2017-08-09, 07:53
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Varför gör man en sådan attack mitt i sommaren när det är så ljust att alla ser en på ett sådant ställe? Bättre att agera sent på eftermiddagen i november-december-januari-februari när det är kolsvart ute, gärna när det regnar och inte är snö.

Attackera en grupp mellan riksdagen och slottet när polisen lätt kan få förstärkning av både högvakt(extrem kris) och väktarna i riksdagen är inte heller så smart.

Ska man attackera andra grupperingar måste man tänka strategiskt:
Hur bra syns jag?
Hur snabbt kan ordningsmakten vara på plats?
Kan jag ta mig därifrån snabbt?
Har jag tillräckligt med folk med mig för att vi ska vinna snabbt och enkelt?

Nu var det ju Afghanerna och deras medlöpare till kommunister som attackerade Nordisk Ungdom, framgår tydligt i de filmer som kommit ut.
Rökbomben kommer efter att Nordisk Ungdom attackerats.

Det NU gjorde vara att skandera "Muhammad, Abdullah, Go Away!"
det triggade igång flera afghaner och kommunister som springer fram och slår på NU.

Titta själv:
https://www.facebook.com/groups/808057209336108/permalink/1002136419928185/
https://www.facebook.com/rogersallesahl/videos/1866107243708591/

dvs. massmedia ljuger om vem som attackerade vem, inte direkt konstigt då svensk massmedia är FAKE NEWS och dessa afganapor/korandjur har inte bara ljugit sig in i landet, man ljuger om i stort sett allt, från att de skulle vara förföljda (möjligtvis av Iransk polis för att de är kriminellt avskum) till att de skulle vara 16 år gamla, titta på bilderna, det rör sig om möjligt vis en eller två 16 åringar, resten är över 18, vissa så gamla som 40-50 år som hävdar att de är under 18.
Citera
2017-08-09, 07:54
Avslutad
Denna "Attack" är det Töntigaste jag sett.. 10 pers skriker mohamed Abdullah och så blir det en världsnyhet!!!!!
Snart är Stockholm farligare än Kabul o Damaskus
Citera
2017-08-09, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja på videon här kan man aningen skymta ett litet gäng 10-15 pers möjligen som detta gäng som protesterade mot Pride. Gissning är Nordisk Ungdom då igen.
https://www.facebook.com/groups/808057209336108/permalink/1002022799939547/

Nordisk Ungdom är inte Nazister
Citera
2017-08-09, 08:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Märkligt land det här där utlänningar kan sitta i dagar och protestera mitt i huvudstaden men när ett litet gäng svenskar kommer dit och bara ropar lite så blir de bortkörda av polisen efter några minuter.

Instämmer! Läste just att kakistokraternai som styr landet skall slösa bort ytterligare 195 miljoner kronor så att skäggbarnen skall få en komfortablare tillvaro. Förstår inte varför detta daltade med illegala människor? Dom har inga papper som styrker sin ålder, när vetenskapliga tester visar att dom är vuxna män så skall dom ändå få stanna. Dom är inte ens Svenskar ändå kräver dom att man skall göra inskränkningar i demokratin och yttrandefriheten och förbjuda Lindholmare.

Klarade vi att utföra baltutlämningen , så skall vi definitivt deportera dom här. Dom som blev deporterade i baltutlämningen blev avrättade av marxisterna store ledaren Josef Stalin. Dom här är vuxna männen riskera en arbetade tillvaro i hemlandet och dom får inte märkes kläder bekostade av Svenska skattebetalare, det är allt.
Senast redigerad av 53280 2017-08-09 kl. 08:13.
Citera
2017-08-09, 08:09
Medlem
kolsyratkaffe123s avatar
Till och med på en av bilderna Aftonbladet la upp så ser man klart och tydligt att det är en av demonstranterna som går fram och är hotfull, inte tvärt om.......
Jävla idioter, ingen skam i kroppen överhuvudtaget utan bara ljuger rakt ut.
På bilderna som är ocensurerade så ser man klart och tydligt att det INTE handlar om barn heller, de är för fan typ 30-40 år.................. Hur orkar man ens med att ljuga? Fattar man inte hur efterbliven man ser ut när man på allvar kallar dom '' barn ''.
Citera
2017-08-09, 08:12
Medlem
Varför inte ordna motdemonstration och visa vårt missnöje med att Sverige inte utvisar när dom fått avslag på asylanökan
Citera
2017-08-09, 08:13
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolsyratkaffe123
Till och med på en av bilderna Aftonbladet la upp så ser man klart och tydligt att det är en av demonstranterna som går fram och är hotfull, inte tvärt om.......
På bilderna som är ocensurerade så ser man klart och tydligt att det INTE handlar om barn heller, de är för fan typ 30-40 år.................. Hur orkar man ens med att ljuga? Fattar man inte hur efterbliven man ser ut när man på allvar kallar dom '' barn ''.
Visst ljuger media men NU kastade ju i alla fall en rökgranat, vilket befogar användandet av uttrycket "attack". I övrigt får media inte många saker rätt.
Citera
2017-08-09, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero997
Har afghanerna tillstånd? Om inte, varför ingriper inte polisen?
Sannolikt inte, spelar dock mindre roll juridiskt. Grundregeln är att en demonstration endast ska upplösas om den stör allmän ordning, vilket knappast är fallet här.

Sen kan man ju tycka vad man vill om att några som saknar asylskäl och inte respekterar lagstiftning i det land de så gärna vill bo i har rätt att ockupera ett torg med massmedias stöd.
Citera
2017-08-09, 08:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aberi
Varför inte ordna motdemonstration och visa vårt missnöje med att Sverige inte utvisar när dom fått avslag på asylanökan

Varför ge dom orcherna mer uppmärksamhet? För varje händelse som inträffa, så kommer bara media ge dem mer uppmärksamhet.

Nu fick dom ytterligare 15 min , massor med artiklar där man beskriver bakgrunden och deras sak sprids. Låt dem hålla sin lilla freak show på mynttorget , om några dagar glöms det här bort , om inga fler incidenter inträffar.

Den här gången använde många tidningar inte ordet barn i rubrikerna, så ett viss tillnyktrade verkar ske hos journalisterna.

Det är bara kontraproduktivt att göra såna här attacker.
Citera
2017-08-09, 08:19
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Bra av NU, jag tror inte detta var kontraproduktivt, alla är dödströtta på dessa jävla skäggbarn, det är en aktion i rätt tid. Deportera, inte mera.

Håller med. Sen tycker inte jag en liten rökbomb är en särskilt farlig "attack" egentligen. Vänstern kör ju med knallskott, bengaler och rökbomber i varenda jävla motdemonstration och i mycket, mycket större omfattning än denna lilla pysare.

Ser folk filmen från "attacken" kommer dessutom de flesta främst notera en skrikande jävla apflock från centralasien, så att lägga upp den till försvar för massinvandring är nog ingen vinnare.
Citera
2017-08-09, 08:21
Medlem
Sperssons avatar
.
Några rapporter om nazisterna lyckades säkra Mynttorget och angränsande kvarter?
Citera
2017-08-09, 08:23
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolsyratkaffe123

Det är som vanligt. Får inte dessa nynazister pisk av skolbarn så är det "skäggbarn". Jag antar att media ljuger för att dom inte vill skämma ut Nordisk Ungdom som åker på stryk hela tiden. Vilka nollor. #Losing
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in