2017-08-08, 23:48
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
Jag menade att svenskhatet kommer att öka nu från afghanernas sida, håller du inte med? Alla i orten beter sig svinit mot svennebananer
För det har ju verkligen minskat drastiskt ju mer foglig svensken blivit, eller inte.
Citera
2017-08-08, 23:50
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Haha
"Mohammed...Abdullah...Go...Away!!"

NU! Ni är kungar. Ni alla andra...glöm inte att stödja NU med bidrag på deras hemsida. Eller gå med.

Till skäggbarnen! Fy faan! Vilka jävla as! Sitta utanför vårt slott och protestera! Ingen respekt har dem.
Skulle gärna vilja veta om dessa afghanbaaaarn har tillstånd
Håller med dig om att dessa skäggbarn borde packas ihop och skickas ut ur landet omgående
Citera
2017-08-08, 23:51
Medlem
Glajjans avatar
Citat:
Jag menade att svenskhatet kommer att öka nu från afghanernas sida, håller du inte med? Alla i orten beter sig svinit mot svennebananer
Du är forumets mest förvirrade användare. Ena stunden skriver du om nationalism och kallar dig nationell. Nästa vill du vinna politiska korrekthetens gunst. Inse att ingen meningsfull förändring kommer att samtidigt tolereras av etablissemanget. Om du inte är hatad av media och etablissemanget så gör du förmodligen ingenting rätt
Citera
2017-08-08, 23:52
Medlem
Citat:

LOL alla kulturberikare beter sig redan som djur mot etniska Svenskar, det kan inte bli värre än vad det redan är!
Citera
2017-08-08, 23:53
Medlem
Afghanerna påstår att deras sittunderlag fattade eld av rökbomben Vilken f ö inte NU kastade. OMG!
Citera
2017-08-08, 23:54
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/strejkande-ensamkommande-attackerade

Citat:
De strejkande ungdomarna kräver att Migrationsverket stoppar utvisningar till Afghanistan, som man menar är för farligt, och vill att myndighetens generaldirektör lämnar ett sådant besked personligen.

Citat:
– Vi satt på marken och allt var lugnt då en grupp på 20 till 30 personer plötsligt kom springande och attackerade oss med rökbomber, säger Nazir till SVT Nyheter.

– Jag såg tre personer skadas, det var väldigt mycket rök. En av pojkarna bara låg på marken och skrek. Några blev påtrampade.

Hur känns det nu?

Jag är jättechockad. Vi har inte gjort någon illa. Varför gör de så här?

Ja Nazir, varför ? Kan du tänka dig att VI HAR FÅTT NOG ?

#allabedragareskaut
Citera
2017-08-08, 23:55
Medlem
Citat:
Snälla människa! Hatet från afghaner har funnits från första dagen mot svenskar. Att dom knullar kärringar efter övergångsåldern beror endast på att dom får saker och hopp om att få stanna i landet som våldtäkt inte är något man åker dit för. Jag skulle önska att ännu fler engagerade sig och visade "valparna från Afghanistan" i 40-årsåldern att dom är både avskydda och inte välkomna här.
Citera
2017-08-08, 23:55
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:

Spela roll till slut kanske nån svensk får en blackout och våldtar en muslimsk kvinna eller ett barn. Ska vi va rädda då för att de alla ska döda oss och alla svenskar som står upp är nazzar?!

Flera skadade och ingen gripen fast nazzarna ska ha kastat rökbomber framför 500 pers och 10 000 iphones mitt på ljusa dagen. Nazisten lyckades fly undan helt obemörkt och snutarna höll sig lugna i 20 minuter efter kastandet. Vem var det?
Citera
2017-08-08, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pepparkake
Bra jobbat!!
Vi kan inte ha dessa vuxna drägg sittandes på den platsen, tänk på bilden av Sverige alla turister får.
Fucking kamelknullare, åk hem era vidriga parasiter till våldtäktsmän.

Du ser, känslosam emotionellt investerad svenne. Du är praktiskt exempel på konflikträdsla som kännetecknar svensken. 100 afghaner och den lilla grupp som utgörs i Sverige lyckas omlokaliseras i Stockholm men 9miljlner svenskar och endast nån enstaka dyker upp? Dom e 10000 x mindre än oss o gör mer väsen än er hemmasittande arga svennebananer. Svensken 💪.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Öka från en bisarr nivå redan så gör väl inte mycket till. Det primära är både för dessa som nu ska utvisas som en signal till de som fortsatt kommer dagligen som nya att nog är nog. Sverige är stängt och det blir inga mer gratispengar och leverne här mera. Det tror jag liksom afghanen förstår då de liksom aldrig ens skulle tillåta en ringa del av den massinvandring av främmande som drabbat Sverige. Det afghaner i regel anser är hur konstigt Sverige är för att ens välkomna dom en mer för att betala för skola, bostad och tom cigg...
Citera
Medlem
8711s avatar
Jag anser att brottet består av att dessa lögnare utan asylskäl, alla som har asylskäl får stanna, och bedragare som kallar sig barn, lågt räknat 80% är uppenbara lögnare enligt statistiken. Dessa hundratalet personer som sitter där i flera dygn har kostat svenska folket hundratals miljoner i kostnader genom att befinna sig här utan asylskäl och låtsas vara barn. DET är brottet.

Har dom tillstånd att sitta där dag efter dag? Annars är ju polisen så jävla pigga på att anmäla folk som demonstrerar utan tillstånd och avbryta demonstrationer om det är fel grupp som demonstrerar och fel åsikter som demonstreras för. Varför tillåts dessa bedragare sitta där dag efter dag utan tillstånd och ta upp plats, bland annat en gata och en halv trappa som täcks av deras jävla trams.

Eftersom staten inte skickar hem bedragarna utan asylskäl och som låtsas vara barn, eftersom polisen inte gör sitt jobb och tar bort dom trots att dom sitter där dag efter dag, så ser jag inget problem om allmänheten blir trött och förbannad på att dessa hundratalet bedragare kostar oss alla 100-tals miljoner på deras lyxvistelse här som dom inte är berättigade till då asylskäl saknas och dom inte är några varken barn eller ungdomar utan vuxna män som ska åka hem.
Citera
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Nej jag håller definitivt inte med dig.
Av vilken rätt har de ens fått rätten av svensken att kunna hata folket de befinner sig hos?
Och dessutom ÄNNU MER.
Har de alltså rätt att hata för att de beter sig illa och säger svensken ifrån så hatar de ännu mer.

Dags att göra en rejäl omprogrammering i den svenska skallen.
Börja bli funktionella istället för dysfunktionella.

Jag är frustrerad.
jag är förbannad.
Jag är rädd.
Jag känner mig sviken av mitt egna folk.
Samtidigt tycker jag synd om svensken.

DET BORDE VARA VI SOM SATT DÄR...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in