Mattias Safari Jag gjorde det de skickade utveckling av mig. 😓
Gilla · 1 · den 7 augusti kl. 12:47
.
Mattias Mattias Safari
Mattias Mattias Safari Stockholm.
Gilla · den 7 augusti kl. 12:48
.
Susann Carlsson
Susann Carlsson Försök med nytt verkställighetshinder. Är det Afghanistan du blir utvisad till?
Gilla · 2 · den 7 augusti kl. 12:49
.
Mattias Mattias Safari
Mattias Mattias Safari Ja
Gilla · den 7 augusti kl. 12:50
.
Susann Carlsson
Susann Carlsson Mattias Mattias Safari- då bör det ju finnas skäl att skriva verkställighetshinder
Gilla · 2 · den 7 augusti kl. 12:51
.
Mattias Mattias Safari
Mattias Mattias Safari Jag är alltid försöka vidare men det funkar inte.
Gilla · 1 · den 7 augusti kl. 12:51
.
Susann Carlsson
Susann Carlsson Ge inte upp👍💙
Gilla · 2 · den 7 augusti kl. 12:53
.
Mattias Mattias Safari
Mattias Mattias Safari Tack Susann💗ni är fantastisk människa 💗
Gilla · 1 · den 7 augusti kl. 12:54
.
Margaretha Johansson
Margaretha Johansson 💜
Gilla · 17 tim
.
Marianne Gyllenstrand
Marianne Gyllenstrand Så tråkigt! Finns det inget mer att göra?? Överklaga? 💜💜💜
Gilla · 2 · den 7 augusti kl. 12:02
.
Mattias Mattias Safari
Mattias Mattias Safari Nej jag kunde inte hitta ingen lösning.
Gilla · den 7 augusti kl. 12:32
.
Eva Björklund
Eva Björklund har duingen god man? Eller advokat som kan hjälpa dig med någon lösning?
Gilla · 2 · den 7 augusti kl. 12:35
.
Mattias Mattias Safari
Mattias Mattias Safari Vilken lösning? Min advokat skickade mina studieplanen det de säger att det gäller inte mig.
Gilla · 1 · den 7 augusti kl. 12:37
.
Cajsa-Stina Sedgol
Cajsa-Stina Sedgol Går det inte att överklaga?😢❤
Gilla · 2 · den 7 augusti kl. 12:27
.
Mattias Mattias Safari
Mattias Mattias Safari Nej Tyvärr 💗
Gilla · den 7 augusti kl. 12:43
.
Frida Moberg
Frida Moberg ❤️
Gilla · 1 · 21 tim
.
Nazar Yousufi
Nazar Yousufi ❤️❤️❤️❤️🌹👏🏻🌹❤️
Gilla · 16 tim
.
Åsa Samuelsson
Åsa Samuelsson Ska du börja på gymnasiet i höst?
Gilla · 1 · 16 tim
.
Mattias Mattias Safari
Gilla · 16 tim
.
Åsa Samuelsson
Åsa Samuelsson överklaga igen! Ta hjälp av din jurist. Hävda din rätt att du är skolungdom, och har rätt att få gå klart skolan/gymnasiet! Allt enligt den nya lagen! Ge inte upp! Kämpa, kämpa, kämpa! Var envis!!! ❤️😍
Gilla · 2 · 16 tim
.
Mattias Mattias Safari
Mattias Mattias Safari 💗💗💗💗💗💗
Gilla · 1 · 16 tim
.
Cajsa-Stina Sedgol
Cajsa-Stina Sedgol Ja, ge inte upp! Fortsätt kämpa!❤❤❤
Gilla · 2 · 14 tim · Har redigerats
.
Mattias Mattias Safari
Mattias Mattias Safari 💟💗
Gilla · 6 tim
.
Reshad Rättvissökande Hashimi
Reshad Rättvissökande Hashimi aziz dill mofaq bashi
Gilla · 1 tim
.
Mattias Mattias Safari
Mattias Mattias Safari
تشکر برادر
Gilla · 1 tim
.
