2017-08-09, 00:03
Medlem
Pie021s avatar
Det var tydligen ensamkommande flickor och inte män! Haha
Citera
2017-08-09, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
Du ser, känslosam emotionellt investerad svenne. Du är praktiskt exempel på konflikträdsla som kännetecknar svensken. 100 afghaner och den lilla grupp som utgörs i Sverige lyckas omlokaliseras i Stockholm men 9miljlner svenskar och endast nån enstaka dyker upp? Dom e 10000 x mindre än oss o gör mer väsen än er hemmasittande arga svennebananer. Svensken 💪.
34000 är inte en enstaka. En våldtäkt som utförs av en afghan är en för mycket. De är hycklare, de har ett eget land. De är afghaner, låt de styra upp deras EGET land.
Konflikträdd??? Jag vet inte hur många marrockaner, afghaner o annat slödder jag konfronterat med simpla frågan: "vad gör du här i Sverige"?!
Citera
2017-08-09, 00:06
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttAnonymtKonto
Bortser man får själva saken att afghaner vill sitta blablabla är ditt inlägg extremt korkat.

Hur vuxen var & kände du dig när du var 18. Man är inte vuxen för att man är myndig, så jag förstår uttalandet. Vidare tycker jag väl att får de avslag och ska lämna landet ska de då inte sitta utanför riksdagen...

Nu handlar det om man utgår utifrån bilderna om män på 23+ en del ser ut att vara 35+ Har man som påståd 18åring flytt krig och konflikter, tagit sig utan ID och pass genom dussinet säkra länder, undvikit säkra länders myndigheter, ljugit om ålder och härkomst ska man vara lite mer vuxen än en skyddad 18åring som vuxit upp i ett i-land.

Det är lustigt när en 35åring gråter efter vuxna för skydd. Ser dessutom ut som att NU var där och skrek och AFA som försökte träffa NU med en rökbomb lyckades träffa skäggbarnen
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-09 kl. 00:08.
Citera
2017-08-09, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pie021
Det var tydligen ensamkommande flickor och inte män! Haha

Nää, slute ljug nu,vi vet ju alla att det inte ser ut så...
"Ensamkommande sliddjur tillhör%eliten" Sådär ungefär 1% som mc gängen. Inte mer än så!
Citera
2017-08-09, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RCI856645964
Jag har jättemycket jobb i veckan, annars skulle jag vara där hela tiden.

Ja, konstigt nog verkar alla ha något viktigare för sig just den här veckan....
Citera
2017-08-09, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepparkake
34000 är inte en enstaka. En våldtäkt som utförs av en afghan är en för mycket. De är hycklare, de har ett eget land. De är afghaner, låt de styra upp deras EGET land.
Konflikträdd??? Jag vet inte hur många marrockaner, afghaner o annat slödder jag konfronterat med simpla frågan: "vad gör du här i Sverige"?!
Ja förstår brushan
Men din fråga va dumt ställd, du vet ju svaret , de flyr från krig, det var därför de kom hit. Du bor i världens topp land så du vill naturligtvis inte flytta eftersom du INTE kan flytta till något bättre. Men Afghanistan o bara komma bort e ju vinst för dom därför flyttar dom, något du aldrig varit i behov av. Måste tänka realistisk o inte vara bortskämd för att du hade turen att födas i ett vackert i bra land som Sverige
Citera
2017-08-09, 00:14
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Naziststödjarna menade ju att media gjorde nazisterna en tjänst när man gav dem så mycket uppmärksamhet i Almedalen. Ingen hade ju brytt sig annars. Nu går nazisterna i samma "fälla". Ett 100 tal afghaner som inga mer än ett par rabiata desperata ensamma kvinnor bryr sig om sitter och "strejkar" på något jävla torg. Som sagt ingen bryr sig, ingen ens noterar dessa getknullare men vips så ska nazisterna dit och attackera. Och helt plötsligt drar media igång stora trumman. Stackars afghaner. Snyggt jobbat. Men inte så att man förväntade sig något bättre från dessa iq befriade mongon. Ni är på samma nivå som afghaner haha.
Citera
2017-08-09, 00:17
Medlem
Citat:
Ja förstår brushan
Men din fråga va dumt ställd, du vet ju svaret , de flyr från krig, det var därför de kom hit. Du bor i världens topp land så du vill naturligtvis inte flytta eftersom du INTE kan flytta till något bättre. Men Afghanistan o bara komma bort e ju vinst för dom därför flyttar dom, något du aldrig varit i behov av. Måste tänka realistisk o inte vara bortskämd för att du hade turen att födas i ett vackert i bra land som Sverige

