2017-08-09, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Nu är tydligen nazisterna där.

https://twitter.com/nabizadehse/status/894985700277452801

Någon som vet vad som pågår?
måste säga att lite komiskt är det att läsa kommentarerna. Men om jag fattar det hela rätt, sittdemonstranterna blir attackerade, och den första impulsen blir att twittra om detta, inte ringa polisen . Några riktiga höjdarkommentarer:
"Okej behöver ni ha dit fler nazister?"
"Testa om favoritleken taharrush funkar. Jag tvivlar, men testa."
"Var lugna! Viktigt! Visa kärleks budskap så som många av er gjorde." (nu la dom sig i fosterställning och skrek istället men det funkade väl det också?)
Citera
2017-08-09, 09:03
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbb100
Medans du sitter hemma bakom datorn som en fjant utan att bidra fysiskt till dina åsikter?

Och hur bidrar du då? Dina 22 inlägg? Var du där och hjälpte saken, ska du ha heder. Annars vet jag inte vad du fiskar efter.
Citera
2017-08-09, 09:07
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
De har tydligen tillstånd:

"Det har förekommit uppgifter om att ungdomarna saknar tillstånd att demonstrera, men enligt Jens Mårtensson har en sådan ansökan kommit in på tisdagen och beviljats. Den gäller en månad framåt."

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=6752954

Så man kan få tillstånd att demonstrera i en månad, utan att ens vara svensk medborgare? Dom ockuperar ett torg i ett främmande land för helvete! Det sker fan bara i Sverige. Det är så äckligt korrupt att jag får lite spya i halsen när jag hör detta jävla daltande varje jävla dag.
Citera
2017-08-09, 09:11
Bannlyst
Jag tycker att rubriken ska ändras. Dom kallar väl sig inte för nazister?
Citera
2017-08-09, 09:11
Medlem
Pungs avatar
Till alla äckliga cucks som bekymrar sig över hur aktioner kan "vinklas".

1: kan ni inte ta livet av er. Helt seriöst. Ni förstör så sjukt mycket med er ängslighet, och motståndet skulle bli så jävla mycket starkare om man slapp höra er falsett i bakgrunden som ständigt pep "nej, gör inte så, då kommer våra fiender bli arga".

2: innan ni försvinner från bordens yta kan ni inte bara förklara hur ni tänker er ett motstånd som inte "kan vinklas"?

Det var ju jättedumt av NMR att vara på Almedalen för det vinklades till en nazistattack. Det var dumt av NU att manifestera mot ockupanter för det vinklades. Dumt av nationella och huliganer att gemensamt jaga bort de marockanska tafsarna och rånarna från Sergels torg eller konfrontera bilbrännarna och stenkastarnas under upploppen i norrort. För det kan vinklas.

Ni skiter ner er varje gång någon sätter en protestlapp på ett asylboende eller markerar mot en moské efter en terrorattack. För då "förlorar vi det moraliska övertaget".

Demonstrationer och flygbladsutdelningar är bara dumt för det blir bråk vilket ser illa när våra fiender skriver om det.

Affischera ska vi låta bli för det är skadegörelse. Det är onödigt när SDU "provocerar" med en Muhammed-bild. Det är "ansvarslöst" när SD hotar fälla regeringen.

Alternativmedia ska inte bara skriva om invandrares övergrepp, för då kommer fienden kunna säga att vi skyller allt på invandrare, och vi får ju aldrig ge fienden ett "argument".

Vi ska inte ha tafsvakter på badhus för det kan utmålas som suspekt, inte ha medborgargarden för det kan utmålas som skinnskallar.

Jag överdriver alltså inte nu. Alla de här argumenten har cucksen predikat med iver i kommentarsfält och forum.

Sammanfattningsvis: invandringskritiker ska inte ha en enda politisk aktivitet utan att först fundera på ifall fienden godkänner det. Fienden ska godkänna vad vi skriver i våra egna tidningar och vilka argument vi använder i debatter.
Citera
2017-08-09, 09:14
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Några rapporter om nazisterna lyckades säkra Mynttorget och angränsande kvarter?

Enligt bilder och kommentarer på ockupanternas fb-sida mötte polisen upp NU vid någon T-banestation strax efter sammandrabbningen och "säkrade" dem. Bilderna var inte jättetydliga så sanningshalten i detta får vara flytande tills vidare.
Angående rökbomben så tänkte jag på hur det såg ut med alla fyrverkerier runt nyår, då var det inte så farligt tyckte många- det är så det alltid har varit.

https://www.youtube.com/watch?v=qM-HO2Za7ug
Senast redigerad av ztella 2017-08-09 kl. 09:17. Anledning: lade till länk
Citera
2017-08-09, 09:16
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
Det jag såg var några människor (NU) som protesterade stilla med rösten.