Ingrid Eckerman
Ingrid Eckerman När fyllde du 18 år?
Gilla · 1 · 2 tim
.
Mattias Mattias Safari
Gilla · 2 tim
.
Ingrid Eckerman
Ingrid Eckerman När fick du ditt FÖRSTA avslag?
Gilla · 2 tim
.
Mattias Mattias Safari
Mattias Mattias Safari 31/7
4 avslag sedan 31/7 verkar dock vara övermaga för migrationsverket. Å andra sidan verkar han inte veta riktigt vad han svarar på.
Men varför, är det så viktigt för dessa människor att alla får stanna, trots att de fått avslag?
Läste en annan kommentar, som jag inte hittar nu. Där någon rådde demonstranterna att hålla sig borta från polisen tills att de hade PUT. Vilket ju måste innebära att de vet vad de går för, men ändå vill att de ska stanna.
Medis ligger mellan Skanstull & Slussen. Bra att dom flyttas till en mera öppen plats.
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Mynttorget ligger i slutet av Gamla stan, nedanför slottet.
Om du går över bron kommer du till riksdagshuset där politikerna sitter.
Demonstranterna sitter och väntar på att en politiker ska komma ut och prata med dem personligen.
Därför är nästan alla " politiska demonstrationer " vid Mynttorget.
Medborgarplatsen " Medis " ligger på Södermalm, det är hjärtat av söder.
Efter allt som har hänt är inte medis ett bättre alternativ för Gamla stan, på Mynttorget
är tryggare. " Medis " är mer oskyddat och ett tillhåll för alla om dem vill skada dem.
Tackar för info
Hon som ansvarar för demon sa att polisen ska eskortera dem längs vägen. Som om polisen inte har viktigare ärenden att sköta.
De är inte nazister, de är självutnämnda vikingar.
Jag blir fan förbannad över att dessa nollor gör så att skäggbarnen nu kanske får stanna. Om de får stanna så är det 100% vikingarnas fel. Kom ihåg det till nästa gång ni försvarar dessa primitiva vikingamänniskor. Om det vore upp till mig skulle alla sittstrejkande och vikingar utvisas till Afghanistan. Det hade varit väldigt roligt att se. Vilket mottagande de skulle få i Kabul.
Senast redigerad av JustZlatan 2017-08-09 kl. 14:18.
Jag skrev för några dagar sedan i en tråd om att nazister utgör ett hot mot samhället idag. Folk skrattade och gjorde narr av det påståendet. Men återigen ser vi hur jag hade rätt och den naiva flashbackhögern ännu en gång har svårt att se verkligheten som den faktiskt är.
Först ger de sig på Pride och nu afghanska ungdomar och barn - sjukt. Det som är ännu mer sjukt är dock alla tragiska användare på detta forum som hyllar aktionen. Ni borde verkligen skämmas.
Hon som ansvarar för demon sa att polisen ska eskortera dem längs vägen. Som om polisen inte har viktigare ärenden att sköta.
Min vän, det är väl bara bra att polisen eskorterar dom då barnen/ungdomarna blev brutalt attackerade av sånadäringa nazister igår. Nu känner ju dom sig tryggare med polisens närvaro. Hoppas dom får prata med Ribbenvik och skynda på amnestin. F! Stödjer sittstrejken och det värmer i hjärteroten. Ungdomarna är så modiga, deras speciella ljus i sina ögon som vittnar om kärlek och framåtanda.
#vistårinteut
Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2017-08-09 kl. 14:33.
Så du går ofta förbi Mynttorget på väg till jobbet? Är riksdagen din arbetsplats?
Kampen ska utgå genom civiliserade samtal, och inte genom utomparlamentariska slagsmål som vikingarna och extremvänstern har gemensamt.
Nej, det är det tack och lov inte - är på tok för mån om mitt förstånd för att arbeta på ett dårhus där psyksjuka idioter tillåts härja fritt så som i Sveriges Riksdag.
Och vem fan är du att diktera hur kampen ska bedrivas! Ledare för den vita rasen!? 😂