Men ni svartskallar brukar ju jämt påstå att ni är så tuffa, så varför visar ni inte då denna tuffhet i era egna hemländer och bygger upp landet???
Är det för att ni inte klarar av att vara tuffa ifall motståndarna skjuter tillbaka???
Citera
2017-08-09, 00:17
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Fint rättssamhälle vi lever i. Här sitter brottslingar, som bryter mot svensk lag helt fritt förpolis att ta fast och skicka hem dem där dem hör hemma men inget händer. "Allas lika värde" my ass. Hade det gällt hade lagen gällt samma för dessa afghan "barn" och gatubarn som för oss andra men det gör det inte utan dem lever i ett totalt rättslöst samhälle. Kommer eskalera på båda sidor snart. Ser vi exempel på med nazister som attackerar och gatubarn som attackerar svenskar.
Citera
2017-08-09, 00:19
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Jag anser att brottet består av att dessa lögnare utan asylskäl, alla som har asylskäl får stanna, och bedragare som kallar sig barn, lågt räknat 80% är uppenbara lögnare enligt statistiken. Dessa hundratalet personer som sitter där i flera dygn har kostat svenska folket hundratals miljoner i kostnader genom att befinna sig här utan asylskäl och låtsas vara barn. DET är brottet.

Har dom tillstånd att sitta där dag efter dag? Annars är ju polisen så jävla pigga på att anmäla folk som demonstrerar utan tillstånd och avbryta demonstrationer om det är fel grupp som demonstrerar och fel åsikter som demonstreras för. Varför tillåts dessa bedragare sitta där dag efter dag utan tillstånd och ta upp plats, bland annat en gata och en halv trappa som täcks av deras jävla trams.

Eftersom staten inte skickar hem bedragarna utan asylskäl och som låtsas vara barn, eftersom polisen inte gör sitt jobb och tar bort dom trots att dom sitter där dag efter dag, så ser jag inget problem om allmänheten blir trött och förbannad på att dessa hundratalet bedragare kostar oss alla 100-tals miljoner på deras lyxvistelse här som dom inte är berättigade till då asylskäl saknas och dom inte är några varken barn eller ungdomar utan vuxna män som ska åka hem.

Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Naziststödjarna menade ju att media gjorde nazisterna en tjänst när man gav dem så mycket uppmärksamhet i Almedalen. Ingen hade ju brytt sig annars. Nu går nazisterna i samma "fälla". Ett 100 tal afghaner som inga mer än ett par rabiata desperata ensamma kvinnor bryr sig om sitter och "strejkar" på något jävla torg. Som sagt ingen bryr sig, ingen ens noterar dessa getknullare men vips så ska nazisterna dit och attackera. Och helt plötsligt drar media igång stora trumman. Stackars afghaner. Snyggt jobbat. Men inte så att man förväntade sig något bättre från dessa iq befriade mongon. Ni är på samma nivå som afghaner haha.

Attckera vadå. Ser ut som att det är samma trams från medias sida som i söndags när nazisterna påstods attackera pride. Kul att kommunisterna börjar vakna samtidigt som det är dags för arbetarna att gå och lägga sig.
Citera
2017-08-09, 00:20
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ja förstår brushan
Å så kom det inpräntade beteendet: Skäms på dig Svensk.
Tänk på barnen i biafra...
Är en brödskiva om dagen...
Du är en bortskämd skit.....

Fattar inte hur vi kan göra så här mot varandra?

Inlärt beteende?
Äckligt!

De sitter där tillsammans och ljuger om att de är underåriga.
Svensken väljer att be sitt egna folk hålla käften och skämmas.
Hur kan det ha blivit så här?

Jag vägrar skämmas, jag vägrar be om ursäkt för min existens, jag vägrar hoppa på mitt egna folk.

Kan vi inte börja stötta varandra i stället för att fortsätta plåga varandra.
Sluta med: skäms på dig, du är en bortskämd jävel...

Eller vill vi ge bort landet? Sjunga:
Jag är så bortskämd med mitt land mina förfäder byggt upp så var så god, ta det, jag kan sitta här och skämmas.
Citera
2017-08-09, 00:23
Medlem
Vintergrisens avatar
Angående rökbomben så ser man på följande videoklipp att den faktiskt skjuts upp från platsen där personerna från NU står: https://www.svd.se/strejkande-ensamkommande-attackerade

Vad sedan gäller aktionen i sig så skulle jag säga att den känns tämligen kontraproduktiv. Vilka gynnas egentligen av detta? Det är knappast så att afghanerna kommer att flytta på sig fortare, snarare får de med MSM:s hjälp lite extra uppmärksamhet och sympatier.

Låt istället låtsasbarnen sitta där och skräpa tills de tröttnar, eller låt polisen, om de nu vill/kan/får/orkar göra sitt jobb för en gångs skull, bussa iväg dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in