Därefter ser man flera av dessa afghaner som försökte ge sig på DEM. Det är minst tre som springer dit under filmen och några fångas av polisen och en i slutet tas upp och sätts tillbaka av sin egen afghan. De som ville ta till våld var ju afghanerna.

För övrigt håller jag med om att NU inte borde ha tagit sig dit. Medierna kommer vinkla och använda hårda ord i sin vinklade rapportering och detta bidrar enbart till sympatier mot de "stackars" ililegala männen.

Så vad borde man ha gjort istället?
Citera
2017-08-09, 09:17
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pung

1: kan ni inte ta livet av er. Helt seriöst. Ni förstör så sjukt mycket med er ängslighet, och motståndet skulle bli så jävla mycket starkare om man slapp höra er falsett i bakgrunden som ständigt pep "nej, gör inte så, då kommer våra fiender bli arga".

2: innan ni försvinner från bordens yta kan ni inte bara förklara hur ni tänker er ett motstånd som inte "kan vinklas"?

Det var ju jättedumt av NMR att vara på Almedalen för det vinklades till en nazistattack. Det var dumt av NU att manifestera mot ockupanter för det vinklades. Dumt av nationella och huliganer att gemensamt jaga bort de marockanska tafsarna och rånarna från Sergels torg eller konfrontera bilbrännarna och stenkastarnas under upploppen i norrort. För det kan vinklas.

Ni skiter ner er varje gång någon sätter en protestlapp på ett asylboende eller markerar mot en moské efter en terrorattack. För då "förlorar vi det moraliska övertaget".

Demonstrationer och flygbladsutdelningar är bara dumt för det blir bråk vilket ser illa när våra fiender skriver om det.

Affischera ska vi låta bli för det är skadegörelse. Det är onödigt när SDU "provocerar" med en Muhammed-bild. Det är "ansvarslöst" när SD hotar fälla regeringen.

Alternativmedia ska inte bara skriva om invandrares övergrepp, för då kommer fienden kunna säga att vi skyller allt på invandrare, och vi får ju aldrig ge fienden ett "argument".

Vi ska inte ha tafsvakter på badhus för det kan utmålas som suspekt, inte ha medborgargarden för det kan utmålas som skinnskallar.

Jag överdriver alltså inte nu. Alla de här argumenten har cucksen predikat med iver i kommentarsfält och forum.

Sammanfattningsvis: invandringskritiker ska inte ha en enda politisk aktivitet utan att först fundera på ifall fienden godkänner det. Fienden ska godkänna vad vi skriver i våra egna tidningar och vilka argument vi använder i debatter.

Mycket! Mycket bra skrivet!
Citera
2017-08-09, 09:18
Medlem
rough-justices avatar
Heja Nordisk Ungdom! Bra jobbat!
Citera
2017-08-09, 09:20
Medlem
ztellas avatar
Citat:

Instämmer.
Citera
2017-08-09, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JussiB
Så man kan få tillstånd att demonstrera i en månad, utan att ens vara svensk medborgare? Dom ockuperar ett torg i ett främmande land för helvete! Det sker fan bara i Sverige. Det är så äckligt korrupt att jag får lite spya i halsen när jag hör detta jävla daltande varje jävla dag.

Att de tillåts sitta där är ju en skam för nationen. Dessa män tar naturligtvis alla chanser de kan för att få stanna och få PUT till SLUT.

Så här säger den danska invandringsministern om Norge
Citat:
– Norge ligger helt i front i Europa, og derfor er vi mange som vender blikket mot Norge for å lære, understreker hun.

Om vad då? Jo hur Norge skickligt och med hyfsat resultat ser till att asylsökare med avslag och kriminella invandrare förpassas från landet.

Och tänka sig. Sverige nämns inte ens i sammanhanget..

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/asyl-debatten/dansk-innvandringsminister-vil-laere-av-listhaug-norge-er-helt-i-front-i-europa/a/24112503/

PS - Skickar en stjärna till Pung för inlägget ovan
Senast redigerad av MrStreamer 2017-08-09 kl. 09:24.
Citera
2017-08-09, 09:21
Medlem
Citat:

Instämmer helt. Jag är själv ingen supporter av NU men däremot gör dem en del bra grejer. Som det här igår. Jag tror att många har tröttnat på dessa "flyktingar". Denna aktionen var riktigt bra jobbat. Precis som du säger så vinklades det. Det var ju "flyktingarna" som försökte attackera "nazisterna" och inte det motsatta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in