2017-08-08, 22:04
Medlem
Mice.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mot-alla-odds
Bra att du tipsat polisen. Vad sa dem och hur reagerade de angående din OBS?
Vart åker tågen till från spår 1?

Jag tipsade via polisens hemsida. 11414 gick ju inget vidare (noll kr på telen) 🙄

http://mobil.nt.se/nyheter/linkoping/person-pakord-av-tag-vid-resecentrum-om4735590.aspx
Citera
2017-08-08, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Ja, känner mig ganska säker på att några fynd gjorts eller att P har kontaktat polis eller någon så tiotusentals människor slutar jaga honom. Hoppas på det senare
Kan ju även vara så att telefonen pingat till igen eller kontot har rörts

Håller Polisen verkligen koll på om hans mobil ansluter till någon mast, när det inte verkar vara någon pågående utredning? Samma sak med kontot? Men kontot kanske föräldrarna håller koll på, trots att Patrik är 22 år gammal.
Citera
2017-08-08, 22:17
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ja, känner mig ganska säker på att några fynd gjorts eller att P har kontaktat polis eller någon så tiotusentals människor slutar jaga honom. Hoppas på det senare
Kan ju även vara så att telefonen pingat till igen eller kontot har rörts

Pappan skrev (till Per Gessle) att han och Patrik hade biljetter till Gessles spelning 2/8 och att Patrik hade sett fram mot det jättemycket.

Patrik kanske dök upp i tid - han ville inte missa Gessle 😜😜
Citera
2017-08-08, 22:18
Medlem
Priv-Investigators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonaquaaa88
En annan orsak kanske är att han har kommit hem frivilligt? Det är därför ingen säger något för det kommer ju bli ett helvete om han verkligen är hemma igen :P

Varför skulle det bli ett helvete om Patrik kommit hem?
Citera
2017-08-08, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Pappan skrev (till Per Gessle) att han och Patrik hade biljetter till Gessles spelning 2/8 och att Patrik hade sett fram mot det jättemycket.

Patrik kanske dök upp i tid - han ville inte missa Gessle 😜😜

Hur vet du detta? Att han skrivit till Gessle?
Citera
2017-08-08, 22:33
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mot-alla-odds
Hur vet du detta? Att han skrivit till Gessle?

Fick upp det när jag googlade för några veckor sedan. Pappan bad Gessle uppmana från sin Facebook att folk skulle gå ut och leta efter Patrik. Han har ju skrivit till flera olika kändisar.
Citera
2017-08-08, 22:37
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piavik
Tror inte polisen gett tillåtelse
Kan polisen ge tillåtelse till
Sådant ? Det är ju grovt övertramp i en myndig persons privatliv?
När jag tog upp det med i en HP o
Frågade hur han-pappan kommit in i datorn och om det var okej att göra så mot P så fick jag till svar att nöden hade ingen lag
Känns som om pappan lyckas med det han vill typ 🙄

Jag vet inte om polisen jan ge tillåtelse jag antog!
Det KAN ju vara med polisens hjälp!
NÅGON har ju sett till, att åtkomst beviljades för ändringarna!
Det är föööör många krokiga frågetecken och för få raka utropstecken!
Citera
2017-08-08, 22:59
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
Om nu MPS gjorde fynd i söndags borde dom väl gjort (reklam) om det på något sätt , är ju en organisation som lever på spons och gåvor . Så man vill ju gärna vara (duktiga) och visa att man gör resultat .

Nu har i princip allt av MPS plockats bort , men FIKK's saker ligger kvar

Men eftersom både c.l & j.l har plockat bort sina inlägg ihop med MPS ,borde ett fynd ha gjorts i söndags .

Bara att vänta på hur länge sekten får leva i ovisshet ,där borde info komma först .

"MPS" har sin efterlysning ifrån den 15 juli kvar. "P.Lj har sin efterlysning postad den 8 juni och J.L har sparat N Hellbergs efterlysning.
Citera
2017-08-08, 23:18
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Ponera att han har kommit hem.
Han är ändå Patrik med hela svenska folket. Den psykotiska Patrik..

Undra hur många som håller fast honom och tar bilder innan nyheten når ut till alla 😜

Nä jag tror att han är funnen död som sagt och det lär snart visa sig i media inom någon dag.
Citera
2017-08-08, 23:37
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Ponera att han har kommit hem.
Han är ändå Patrik med hela svenska folket. Den psykotiska Patrik..

Undra hur många som håller fast honom och tar bilder innan nyheten når ut till alla 😜

Nä jag tror att han är funnen död som sagt och det lär snart visa sig i media inom någon dag.

Tror också att han är funnen död, tyvärr

Har tänkt flera gånger när jag läst att man skall hålla fast honom. För det första så vet man ju inte om det är P och för det andra hur bra är det att hålla fast en person som har en psykos samt förföljelsemani.
Citera
2017-08-08, 23:47
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Tror också att han är funnen död, tyvärr

Har tänkt flera gånger när jag läst att man skall hålla fast honom. För det första så vet man ju inte om det är P och för det andra hur bra är det att hålla fast en person som har en psykos samt förföljelsemani.

Var har Du läst, att Patrik lider av förföljesemani?
Angående, att Patrik "skall hållas fast till dess, att polisen kommer" har pappan ändrat till, att "han skall hållas under uppsikt!"
Citera
2017-08-08, 23:51
Medlem
Kan någon vänlig själ berätta vad som sker? Vad har inträffat som gör att Ni tror att P är funnen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in