Citat:
Varför gör man en sådan attack mitt i sommaren när det är så ljust att alla ser en på ett sådant ställe? Bättre att agera sent på eftermiddagen i november-december-januari-februari när det är kolsvart ute, gärna när det regnar och inte är snö.
Attackera en grupp mellan riksdagen och slottet när polisen lätt kan få förstärkning av både högvakt(extrem kris) och väktarna i riksdagen är inte heller så smart.
Ska man attackera andra grupperingar måste man tänka strategiskt:
Hur bra syns jag?
Hur snabbt kan ordningsmakten vara på plats?
Kan jag ta mig därifrån snabbt?
Har jag tillräckligt med folk med mig för att vi ska vinna snabbt och enkelt?
Attackera en grupp mellan riksdagen och slottet när polisen lätt kan få förstärkning av både högvakt(extrem kris) och väktarna i riksdagen är inte heller så smart.
Ska man attackera andra grupperingar måste man tänka strategiskt:
Hur bra syns jag?
Hur snabbt kan ordningsmakten vara på plats?
Kan jag ta mig därifrån snabbt?
Har jag tillräckligt med folk med mig för att vi ska vinna snabbt och enkelt?
Nu var det ju Afghanerna och deras medlöpare till kommunister som attackerade Nordisk Ungdom, framgår tydligt i de filmer som kommit ut.
Rökbomben kommer efter att Nordisk Ungdom attackerats.
Det NU gjorde vara att skandera "Muhammad, Abdullah, Go Away!"
det triggade igång flera afghaner och kommunister som springer fram och slår på NU.
Titta själv:
https://www.facebook.com/groups/808057209336108/permalink/1002136419928185/
https://www.facebook.com/rogersallesahl/videos/1866107243708591/
dvs. massmedia ljuger om vem som attackerade vem, inte direkt konstigt då svensk massmedia är FAKE NEWS och dessa afganapor/korandjur har inte bara ljugit sig in i landet, man ljuger om i stort sett allt, från att de skulle vara förföljda (möjligtvis av Iransk polis för att de är kriminellt avskum) till att de skulle vara 16 år gamla, titta på bilderna, det rör sig om möjligt vis en eller två 16 åringar, resten är över 18, vissa så gamla som 40-50 år som hävdar att de är under 18.